TIS-Suomi 2021 Official
Kommentit (4981)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ällötyin tästä Henkan ja Joannan käänteestä niin paljon, että täytyy varmaan pitää vähän taukoa katsomisesta. D: Pidin Henkasta alkuun, nyt on huijattu olo.
kyllä henkasta tuli melko psyko-vibat jo alussa, tässäkin ketjussa jo hyvin kauden alkuvaiheessa kommentteja aiheesta
Jos joku tuossa suhteessa on psykopaatti niin Julia. Siis täydet psykopaattivibat, se koko ”ole rehellinen” video plus nuo esittämiset iltanuotiolla. Itkemistä voi esittää, mutta fyysisiä oireita vähemmän, Julialla ei edes silmät kostuneet vaikka yritti tekoitkeä moneen otteeseen. Itse on ollut Lärissä kiinni alusta lähtien, mutta nyt yhtäkkiä Henkka oli tehnyt jotain aivan hirveää että luottamus meni kun hän sanoi ettei ole ketään erityistä tuolla jne.
Ja itse kyllä psykopaatin tunnistan, valitettavasti olen sellaisen sisko. Eikä tämä ole mitään kyökkipsykologiaa, ihan on sisarellani diagnoosi.
Oliko kenenkään muun mielestä Henkan naisen (unohdin nimen, Sonja?) reaktio outo Henkan pettämiseen? Se huutaminen parvekkeella tuntu ainakin feikiltä? Ihan kuin ei olisi oikeasti kiinnostanut? Kun näytti itkevän niin kyyneliä ei kuitenkaan näkynyt missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ällötyin tästä Henkan ja Joannan käänteestä niin paljon, että täytyy varmaan pitää vähän taukoa katsomisesta. D: Pidin Henkasta alkuun, nyt on huijattu olo.
kyllä henkasta tuli melko psyko-vibat jo alussa, tässäkin ketjussa jo hyvin kauden alkuvaiheessa kommentteja aiheesta
Jos joku tuossa suhteessa on psykopaatti niin Julia. Siis täydet psykopaattivibat, se koko ”ole rehellinen” video plus nuo esittämiset iltanuotiolla. Itkemistä voi esittää, mutta fyysisiä oireita vähemmän, Julialla ei edes silmät kostuneet vaikka yritti tekoitkeä moneen otteeseen. Itse on ollut Lärissä kiinni alusta lähtien, mutta nyt yhtäkkiä Henkka oli tehnyt jotain aivan hirveää että luottamus meni kun hän sanoi ettei ole ketään erityistä tuolla jne.
Ja itse kyllä psykopaatin tunnistan, valitettavasti olen sellaisen sisko. Eikä tämä ole mitään kyökkipsykologiaa, ihan on sisarellani diagnoosi.
Luulin jo, että kirjoitat ”valitettavasti olen sellainen itse” ja ajattelin, että nyt onkin mielenkiintoinen kommentti ja näkökulma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna on vähän irvokkaan näköinen kun meikit valuu pitkin kasvoja (Ruutu+) 😆
Siis miten se on noin oranssinkukertava?
Ei se haittaa jos meikit valuu itkiessä. Sehän osoittaa ettei ne meikit ole henki ja elämä,
Niin kivoja tyyppejä kuin Anna ja VP ovatkin, niin toivon VP. n heräävän jostain aivosumusta ja jatkavan itsensä kehittämistä yksin tästä eteenpäin ja Anna voi jatkaa ja laajentaa omaa bisnestään yksin. Jokin siinä parissa ei täsmää kovasta vakuuttelusta huolimatta. Voisin nähdä VP. n isänä lapsilleen mut Anna ei kyllä äiti tyyppiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna on vähän irvokkaan näköinen kun meikit valuu pitkin kasvoja (Ruutu+) 😆
Siis miten se on noin oranssinkukertava?
Ei se haittaa jos meikit valuu itkiessä. Sehän osoittaa ettei ne meikit ole henki ja elämä,
Niin kivoja tyyppejä kuin Anna ja VP ovatkin, niin toivon VP. n heräävän jostain aivosumusta ja jatkavan itsensä kehittämistä yksin tästä eteenpäin ja Anna voi jatkaa ja laajentaa omaa bisnestään yksin. Jokin siinä parissa ei täsmää kovasta vakuuttelusta huolimatta. Voisin nähdä VP. n isänä lapsilleen mut Anna ei kyllä äiti tyyppiä ole.
Päinvastoin, Anna on ”äitityyppiä” ollaakseen noin kovin nuori. Empaattinen, toisista välittävä, tsemppaava ja rakastava. Vai sun mielestä nämä eivät ole hyviä ominaisuuksia äidiksi? Vai onko sun mielestä siis äidiksi sopiva nainen, joka ei siis harrasta seksiä tai ainakaan pidä siitä? Vähän outoa ajatellen asian toimeenpanoa ;)
Kuinkahan moni pitäisi Annaa ja VP:tä lutusina, jos roolit olisivat toisinpäin? Eli VP juoksentelisi avoimesti vieraissa ja Anna odottelisi kiltisti kotona. Jos yksikin mies käyttäytyisi kuin Anna, niin hän olisi tempparihistorian vihatuin hahmo
Vierailija kirjoitti:
Joo, kauhia saalistaja-Anna siellä nyt groomailee viattomia sinkkupoikia rajuun irstasteluun!!
