Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on järjettömän laiska

Vierailija
20.01.2021 |

Hän ei koskaan arkena töiden jälkeen jaksa enää mitään. On tasan kolmekymppinen ja työpäivät seitsemän ja puolen tunnin mittaisia. Eikä jaksa lähteä koskaan käymään enää missään, esim huonekalukaupassa tms, uimahallissa lasten kanssa tai mitään. onko normaalia että noin lyhyen työpäivän jälkeen 30 mies vain makaa kotona?

Kommentit (179)

Vierailija
41/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kotiäiti?

Olen äitiysloman loppumetreillä, mutta en minä nyt yksinäni pysty meillä esim. uusia isoja huonekaluja ostamaan. Mikä on pointtisi? Nuoren miehen pitää saada maata puolet päivästä? Onko tämä tilanne todella sama kaikissa muissakin perheissä? Ei kai kolmekymppisen miehen vielä kuuluisi olla noin väsynyt?

Nämä huonekalut on pakollisia vai pitääkö saada taas sisustustikkaita ja tähtityynyjä?

Joka ikinen huonekalukauppa tarjoaa kotiinkuljetuksen, siitä vaan tilaamaan omalla lompakollasi. 

Tuo ei ole normaali asenne avioliitosta perheen isältä. Meillä tarvitaan ihan oikeasti tarpeellisia sisustustuotteita, lapsiperhe ei voi nukkua lattioilla.

Vierailija
42/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan nalkuta.. se vie ne vähäisetkin energiat semmoinen negatiivinen asenne. Yritä motivoida ja kannustaa positiivisesti mies lähtemään teidän kanssa työpäivän jälkeen jonnekin.. Jos ei tykkää kauaa pyöriä kaupoissa niin sano että menisi kauaa siellä.

Voi kerpele sentäs! Tasan ei käy onnenlahjat. Itse en saa "emäntääni" lähtemään minnekkään juuri koskaan. Eikä se edes töissä väsy! Monesti oon yrittänyt kaupolle tai edes kahveelle jonnekin hyvään kahvipaikkaan missä on erikoisjuttuja normipullan lisäksi. Komeita leivonnaisia tms. Eli saisi itsekin ihmisvilinää nähä, kun on vain tympeä ja typerä toimistotyö. No, ei lähe mihinkään millään ilveellä. Kerran jopa lupasin maksaa 50e ja kaikki kahvit ja syötävät, jos lähtee - ei lähtenyt! Kulkee kyllä omissa harrastuspiireissään mitkä taas minusta ihan kummia... Savenvalantaa, neuletöitä, joogaa... Voi per...les*!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko veriarvot kunnossa vai onko aina ollut laiska?

Vierailija
44/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako mies tarpeeksi seksiä ja viinaa. Niiden puutos ajaa miehen apatiaan ja saamattomuus tilaan.

Ky,lä varmasti lähtee huonekalukauppaan, kun lupaat suikkarin palkkioksi 🙃 tai jos ei vieläkään lähde, niin sitten verikokeisiin, koska joku puutos silloin on.

Minä mietin mitä tämä mies antaa naiselle palkkioksi kun hoitaa lasten ruokailun? Sen jälkeen keittiön siistimisen? Sen jälkeen siivoaa? Vie lapset ulos? Laittaa nukkumaan?

Yhdestä teosta jalkahieronta, toisesta hartiahieronta, kolmannesta pyytetöntä suuseksin antamista! Hyvä! Siinä tapauksessa yhteisten asioiden hoitamisesta palkitaan varmaan miestäkin 😊

Niin tai mitä tyttö antaa pojalle palkinnoksi töissä käymisestä ja kuka maksaa huonekalut 🤔

Vierailija
45/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä makaat kotona työttämänä?

Eikö voimaantunut nainen pääse huonekalukauppaan itse? 

mitenkähän minä sieltä lapsen kanssa yksinäni mitään isoja tavaroita kotiimme raahaan???.. kyllä ainakin minun ystäväpiirissäni muut perheet käyvät YHDESSÄ IKEAssa yms eikä todellakaan vaimo yksin lasten kanssa!!! Hullujako täällä on...

Joka ikinen huonekalukauppa toimittaa kotiin. Ihan ovelle asti. 

Miehen lompakkoahan sinäkin sinne Ikeaan tarvitset 

No haista nyt jo pitkä paska! Kotiinkuljetus myöskin maksaa ihan turhaa rahaa ja miten ne kaikki muut perheet sinne IKEAan nyt yhdessä kyllä pystyvät menemään?..

Edelleenkin, miksi et ole jo siellä Ikeassa maksamassa omalla lompakollasi? 

Sinun paskakrääsä-heräteostoksesi maksaa jo enemmän kuin se kotiinkuljetus, bensoista puhumattakaan 

Vierailija
46/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroonisen väsymyksen terveydelliset syyt kannattaa selvittää. Miehelläsi voi olla esimerkiksi uniapnea tai epänormaalin alhainen testosteronitaso. Kilpirauhasen häiriöt voivat myös väsyttää. Uniapneaa lukuunottomatta nämä kaikki selviää yksinkertaisella verikokeella. Uniapnean rekisteröintikoekin on kovin helppo kunhan vaan sellaiseen saa ajan.

Vierailija
47/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin paskoja, ja senkin tämä ketju todistaa. Naisvihaan ei ole ensimmäistäkään järjellistä syytä olemassa, toisin kuin miesvihaan.

Sinä et pääse Ikeaan, niin miehet on paskaa? Ok. 

Vierailija
48/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kotiäiti?

Olen äitiysloman loppumetreillä, mutta en minä nyt yksinäni pysty meillä esim. uusia isoja huonekaluja ostamaan. Mikä on pointtisi? Nuoren miehen pitää saada maata puolet päivästä? Onko tämä tilanne todella sama kaikissa muissakin perheissä? Ei kai kolmekymppisen miehen vielä kuuluisi olla noin väsynyt?

Nämä huonekalut on pakollisia vai pitääkö saada taas sisustustikkaita ja tähtityynyjä?

Joka ikinen huonekalukauppa tarjoaa kotiinkuljetuksen, siitä vaan tilaamaan omalla lompakollasi. 

Tuo ei ole normaali asenne avioliitosta perheen isältä. Meillä tarvitaan ihan oikeasti tarpeellisia sisustustuotteita, lapsiperhe ei voi nukkua lattioilla.

Ai teillä nukutaan SISUSTUStuotteiden päällä? 

Miten te olette pärjänneet ilman sänkyjä tähän asti? 

Vierailija
49/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Tää ketju keräsi Forumin hulluimmat tyypit ja karkottivat normaalit naiset. No, se siitä ketjusta sitten...

On se kurjaa kun ei pääse rauhassa haukkumaan miehiä

No mitenkäs on teidän perheessä järjestetty sisustusasiat? Sängyt, sohvat, ruokapöydät kirjahyllyt? vaimo hakee lasten kanssa ne yksinään samalla kun sinä makoilen sohvalla, tai vaimo maksaa vähistä rahoistaan kotiinkuljetuksen????? Suomalaiset miehet ovat menetetty tapaus...

Itse toin bussilla yksinasuvana naisena pakolliset huonekalut osissa. 

Vai puuttuuko teiltä tosiaan nuo kaikki ja niitä kaikkia tarvitsette? Ja juuri nyt? Missä sitten tähän asti olette asuneet ja poikineet?

Vierailija
50/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu : Mies ottaa yhden REM jakson (90 minuuttia) mittaiset unet heti kotiin tultuaan. Tämä jälkeen hän on virkeä ja energinen koko loppuillan, eikä tarvitse kuin 6 tunnin yöunet. Silti, joku on pielessä..

Vierailija
51/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Tää ketju keräsi Forumin hulluimmat tyypit ja karkottivat normaalit naiset. No, se siitä ketjusta sitten...

No mitenkäs on teidän perheessä järjestetty sisustusasiat? Sängyt, sohvat, ruokapöydät kirjahyllyt? vaimo hakee lasten kanssa ne yksinään samalla kun sinä makoilen sohvalla, tai vaimo maksaa vähistä rahoistaan kotiinkuljetuksen????? Suomalaiset miehet ovat menetetty tapaus...

Sinullako on tyhjä kämppä lasten ja miehen kanssa?

JOKA IKINEN HUONEKALULIIKE TOIMITTAA KOTIIN. Nytkin on maskussa ilmainen kotiinkuljetus yli 500 euron ostoksille. Siitä vaan oma lompakko esiin ja tilaamaan.  

Vierailija
52/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu : Mies ottaa yhden REM jakson (90 minuuttia) mittaiset unet heti kotiin tultuaan. Tämä jälkeen hän on virkeä ja energinen koko loppuillan, eikä tarvitse kuin 6 tunnin yöunet. Silti, joku on pielessä..

Ja sinne huonekalukauppaan pitää päästä arki-iltana, kun naislapsi näin on itsekkäästi päättänyt? 

Vierailija
53/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai puuttuuko teiltä tosiaan nuo kaikki ja niitä kaikkia tarvitsette? Ja juuri nyt? Missä sitten tähän asti olette asuneet ja poikineet?

Mihin sinä sen alle vuoden ikäisen lapsesi unohdit? Sinulla taitaa olla kolme kättä.

Vierailija
54/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannattaa vaihtaa naista ja heti.

Ainoa vaihtoehto taitaa olla palata äidin helmoihin, sillä kukaan muu ei passaa miestä kuin täysihoidossa asuvaa. En tosin usko, että kaikki äidikään tekisivät niin, itsekin vaatisin aikuiselta pojalta osallistumista ja jos ei suju, niin passittaisin pojan lääkäriin.

Sinä vain et aikuista passita yhtään mihinkään enää kun kotileikki on osaltasi ohitse :)

Sitten sanon pojalle, että ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa käyttäytyä kuin aikuinen mies. Tuollainen lusmuilu on teinin käytöstä. Ei miehenkään pidä ruveta leikkimään kotileikkejä, jos ei ole siihen valmis.

Sinunkaan ei kannata ruikuttaa siitä, miten naiset käyttävät miehiä enemmän terveydenhuollon palveluja. Sinne lääkäriin pitää mennä, jos on aihetta. Miehet voisivat ottaa enemmän vastuuta omasta terveydestään.

No itse ainakin ole poikki koska käyn töissä. Ei se sukupuolesta ole kiinni.

Ja ilmeisesti tämä tyttö ei käy.

Vierailija
55/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroonisen väsymyksen terveydelliset syyt kannattaa selvittää. Miehelläsi voi olla esimerkiksi uniapnea tai epänormaalin alhainen testosteronitaso. Kilpirauhasen häiriöt voivat myös väsyttää. Uniapneaa lukuunottomatta nämä kaikki selviää yksinkertaisella verikokeella. Uniapnean rekisteröintikoekin on kovin helppo kunhan vaan sellaiseen saa ajan.

No, eihän aikuinen mies nyt lääkäriin lähde, ei tietenkään. Mitä ne kaveritkin sanoo, hui.

Vierailija
56/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä makaat kotona työttämänä?

Eikö voimaantunut nainen pääse huonekalukauppaan itse? 

mitenkähän minä sieltä lapsen kanssa yksinäni mitään isoja tavaroita kotiimme raahaan???.. kyllä ainakin minun ystäväpiirissäni muut perheet käyvät YHDESSÄ IKEAssa yms eikä todellakaan vaimo yksin lasten kanssa!!! Hullujako täällä on...

Joka ikinen huonekalukauppa toimittaa kotiin. Ihan ovelle asti. 

Miehen lompakkoahan sinäkin sinne Ikeaan tarvitset 

No haista nyt jo pitkä paska! Kotiinkuljetus myöskin maksaa ihan turhaa rahaa ja miten ne kaikki muut perheet sinne IKEAan nyt yhdessä kyllä pystyvät menemään?..

Edelleenkin, miksi et ole jo siellä Ikeassa maksamassa omalla lompakollasi? 

Sinun paskakrääsä-heräteostoksesi maksaa jo enemmän kuin se kotiinkuljetus, bensoista puhumattakaan 

No voi helvetin ääliö, sanoin jo että kysymys on esimerkiksi ruokapöydästä! Eikö sinun kodissasi ole ruokapöytää??? No sitten ei ole toivottavasti lapsiakaan tai on jo lastensuojeluilmoituksen paikka!

Niin että nyt sitten ei ole ruokapöytääkään? Montako lasua olet siitä saanut? 

Vierailija
57/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä sen alle vuoden ikäisen lapsesi unohdit? Sinulla taitaa olla kolme kättä.

Täh? :D

Vierailija
58/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannattaa vaihtaa naista ja heti.

Ainoa vaihtoehto taitaa olla palata äidin helmoihin, sillä kukaan muu ei passaa miestä kuin täysihoidossa asuvaa. En tosin usko, että kaikki äidikään tekisivät niin, itsekin vaatisin aikuiselta pojalta osallistumista ja jos ei suju, niin passittaisin pojan lääkäriin.

Sinä vain et aikuista passita yhtään mihinkään enää kun kotileikki on osaltasi ohitse :)

Sitten sanon pojalle, että ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa käyttäytyä kuin aikuinen mies. Tuollainen lusmuilu on teinin käytöstä. Ei miehenkään pidä ruveta leikkimään kotileikkejä, jos ei ole siihen valmis.

Sinunkaan ei kannata ruikuttaa siitä, miten naiset käyttävät miehiä enemmän terveydenhuollon palveluja. Sinne lääkäriin pitää mennä, jos on aihetta. Miehet voisivat ottaa enemmän vastuuta omasta terveydestään.

No itse ainakin ole poikki koska käyn töissä. Ei se sukupuolesta ole kiinni.

Ja ilmeisesti tämä tyttö ei käy.

Kuka tämä tyttö? Aloittajako? Hänhän on äitiysvapaalla, vauvaikäisen hoito on täyttä työtä. Terve aikuinen kyllä jaksaa normaalimittaisen työpäivän ja tehdä jotain iltaisin ja viikonloppuisin. Sinun kannattaa varata aika työterveyteen, tuollainen väsymys ei ole normaalia.

Vierailija
59/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kaamosväsymystä? Ketä huvittaa lähteä pimeällä pakkasella työpäivän jälkeen enää mihinkään? Huonekaluostokset voi aivan hyvin tehdä viikonloppuna.

Onko kesällä sama homma? Mulla ainakin on keväällä, kesällä ja alkusyksystä paljon enemmän energiaa kun on valoisat illat. Nyt on pahinta aikaa kun on vielä pimeää töiden jälkeen. Ei vaan jaksa. Ihminen tarvitsee valoa.

Vierailija
60/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? :D

Niin, sinun tilanne on ihan eri aloittajaan verrattuna. Hänenhän pitää ottaa vauva mukaan kauppaan ja kuskata huonekalut sekä vauva bussilla. Olisiko sinulta onnistunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi