Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on järjettömän laiska

Vierailija
20.01.2021 |

Hän ei koskaan arkena töiden jälkeen jaksa enää mitään. On tasan kolmekymppinen ja työpäivät seitsemän ja puolen tunnin mittaisia. Eikä jaksa lähteä koskaan käymään enää missään, esim huonekalukaupassa tms, uimahallissa lasten kanssa tai mitään. onko normaalia että noin lyhyen työpäivän jälkeen 30 mies vain makaa kotona?

Kommentit (179)

Vierailija
1/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla hyväksikäyttäjä koko mies. Sitten valittaa kun en ole seksuaalisesti innokas ja aloitteellinen. Yksi lapsi mukana kuvassa ja kaikki minun harteilleni. Ei kai Suomessa voi jäädä työpäivän jälkeen makaamaan raatona lopuksi päivää...

Vierailija
2/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kotiäiti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut semmoinen energisyyskin on siunaus et jaksaa touhuta...

Vierailija
4/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kotiäiti?

Olen äitiysloman loppumetreillä, mutta en minä nyt yksinäni pysty meillä esim. uusia isoja huonekaluja ostamaan. Mikä on pointtisi? Nuoren miehen pitää saada maata puolet päivästä? Onko tämä tilanne todella sama kaikissa muissakin perheissä? Ei kai kolmekymppisen miehen vielä kuuluisi olla noin väsynyt?

Vierailija
5/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä nähnyt muita aikuisia ihmisiä esim. työpäivän jälkeen lastensa kanssa ulkoilemassa.

Vierailija
6/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen parhaat vuodet menivät jo. Pelkkää alamäkeä sitten tästä eteenpäin  D:

Vierailija
7/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko nukkuu, ulkoilee ja syö? Jotain voi itsekin tehdä mut ei kaikkee..

Vierailija
8/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muuta kuin että annan miehen huilata niin paljon kun tarvitsee.. joskus pakko pyytää kuskiksi kauppaan mutta en vaadi et jaksaisi lähteä harrastuksiin mukaan kun on heränny aikaisin ja käyny töissä niin se riittää mulle. Oot aika vaativa!

Vierailija
9/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energian puute on usein emotionaalista tyhjyyttä. Ei niinkään että kaloreista olisi pulaa.

Vierailija
10/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma energiataso eikä toi tunnu yhtään mukavalta että haukutaan, syyllistetään ja vertaillaan. Ehkä jaksaisi joskus kun on levännyt niin lähteä johonkin mutta työ voi olla henkisesti ja fyysisesti niin raskasta että ei jaksa.. :/

Vierailija
11/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan nalkuta.. se vie ne vähäisetkin energiat semmoinen negatiivinen asenne. Yritä motivoida ja kannustaa positiivisesti mies lähtemään teidän kanssa työpäivän jälkeen jonnekin.. Jos ei tykkää kauaa pyöriä kaupoissa niin sano että menisi kauaa siellä.

Vierailija
12/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
13/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaa vaihtaa naista ja heti.

Vierailija
14/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kotiäiti?

Jos olet kotiäiti niin sinunhan kuuluu ottaa pääasiallinen vastuu kodista ja lapsista, jos mies on pääasiassa vastuussa teidän elannosta ja tuo teille leivän pöytään.

Vierailija
15/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mies tarpeeksi seksiä ja viinaa. Niiden puutos ajaa miehen apatiaan ja saamattomuus tilaan.

Vierailija
16/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia eikä lapsiperheessä ole kohtuullista, että toinen toimii noin. Kuinka kauan tuota on jatkunut? Väsymykselle voi olla olemassa joku syy, esim joku psyykkinen tai somaattinen sairaus tai sitten vaan työn kuormittavuudesta tai huonoista elintavoista johtuvaa. Keskustele miehesi kanssa mikä häntä noin kovasti väsyttää ja miksi hän ei halua tehdä mitään.

Vierailija
17/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi lähteä juoksemaan työpäivän jälkeen jonnekin. Toki miehesi pitää tehdä kotitöitä. Ja hoitaa iltasin lapsia. Työelämä on raskasta. Pitää myös olla lepoa. Itse vihaan työpäivän jälkeen kaupoiaa pyörimistä. En olisi lähtemässä ulkoilee lasten kanssa. Kotona voin touhuta. Viikonloppusin voisin ulkoilla. Ja juosta kaupoissa.

Vierailija
18/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä makaat kotona työttämänä?

Eikö voimaantunut nainen pääse huonekalukauppaan itse? 

Vierailija
19/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, mitä haluat meidän tekevän asialle?

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
20/179 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kotiäiti?

Olen äitiysloman loppumetreillä, mutta en minä nyt yksinäni pysty meillä esim. uusia isoja huonekaluja ostamaan. Mikä on pointtisi? Nuoren miehen pitää saada maata puolet päivästä? Onko tämä tilanne todella sama kaikissa muissakin perheissä? Ei kai kolmekymppisen miehen vielä kuuluisi olla noin väsynyt?

Nämä huonekalut on pakollisia vai pitääkö saada taas sisustustikkaita ja tähtityynyjä?

Joka ikinen huonekalukauppa tarjoaa kotiinkuljetuksen, siitä vaan tilaamaan omalla lompakollasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan