TIS-Suomi 2021 Official
Kommentit (4981)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Peppiinalla voi olla noin huomiota herättävän paksut ja löllöt käsivarret, jos hän on muka personal trainer?
En ole koskaan nähnyt noin kummallisen näköisiä käsivarsia. Paksunevat tuohon kyynärvartta kohti jännästi.Kuvaile 50 vuotiaan Kurosen Samin työ/nais tilannetta yhdellä sanalla.
Paras
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On rohkeutta olla oma itsensä sellaisena kuin haluaa olla ilman, että pitää pyydellä anteeksi.
Jammu-Setä ei pyydellyt anteeksi, Michael Penttilä halusi olla sellainen kuin halusi... On todellakin rohkeutta olla sellainen kuin haluaa, mutta onneksi yhteiskunta on on laittanut sille rohkeudelle rajat. Seksuaalifriikit linnaan.
Ilmoitin asiattomaksi. Puhut nyt seksuaalimurhaajista. Mieti juttujasi ja häpeä.
Kulta pieni, me tiedetään kyllä että ilmoitat asiattomaksi kaikki ketjun viestit, jossa sanotaan mitään kritiikkiä tuota transvouhotustasi ja denialismiasi kohtaan. Sun mielestä se on joku viharikos, että sanoo ääneen biologisia faktoja. Tule pois sieltä haavemaailmasta niin näet, että keisarilla ei ole vaatteita. Iso osa muusta maailmasta ei siis todellakaan usko sellaisiin harhoihin, että voidaan kieltää fyysiset tosiasiat ja että kaikli voi olla ihan mitä ikinä vaan haluaa, jos vain päättää olla.
Anteeksi? En usko että olemme ennen keskustelleet täällä. Luuletko, että olen ainoa täällä, jonka mieestä on törkeää verrata transsukupuolista ihmistä tai suurinpiirtein ketään muutakaan seksuaalimurhaajiin. Haloo.
Itsellänikin on muutamia bi seksuaalisia kokemuksia. Viimeisin tuli eräänä aamuna ehkä kuukausi sitten. Katselin miestäni ja tunsin olevani myös hän.
Oli hyvin rauhallinen olo, turvallinen ja helpottunut siitä, että tämä kaikki onkin vain tällaista kuin tv-sarjaa, ei niin vakavaa ollenkaan kuin sitä ihmisenä ajattelee. Samalla nauratti kovasti, oli vaikea olla pokkana. Tätä kesti noin tunnin.
Yritin selittää miehelleni sitä, mutten osannut selittää sitä niin, että hän olisi ymmärtänyt. Ymmärsin jollain tasolla kaiken hyvin selkeästi. Sitten vähitellen palasin taas omaan "rooliini" naisena.
Olisi kiva lukea muidenkin kokemuksista. :)
Olen ulkona näistä bi-, pan- tms-seksuaalisuuksista, olen heteronainen.
Ei ole kokemusta muista kuin miessuhteista.
Välillä tulee mieleen kun joskus on ollut kiusauksia itselläkin, varsinkin nuorempana, vaikka kiinnostus on pelkkiin miehiin, niin onko kiusauksia paljon enemmän niillä kun ns. kaikki kelpaa.
Onhan tarjontaa kiusauksiin silloin moninverroin enemmän.
Luulisi, että myös on silloin helpompi ihastua kun ihastus voi olla kuka tahansa. Ei ole tätä sukupuoliroolittumista esteenä.
Heteronahan "este" on jo se, että toinen on samaa sukupuolta kuin itse.
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko niin, että Anna teki itsestään tarkoituksella erittäin ylipainoisen läskin, koska haluasi juuri läskikohderyhmään seksimarkkinoilla? Eihän kukaan liho pelkästään huonon itsekurin vuoksi?
Veikkaisin, että suuri painonnousu on tulosta esimerkiksi mielialalääkityksestä.
Tämä kyseinen henkilö on ihan itse ryyppäämällä, kebabia syömällä sekä makaamalla ansainnut kilonsa terveisin tietäjä.
Vierailija kirjoitti:
Peppiinalle vinkiksi, että kannattaa varmaan myös treenata niitä käsiä ja etenkin olkapäitä. Ei nyt oikein vakuuta nuo sun allit. Ihan kuin olisi kaksi jotain muovipussipötkylää täytetty vedellä. Temppareiden jälkeen saattaa olla muutenkin vaikea saada töitä, joten oman kropan kannattaisi olla kunnossa, kun se on pt:lle vähän niinkuin käyntikortti.
Et näemmä tunnista pumpattua yläkroppaa, vaikka se ottais sut kuristusotteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Peppiinalla voi olla noin huomiota herättävän paksut ja löllöt käsivarret, jos hän on muka personal trainer?
En ole koskaan nähnyt noin kummallisen näköisiä käsivarsia. Paksunevat tuohon kyynärvartta kohti jännästi.Kuvaile 50 vuotiaan Kurosen Samin työ/nais tilannetta yhdellä sanalla.
En ole nähnyt nuoresta meneviä 50 vuotiaita tosielämässä koskaan, jossain paljon leikellyissä ja botoxoiduissa filmitähdissä lähinnä.
50 v miehen realistisin strategia ei olekaan yrittää hurmata 30 v naisia ulkonäöllä vaan panostaa rahaan ja statukseen. Aina löytyy naisia joita ne vetää puoleensa, eikä silloin ulkonäöllä ole niin väliä.
Hshsj kirjoitti:
Siis mikä tuo sinkku-Jennan ääni on. Ihan kuin ikänsä röökiä vetänyt viiskymppinen.
Ja tuo epätasainen rusketus. Eiko itse näe..
Onko tämä ollut ennenkin?
Vierailija kirjoitti:
Välillä tulee mieleen kun joskus on ollut kiusauksia itselläkin, varsinkin nuorempana, vaikka kiinnostus on pelkkiin miehiin, niin onko kiusauksia paljon enemmän niillä kun ns. kaikki kelpaa.
Luulisi, että myös on silloin helpompi ihastua kun ihastus voi olla kuka tahansa. Ei ole tätä sukupuoliroolittumista esteenä.Heteronahan "este" on jo se, että toinen on samaa sukupuolta kuin itse.
Höpöhöpö. Ei se seksuaalinen suuntautuminen vaikuta automaattisesti siihen, että ihastuisi heti kaikkiin. Itse ihastun erittäin harvoin ja rakastun sitäkin harvemmin, pitää olla aika erityinen tyyppi. Ja olen panseksuaali.
vAIN ELÄMÄÄ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On rohkeutta olla oma itsensä sellaisena kuin haluaa olla ilman, että pitää pyydellä anteeksi.
Jammu-Setä ei pyydellyt anteeksi, Michael Penttilä halusi olla sellainen kuin halusi... On todellakin rohkeutta olla sellainen kuin haluaa, mutta onneksi yhteiskunta on on laittanut sille rohkeudelle rajat. Seksuaalifriikit linnaan.
Ilmoitin asiattomaksi. Puhut nyt seksuaalimurhaajista. Mieti juttujasi ja häpeä.
Kulta pieni, me tiedetään kyllä että ilmoitat asiattomaksi kaikki ketjun viestit, jossa sanotaan mitään kritiikkiä tuota transvouhotustasi ja denialismiasi kohtaan. Sun mielestä se on joku viharikos, että sanoo ääneen biologisia faktoja. Tule pois sieltä haavemaailmasta niin näet, että keisarilla ei ole vaatteita. Iso osa muusta maailmasta ei siis todellakaan usko sellaisiin harhoihin, että voidaan kieltää fyysiset tosiasiat ja että kaikli voi olla ihan mitä ikinä vaan haluaa, jos vain päättää olla.
Anteeksi? En usko että olemme ennen keskustelleet täällä. Luuletko, että olen ainoa täällä, jonka mieestä on törkeää verrata transsukupuolista ihmistä tai suurinpiirtein ketään muutakaan seksuaalimurhaajiin. Haloo.
Itsellänikin on muutamia bi seksuaalisia kokemuksia. Viimeisin tuli eräänä aamuna ehkä kuukausi sitten. Katselin miestäni ja tunsin olevani myös hän.
Oli hyvin rauhallinen olo, turvallinen ja helpottunut siitä, että tämä kaikki onkin vain tällaista kuin tv-sarjaa, ei niin vakavaa ollenkaan kuin sitä ihmisenä ajattelee. Samalla nauratti kovasti, oli vaikea olla pokkana. Tätä kesti noin tunnin.