Tissit tosi isot tissit on jo näytetty paljaana kaikille ja pussailtu ties kenen kanssa. Ja Annahan nauttii.
Nuo Esan raportoinnit mitä kukakin on tehny, kuka on kenestäkin kiinnostunut, kuka kenenkin kanssa viettänyt aikaa eniten.... 🧐🧐😳😳
Jäin miettimään onko Sonyan perhearvot/uskonto/elämänkatsomus sellainen, ettei "salli" julkisia huomionosoituksia? Voisiko tämä selittää? Kuitenkin Mitte meni ensitreffeilläkin suoraan äidinkin tapaamaan, mikä ehkä omiin silmiin vanhoillinen ja vieras ajatus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitte on aivan ihana. Mutta jotenkin säälittää se, kun selvinpäin vaikuttaa aina surulliselta, mutta humalassa iloinen. Vp myös vaikuttaa ihan fiksulta tyypiltä ja sen kyllä osaa pohtia asioita.
Samaa olen miettinyt. On jotenkin traagista kun Mitte on aina selvinpäin niin surullinen ja puhuu usein riittämättömyyden tunteistaan ja siitä kelpaako Sonyalle ja ehkä muillekin omana itsenään. Ruudun jaksossa sanoi ettei rakasta itseään tällä hetkellä :( jotenkin vaikuttaa ulospäin aika kaverilliselta tuo Miten ja Sonyan suhde.
Anna ja Vp puhuvat jatkuvasti siitä kuinka tärkeää on että Annan on hyvä olla ja Anna voi suhteessa hyvin. Videotervehdyksessäkin Anna kertoi että hän voi hyvin mutta onko Vp:n onni ja hyvinvointi ihan toissijainen asia tuossa suhteessa? "Annan onni on myös minum onni" sanoi Vp
Niin, sen jälkeen kun Anna oli just sanonut, että VPn onni on myös hänen onni :D vai suljitko korvasi just sopivasti tolta? Annahan puhuu jatkuvasti kuinka ylpeä on VPstä ja on liikuttunut kyyneliin asti kertoessaan miten rakastaa miestään
En minä mitään sulje pois, kunhan pohdiskelen vaikutelmiani :) tästäkin näköjään tehdään joku vastakkainasettelu eli olet joko "Annan puolella tai Annaa vastaan".
Mutta asiaan. Anna liikuttui ainakin siitä kun Vp kertoi kuinka he yhdessä rikkovat yhteiskunnan normeja ja ollut myös iloinen siitä ettei ole yksin maailmassa ajatustensa kanssa. Minulle ei ole jäänyt mielikuvaa että hän olisi puhunut Vp:stä ihmisenä ja heidän keskinäisestä suhteestaan kovin paljon. Mutta voi olla että minulta on jäänyt jotain sitten huomaamattakin.
On Juliassakin jotain mätää.
Minäkin kiinnitin huomiota teennäiseen reaktioon. Ja mikä se parvekehuutokin..
Kummatkin heistä on temmannut tuulesta ihme kimmokkeita omille touhuilleen. Vakka kantensa valitsee?
Joku aiemmin kirjoitti, että Sonjan ja Mitten suhde vaikuttaa holhoavalta Sonjan puolelta. Minusta vaikuttivat alusta asti kuin äidiltä ja teinipojalta.
Molemmat hyviä tyyppejä, mutta tyydyttävän parisuhteen aineksia tuossa on hankala nähdä.
Mikä on Kurosen ongelma kun on noin v-mäinen Annalle.
VP ja Mitte ovat kyllä helmiä kautta koko ohjelman historian.
Hyväkäytöksisiä, kumppaneitaan kunnioittavia, älykkäitä ja syvällisiä puhuessaan tunteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Kurosen ongelma kun on noin v-mäinen Annalle.
Kuronenhan puhuu sen mitä käsikirjoituksessa määrätään.
Vierailija kirjoitti:
VP ja Mitte ovat kyllä helmiä kautta koko ohjelman historian.
Hyväkäytöksisiä, kumppaneitaan kunnioittavia, älykkäitä ja syvällisiä puhuessaan tunteistaan.
Jep. Myös Atso ja se raamattupoika tulee mieleen.
Ja nannakin taas raportoi miten non kenelläkin menny.. Nanna ja Esa viralliset tis reportterit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkan pisteet on laskenu ho*ostelun ja vastuuttoman seksikäyttäytymisen takia. Säälittävä hupsis-ukko koko pelle.
Mitä veikkaatte onko henkka päällä vai alla miesten kanssa? Ite veikkaan alistuvaksi mällirätiksi kuhan vaan saa ison karjun alistamaan...
Omasta kokemuksesta, olen siis täys homo, voin kertoa, että kaikki tapaamani bimiehet ovat halunneet, että heitä pannaan. Syytä en tiedä, mutta olisko se, että kun he suhteessa panevat naista, niin miesten kanssa sitten haluavat itse tulla pannuiksi, joka tapauksessa heidän passiivisuutensa on yllättänyt minut.
Onkohan niille annettu tehtäväks seurata näitä muiden touhuja . Kiva varmaa jos ei pysty keskittyä muuhun ku pitää seurata muiden touhuja että osaa antaa raportit kameroille
Saanko vaan sanoa että VP on ihanampi jakso jaksolta 😍