Mieheni on järjettömän laiska
Hän ei koskaan arkena töiden jälkeen jaksa enää mitään. On tasan kolmekymppinen ja työpäivät seitsemän ja puolen tunnin mittaisia. Eikä jaksa lähteä koskaan käymään enää missään, esim huonekalukaupassa tms, uimahallissa lasten kanssa tai mitään. onko normaalia että noin lyhyen työpäivän jälkeen 30 mies vain makaa kotona?
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kotiäiti?
Jos olet kotiäiti niin sinunhan kuuluu ottaa pääasiallinen vastuu kodista ja lapsista, jos mies on pääasiassa vastuussa teidän elannosta ja tuo teille leivän pöytään.
Entä sitten kun äitiysloma loppuu, nainen palaa töihin eikä kumpikaan jaksa tehdä töiden jälkeen mitään? Kuka sitten hoitaa kodin ja lapset? Tai jos tuleekin ero?
Kurjaa se on jos ei jaksa elämää ja ehkä ne huonekaluostokset voisi hoitaa vapaapäivänä mutta ei perhe-elämästä tule mitään jos käy töissä ja makoilee loppuajan. Sinkkuna noin voi jotenkin elää mutta ankeaa se on. Miehen täytyy nyt ottaa niskasta itseään kiinni tai sitten hakeutua avun piiriin jos ihan aidosti ei jaksa. Työterveyshuolto, vähemmän kuormittava työ, terapia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kotiäiti?
Olen äitiysloman loppumetreillä, mutta en minä nyt yksinäni pysty meillä esim. uusia isoja huonekaluja ostamaan. Mikä on pointtisi? Nuoren miehen pitää saada maata puolet päivästä? Onko tämä tilanne todella sama kaikissa muissakin perheissä? Ei kai kolmekymppisen miehen vielä kuuluisi olla noin väsynyt?
Huonekalukauppaan tuskin lähtisi moni muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia eikä lapsiperheessä ole kohtuullista, että toinen toimii noin. Kuinka kauan tuota on jatkunut? Väsymykselle voi olla olemassa joku syy, esim joku psyykkinen tai somaattinen sairaus tai sitten vaan työn kuormittavuudesta tai huonoista elintavoista johtuvaa. Keskustele miehesi kanssa mikä häntä noin kovasti väsyttää ja miksi hän ei halua tehdä mitään.
Ap makaa nytkin kotona, ja mies on töissä.
Sinä et näe tässä mitään eroa elämän rasittavuuden kannalta?
Aloittaja voisi nytkin luuhata siellä uimahallissa tai ostoksilla, mutta miehen pitää aloittajalle kaikki järjestää työpäivänsä lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kotiäiti?
Jos olet kotiäiti niin sinunhan kuuluu ottaa pääasiallinen vastuu kodista ja lapsista, jos mies on pääasiassa vastuussa teidän elannosta ja tuo teille leivän pöytään.
Entä sitten kun äitiysloma loppuu, nainen palaa töihin eikä kumpikaan jaksa tehdä töiden jälkeen mitään? Kuka sitten hoitaa kodin ja lapset? Tai jos tuleekin ero?
Kurjaa se on jos ei jaksa elämää ja ehkä ne huonekaluostokset voisi hoitaa vapaapäivänä mutta ei perhe-elämästä tule mitään jos käy töissä ja makoilee loppuajan. Sinkkuna noin voi jotenkin elää mutta ankeaa se on. Miehen täytyy nyt ottaa niskasta itseään kiinni tai sitten hakeutua avun piiriin jos ihan aidosti ei jaksa. Työterveyshuolto, vähemmän kuormittava työ, terapia?
Miksi aloittaja ei ole nytkin niitä huonekaluja maksamassa, ihan itse?
Miehen lompakkoahan tässä ollaan vailla, ei mitään muuta.
Miten äitiyspäivärahalla on varaa sisutella ja shoppailla turhia huonekaluja edellisten tilalle? Käytä se aika opiskelemiseen, siihen et varmaan tarvitse aikuisten apua?
Ties vaikka sinusta tulisi vielä pörssiyhtiön toimitusjohtaja tai lentäjä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä makaat kotona työttämänä?
Eikö voimaantunut nainen pääse huonekalukauppaan itse?
mitenkähän minä sieltä lapsen kanssa yksinäni mitään isoja tavaroita kotiimme raahaan???.. kyllä ainakin minun ystäväpiirissäni muut perheet käyvät YHDESSÄ IKEAssa yms eikä todellakaan vaimo yksin lasten kanssa!!! Hullujako täällä on...
Vierailija kirjoitti:
Miten äitiyspäivärahalla on varaa sisutella ja shoppailla turhia huonekaluja edellisten tilalle? Käytä se aika opiskelemiseen, siihen et varmaan tarvitse aikuisten apua?
Vanhat kamat on rikki ja esim. ruokapöytämme tuolit ovat vaarallisia koska ovat niin vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitenkähän minä sieltä lapsen kanssa yksinäni mitään isoja tavaroita kotiimme raahaan???.. kyllä ainakin minun ystäväpiirissäni muut perheet käyvät YHDESSÄ IKEAssa yms eikä todellakaan vaimo yksin lasten kanssa!!! Hullujako täällä on...
Joka ikinen huonekalukauppa toimittaa kotiin. Ihan ovelle asti.
Miehen lompakkoahan sinäkin sinne Ikeaan tarvitset
Okei. Tää ketju keräsi Forumin hulluimmat tyypit ja karkottivat normaalit naiset. No, se siitä ketjusta sitten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhat kamat on rikki ja esim. ruokapöytämme tuolit ovat vaarallisia koska ovat niin vanhoja.
Ne pitää toki uusia miehen lompakolla juuri nyt. Jepjep.
Ihan muutamalla puupalikalla, ruuveilla ja kulmaraudoilla ne korjaantuu.
Ihan voisit vaikka itse korjata ne palstalla makaamisen sijaan.
Mutta pääsitpä haukkumaan miestäsi tänäänkin. Ihana vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ikinen huonekalukauppa toimittaa kotiin. Ihan ovelle asti.
Miehen lompakkoahan sinäkin sinne Ikeaan tarvitset
No haista nyt jo pitkä paska! Kotiinkuljetus myöskin maksaa ihan turhaa rahaa ja miten ne kaikki muut perheet sinne IKEAan nyt yhdessä kyllä pystyvät menemään?..
Mitenhän yksinelävät ja yksinhuoltajat pärjäävät niin. Ehkei heillä ole tarvetta shoppailuun kun ei ole ylimääräistä aikaakaan vtusti netissä roikkumiseen ja katalogien selailuun, paskapalstalla raivoamiseen yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne pitää toki uusia miehen lompakolla juuri nyt. Jepjep.
Ihan muutamalla puupalikalla, ruuveilla ja kulmaraudoilla ne korjaantuu.
Ihan voisit vaikka itse korjata ne palstalla makaamisen sijaan.
Mutta pääsitpä haukkumaan miestäsi tänäänkin. Ihana vaimo
Itse olet hullu. Voi vaimo parkaasi,vaikka ei taida sellaista olemassakaan kyllä eikä taida tullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän yksinelävät ja yksinhuoltajat pärjäävät niin. Ehkei heillä ole tarvetta shoppailuun kun ei ole ylimääräistä aikaakaan vtusti netissä roikkumiseen ja katalogien selailuun, paskapalstalla raivoamiseen yms.
No eivätköhän nekin jostain apua etsi jos isoja hankintoja pitää tehdä. Mutta jos on naisella mies niin tottakai miehen pitäisi hoitaa omaa perhettä koskevat asiat. Kylläpä on tosi hullu päivä tänään täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannattaa vaihtaa naista ja heti.
Ainoa vaihtoehto taitaa olla palata äidin helmoihin, sillä kukaan muu ei passaa miestä kuin täysihoidossa asuvaa. En tosin usko, että kaikki äidikään tekisivät niin, itsekin vaatisin aikuiselta pojalta osallistumista ja jos ei suju, niin passittaisin pojan lääkäriin.
Sinä vain et aikuista passita yhtään mihinkään enää kun kotileikki on osaltasi ohitse :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivätköhän nekin jostain apua etsi jos isoja hankintoja pitää tehdä. Mutta jos on naisella mies niin tottakai miehen pitäisi hoitaa omaa perhettä koskevat asiat. Kylläpä on tosi hullu päivä tänään täällä!
(Useamman lapsen) yksinhuoltajat siis. Tottakai sinkkunainen pystyy itse yleensä hankinnat tekemään Vaikka kyllähän normaalista maailmasta onneksi löytyy myös ihmisiä jotka mielellään lähtevät yhdessä ostoksille ja auttavatkin ihan vaikka sinkkuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako mies tarpeeksi seksiä ja viinaa. Niiden puutos ajaa miehen apatiaan ja saamattomuus tilaan.
Ky,lä varmasti lähtee huonekalukauppaan, kun lupaat suikkarin palkkioksi 🙃 tai jos ei vieläkään lähde, niin sitten verikokeisiin, koska joku puutos silloin on.
Minä mietin mitä tämä mies antaa naiselle palkkioksi kun hoitaa lasten ruokailun? Sen jälkeen keittiön siistimisen? Sen jälkeen siivoaa? Vie lapset ulos? Laittaa nukkumaan?
Yhdestä teosta jalkahieronta, toisesta hartiahieronta, kolmannesta pyytetöntä suuseksin antamista! Hyvä! Siinä tapauksessa yhteisten asioiden hoitamisesta palkitaan varmaan miestäkin 😊
Vierailija kirjoitti:
Okei. Tää ketju keräsi Forumin hulluimmat tyypit ja karkottivat normaalit naiset. No, se siitä ketjusta sitten...
On se kurjaa kun ei pääse rauhassa haukkumaan miehiä
Ky,lä varmasti lähtee huonekalukauppaan, kun lupaat suikkarin palkkioksi 🙃 tai jos ei vieläkään lähde, niin sitten verikokeisiin, koska joku puutos silloin on.