Yritin selittää miehelleni sitä, mutten osannut selittää sitä niin, että hän olisi ymmärtänyt. Ymmärsin jollain tasolla kaiken hyvin selkeästi. Sitten vähitellen palasin taas omaan "rooliini" naisena.
Olisi kiva lukea muidenkin kokemuksista. :)
Varmasti. Ensi kerralla kun trollaat kannattaa opetella edes perustermit niin menis paremmin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että myös on silloin helpompi ihastua kun ihastus voi olla kuka tahansa. Ei ole tätä sukupuoliroolittumista esteenä.Heteronahan "este" on jo se, että toinen on samaa sukupuolta kuin itse.
Höpöhöpö. Ei se seksuaalinen suuntautuminen vaikuta automaattisesti siihen, että ihastuisi heti kaikkiin. Itse ihastun erittäin harvoin ja rakastun sitäkin harvemmin, pitää olla aika erityinen tyyppi. Ja olen panseksuaali.
Tämäpä juuri. Tiedän heteroseksuaaleja, jotka ihastuvat suunnilleen joka toiseen vastaan tulevaan (vastakkaisen sukupuolen edustajaan), ja sitten taas toisille se ihastuminen on harvinaisempaa ihan riippumatta seksuaalisesta suuntautumisesta.
Sonyan ja Miten kohdalla kuitenkin ihmettelen keskustelua siitä että vain Mitte olisi pettänyt kun pussaili Nannan kanssa. Sonya on bi (tai mikä onkaan), joten eikös hänen pussailut Mirkun kanssa ole ihan samalla viivalla? Miten porukka on sen määritellyt että Sonyan pussailu Mirkun kanssa on nimenomaan kavereiden välistä vitsiä ja Miten taas jotain ihan muuta? Toki Mitellä nyt varmaan oli tuossa takana jokin ajatus että ei se Sonya kuitenkaan välitä mutta silti. Mitte ainakin tuntui olevan kevyesti huolissaan Nicon lisäksi myös Mirkusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä juuri. Tiedän heteroseksuaaleja, jotka ihastuvat suunnilleen joka toiseen vastaan tulevaan (vastakkaisen sukupuolen edustajaan), ja sitten taas toisille se ihastuminen on harvinaisempaa ihan riippumatta seksuaalisesta suuntautumisesta.
Sonyan ja Miten kohdalla kuitenkin ihmettelen keskustelua siitä että vain Mitte olisi pettänyt kun pussaili Nannan kanssa. Sonya on bi (tai mikä onkaan), joten eikös hänen pussailut Mirkun kanssa ole ihan samalla viivalla? Miten porukka on sen määritellyt että Sonyan pussailu Mirkun kanssa on nimenomaan kavereiden välistä vitsiä ja Miten taas jotain ihan muuta? Toki Mitellä nyt varmaan oli tuossa takana jokin ajatus että ei se Sonya kuitenkaan välitä mutta silti. Mitte ainakin tuntui olevan kevyesti huolissaan Nicon lisäksi myös Mirkusta.
Muakin häiritsee ihan yleisesti tuo mentaliteetti, että jos bi- tai panseksuaali vehtaa samaa sukupuolta olevan kanssa, niin se ei ole samalla tavalla pettämistä kuin eri sukupuolen kanssa. Ihan niin kuin se samaa sukupuolta olevan kanssa tapahtuva kanssakäyminen olisi jotenkin vähemmän aitoa, eikä siinä voi olla samanlaista ihastumista tai fyysistä vetovoimaa pelissä kuin eri sukupuolen kanssa.
Koska jotkut kärsivät bifobiasta, siksi jotkut ei näe Sonyan pettävän vaikka pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin häiritsee ihan yleisesti tuo mentaliteetti, että jos bi- tai panseksuaali vehtaa samaa sukupuolta olevan kanssa, niin se ei ole samalla tavalla pettämistä kuin eri sukupuolen kanssa. Ihan niin kuin se samaa sukupuolta olevan kanssa tapahtuva kanssakäyminen olisi jotenkin vähemmän aitoa, eikä siinä voi olla samanlaista ihastumista tai fyysistä vetovoimaa pelissä kuin eri sukupuolen kanssa.
Itseänikin ihmetyttää tuo ajatusmaailma, että jos vaikkapa bi-nainen harrastaa seksiä naisen kanssa parisuhteessa miehen kanssa ollessaan, niin se ei ole ongelma.
