Sivut

Kommentit (4373)

Vierailija

Ei oo varmaan eka kerta, kun tätä puidaan täällä, mutta kyllä toi Sonja on hyvä esimerkki perinteisestä naisesta, kun käsitys omasta tasosta on vähän turhan korkealla.

• ylös 50
  • alas 37
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miks sonja hokee koko aika
" mä KOEN että"...
ärsyttävää

Mua raivostuttaa toi Annan DAAAAAMMMMN-kiljunta.

• ylös 61
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuun monet sanoo, että henkinen yhteys on pahempi, mutta fyysisten tekojen takia he kuitenkin eroavat. Miten edes kolmessa viikossa niin suuri henkinen yhteys muodostuisi?

Luulen, että he kuitenkin tarkoittavat sellaista vakavaa ihastumista, vaikka nimeävät asian henkiseksi yhteydeksi. Esimerkiksi Sonyan totaalinen lääpällään oleminen Nicoa kohtaan on juuri sitä. Hän ei ole pussaillut eikä paneskellut, mutta Nico herättää hänessä mustasukkaisuutta ja Nico saa hänet itkemään hysteerisenä. Näistä kumpaakaan se oma kumppani ei saa aikaan. Vaikka tuossa ei siis faktisesti tapahdu mitään, se on kuitenkin paljon suurempaa kuin joku kännipussailu. En välttämättä itse olisi halukas jatkamaan suhdetta nähtyäni oman kumppanin noin ihastuneena toiseen, jos itse en ikinä saisi osakseni samaa. Ehkä joku fyysinen teko olisi sitten se viimeinen niitti, jolla olisi helppo laittaa piste koko jutulle, ja varmaan sitä yksittäistä tekoa sitten tulisi pidettyä tosi suurena, vaikka se varsinainen pettyminen suhteeseen olisi tapahtunut jo paljon aiemmin. Ihastuminen sinänsä on tunne, joka tulee tai ei, mutta sen valtaan heittäytyminen noin avoimesti on kuitenkin oma valinta.

Sama pätee toisinpäin. Ihmiset voivat antaa jonkun fyysisen teon anteeksi, jos siitä on puuttunut se suurin tunteen palo. Muistan jo ekalta kaudelta kun Aki uhosi ensin, että suhde loppui tähän, kun Rita nukkui 24 h treffeillä toisen kanssa samassa parisängyssä. No ei todellakaan loppunut, ja hyvin näyttää jatkuvan edelleen. Siinähän ei siis tapahtunut yhtikäs mitään, mutta Aki ensin asetti rajansa siihen kohtaan. Loppujen lopuksi se oli kuitenkin täysin merkityksetön asia, ja he ovat ilmeisesti vähintään yhtä onnellisia nykyäänkin.

ja ei pussattu koska nici ei tehnyt aloitetta

Vierailija

Sonya on aika idiootti tai sitten leikkaja on jättänyt jotain pois. Minä en pyytäisi treffeille henkilöä, joka ei sinne lähtökohtaisesti halua. 24 h katselet ihmistä joka ei halua olla siellä sun kanssa. Oliko tosiaan niin, että muita vaihtoehtoja ei vain ollut, eikö Sonya ole roikkunut Nicossa koko kauden? Mahtoi olla rasittavaa Nicolle. Ja sitten vielä bonarina 24h kärsimys, vaikka kotiinkin olisi jo tehnyt mieli. 

• ylös 55
  • alas 11
Vierailija

Ruutu+

Mitte oli ihana iltanuotiolla ja Sonya vaan hiillostaa siitä miten rajat ylitty Nannan kanssa (pussailla yms). Itse olevinaan niin puhdas pulmunen, kun itse itkenyt valtameren siitä kun Nico pahoitti mielensä ja vahdannut kuin kanahaukka jos joku tulee liian lähelle Nicoa. Sonya on Nicoon ihastunut, mutta Mitten pussailu Nannan kanssa oli hyvä syy kääntää kaikki Mitten syyksi.

• ylös 96
  • alas 23
Vierailija

Anna on kyllä hauska persoona. Mukava ja eloisa tyyppi. Näyttääkin hyvältä, kun on niin sinut itsensä kanssa.

• ylös 47
  • alas 30
Vierailija

Nicon jäähyväissanat Sonyalle: ”Törmäillään jos törmäillään”. Siinä katos mies ku pieru Saharaan.

• ylös 165
  • alas 4
Vierailija

Tempparihistorian ällöttävin nainen on Pepsu, monenlaista on mahtunut, mutta hän on ehdottomasti pahin.
Kyllä sohvalta kattoen Mika on täysi pässi. Joten mainio pari olisi .
Sylki perään, Mirkku!

• ylös 63
  • alas 23
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anna on kyllä hauska persoona. Mukava ja eloisa tyyppi. Näyttääkin hyvältä, kun on niin sinut itsensä kanssa.

Hän on niin sinut itsensä kanssa että tunnustaa tv:ssä olevansa väkivaltainen ja kohauttaa asialle vain hartioita, kuvottaa tuollainen käytös

• ylös 52
  • alas 25
Vierailija

Nikon pisteet putosivat juuri, siis tuollainen pikku vitsi ja vetää noin yli. Voin vain kuvitella kuinka haastavaa hänen kanssaan olisi olla parisuhteessa. Ja Sonya ei pistä mitenkään kampoihin...

• ylös 113
  • alas 5
Vierailija

”Uusia asioita on tullut jo ihan tarpeeksi tehtyä tällä reissulla. En pelkää hevosia, ei ole vain tekemisenä kivaa” Nico kertoo syyksi, miksi ei nouse treffeillä hevosen selkään, hevosen paskantaessa taustalla.

• ylös 129
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tänään ois Ruutu+ katselijoille Miten ja Sonyan viimeinen iltanuotio. Jännittää vähän että mitä siitä tulee. Mun mielestä Mitte kyllä ansaitsis paljon parempaa kuin Sonya joka itkee Nicon perään. Mitte on niin herttanen.

Mitte on niin herttainen, että jengi täällä unohtaa hänen jo pettäneen Sonyaa.

• ylös 79
  • alas 9
Vierailija

Lähtikö Sonya ja Mitte yhdessä, ei ole ruutu plussaa? Veikkaan että lähti kun Mitteä viedään kuin pässiä narusta kun yksin ei uskalla olla ja tyytyy tuollaiseen surkeaan suhteeseen.

• ylös 23
  • alas 16
Vierailija

Nico ei voi sietää enää ketään tuolla, kaikkein vähiten Sonyaa. Odottaa vaan että pääsis lähtemään pois.

• ylös 79
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.