Olen itse panseksuaali/biseksuaali nainen ja jokainen miespuolinen, oli sitten cis tai trans, kumppanini on sanonut, että se olisi vain seksikästä, jos panisin naisen kanssa. SEKSIKÄSTÄ?
Olisiko se sitten seksikästä, kun rakastuisin tähän naiseen täysillä, kertoisin miten paljon parempaa seksi on hänen kanssaan ja karkaisin naimisiin tämän kanssa? Tuntuu, että miehet vain näkevät mielessään kuuman, tunteettoman lesboseksin, jonka jälkeen palataan takaisin miehen luokse.
Ja taas tänään seurataan kuin Mikaa viedään kuin pässiä narussa. Selviöhän on, että Pepsu on 24 treffeille valittuna, ainoa jännäys onkin, että missä vaiheessa ilmoittaa, että ei kiinnosta..
pulupentele kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseänikin ihmetyttää tuo ajatusmaailma, että jos vaikkapa bi-nainen harrastaa seksiä naisen kanssa parisuhteessa miehen kanssa ollessaan, niin se ei ole ongelma.
Olen itse panseksuaali/biseksuaali nainen ja jokainen miespuolinen, oli sitten cis tai trans, kumppanini on sanonut, että se olisi vain seksikästä, jos panisin naisen kanssa. SEKSIKÄSTÄ?
Olisiko se sitten seksikästä, kun rakastuisin tähän naiseen täysillä, kertoisin miten paljon parempaa seksi on hänen kanssaan ja karkaisin naimisiin tämän kanssa? Tuntuu, että miehet vain näkevät mielessään kuuman, tunteettoman lesboseksin, jonka jälkeen palataan takaisin miehen luokse.
Entinen mies säikähti, kun homma alkoikin syvenemään eikä kyse ollutkaan hihittelystä ja p*nemiseen johtavasta tyynysodasta.
Joo, samaa sukupuolta olevien välinen toiminta on ennenkin kuitattu temppareissa aika kevyesti, ikään kuin se ei voisi olla oikea uhka. Muistan kun esimerkiksi se Viivi, joka oli avoimesti bi, pussaili toistuvasti Joskun kanssa, ja tää Viivin mies vaan naureskeli tyytyväisenä.
Samoin sillä yhdellä kaudella kun ne Juho ja Atso (?) olivat alkuun tosi läheisiä ja pussailivat bileissä, ja Kuronenkin mainitsi heidän tyttöystävilleen asiasta, niin tyttöystävät vaan nauroivat todella huvittuneina.
Tietysti varmaan sekin vaikutti, että Josku, Juho ja Atso ovat tiedettävästi heteroita, mutta ihan hyvin joku olisi voinut olla vaikka kaapissa oleva bi. Jännä ilmiö.
Sonya on selkeästi viehättynyt Mirkusta, kyllä menee samaan kategoriaan niiden pussailut kuin Miten ja Nannankin.
Onhan se tarjonta paljon runsaampaa, vaihtoehtoja kehen voi ihastua on suhteessa enemmän kuin heterolla.
Kun minä menen baariin jossa on vaikka 50 ihmistä. Oletetaan, että miehiä on niistä noin puolet. Minulla on siis mahdollisuus ihastua noin puoleen niistä ihmisistä. Vaikka en tietenkään kaikkiin ihastuisikaan.
Kun bi menee baariin niin siellä on noin 50 ihmistä joihin hänellä on mahdollisuus ihastua. Tässä nyt puolet enemmän kuin heterolla. 100 % tarjonta. Vaikka ei hän tietenkää kaikkiin ihastuisikaan niin kuitenkin valinnanvaraa on aina paljon enemmän.
Silloin on mahdollisuus paljon suurempi, että muutama sopiva aina joukkoon mahtuu.
En nyt tarkoittanutkaan, että bi ihastuu keneen tahansa, tarkoitin runsaampaa valinnanmahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Hshsj kirjoitti:
Siis mikä tuo sinkku-Jennan ääni on. Ihan kuin ikänsä röökiä vetänyt viiskymppinen.
Ja tuo epätasainen rusketus. Eiko itse näe..Onko tämä ollut ennenkin?
Eri jenna kuin 5. Kaudella mutta tosi samat vibat kyl :D
Se on taas illalla vetopäivä.