TIS-Suomi 2021 Official
Kommentit (4981)
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein että Mitte pussailee Nannan kans. On Mittelläkin ottajia jos Sonyalle ei kelpaa ja pitää Mitteä itsestäänselvyytenä . Ihan oikein näpäyttää. Ehkä Mitte ajatteli että ei Sonya kuitenkaan välitä.
Hyh mikä kommentti. Itsekin olen pitänyt Mitestä, mutta pettäjä on aina se joka tekee väärin. Eikä kukaan ansaitse tulla petetyksi. En voi uskoa, että jotkut oikeuttavat pettämistä, koska tykkäävät tyypistä (=mielikuvasta jonka leikkaajat ja tuottajat ovat halunneet henkilöstä muovata).
Hyväksyisitkö omalta kumppaniltasi pettämisen, koska hän ajatteli että et sinä kuitenkaan välitä? Itse kokisin tuollaisen hyvin loukkaavana.
Pentujahan nuo ovat kaikki ja kukaan ei ole täydellinen ihminen, ei Mitte eikä edes VP. Muistakaa taas, että jokaiseen jaksoon on useammalta vuorokaudelta kuvamateriaalia ja se kaikki sisällytetään 45minuuttiin, josta jokaiselle yksittäiselle parille jää ~10min ruutuaikaa. Tottakai sieltä kaivetaan vaan ne matskut millä johdatellaan katsojia olemaan tiettyä mieltä.
Ja podcasteista opin sen, että eivät käy treffeillä muuten kuin kuvaamassa pakolliset setit ja palaavat takaisin resortille. Luulin aiemmin, että kuvaavat sen vartin ajan jonka jälkeen pari jatkaa treffejä normaalisti tunnin pari, mutta ilmeisesti näin ei ole. Ei ihmekkään, että treffeiltä näytetään aina ne samat kuivat pakotetut kysymykset, itse kaipaisin aitoja keskusteluja.
Ja sekin yllätti, että podcastissa Läri osasi puhua ja selkeästi bondaili Julian kanssa. Tvstähän näyttää siltä, että hän ei ole sanonut sanaakaan ja suorastaan inhoaa Juliaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Peppiinalla voi olla noin huomiota herättävän paksut ja löllöt käsivarret, jos hän on muka personal trainer?
En ole koskaan nähnyt noin kummallisen näköisiä käsivarsia. Paksunevat tuohon kyynärvartta kohti jännästi.Tuollaisia näkee välillä salilla kun ei laihduteta ensin ja treenatan lihakset isoiksi sen löllön alla
Itselleni kertyy läski jostain syystä juuri käsivarsiin ja on hyvin epäsuhtaisen näköistä. Todennäköisesti rasvaimu olisi ainoa vaihtoehto, mutta en halua löysää ihoa ja sen leikkaamisesta jää rumat arvet. Joten tukkikäsineni jatkan. Enkä ole ollut ylipainoinen tai tuhti ikinä. Kaikilla ei vain ole samanlaiset kropat.
Mun mielestä Mitten kaltaiset on rohkeita, ja on sääli kun jotkut ihmiset yhä edelleen tässä yhteiskunnassa ajattelee heistä pelkkää pas#aa. On rohkeutta olla oma itsensä sellaisena kuin haluaa olla ilman, että pitää pyydellä anteeksi. Mun mielestä sellaiset ihmiset jotka puhuu Mitten kaltaisista ihmisistä ala-arvoisesti niin kertoo heistä itsestään enemmän. Ilmeisesti myös pelkäävät erilaisuutta. Mulle on ainakin ihan sama millainen Mitte tai Mitten kaltaiset ihmiset ovat, ei ole minulta pois.
saattaa ehkä mutta EI VÄLTTÄMÄTTÄ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurosen Sami 50------ kuumottaa nuoria katseltuaan ensin niitten panemista videolta
Niistä panoista on näytetty teeveessä semmoisia kohtii joissa muna ja pimppu on häivytetty,
Tuskin teeveeyhtiö alkaa panovideoita Samin herkkiä silmiä säästääkseen sensuroimaan..
Sami saattaa ehkä jopa runkuttaa niille siellä majassaan..viikot yksin
SIIS KOROSTAN SANOJA EHKÄ JA SAATTAA JOPA VOI RUNKATA VIDEOILLE
Meitsi katselee vieläkin ripiitillä sitä diplomi-insinööriä naimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On rohkeutta olla oma itsensä sellaisena kuin haluaa olla ilman, että pitää pyydellä anteeksi.
Jammu-Setä ei pyydellyt anteeksi, Michael Penttilä halusi olla sellainen kuin halusi... On todellakin rohkeutta olla sellainen kuin haluaa, mutta onneksi yhteiskunta on on laittanut sille rohkeudelle rajat. Seksuaalifriikit linnaan.
Ilmoitin asiattomaksi. Puhut nyt seksuaalimurhaajista. Mieti juttujasi ja häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt kaikille tasapuolisesti, mutta kyllä minulle olisi aikamoinen yllätys jos mieheltä, jonka kanssa aikoisin harrastaa seksiä, löytyisi housuista joku muu tai jotain muuta kuin miehen vehje.
Ei tulisi mieleen oikein muuta keinoa päästtilanteesta kuin sanoa, että parempi kun juttu jatkuu vain kaverina.
En tiedä olenko sitten joku kummajainen näinä aikoina.
Ei kai tässä tarvitse kummajaiseksi nimittää ketään, kysehän on ihmisten erilaisista mieltymyksistä. Itse olen biseksuaali nainen, jolle kumppanin sukupuolella tai seksuaalisella suuntautumisella on harvinaisen vähän merkitystä. Voisin aivan hyvin kuvitella kumppanikseni stereotyyppisen miehen tai naisen näköisen ihmisen yhtä hyvin kuin sukupuolettoman/androgyynin. Mulle on myös samantekevää, onko housuissa vagina, penis vai joku muu. Voin kokea romanttista rakkautta ja seksuaalista vetovoimaa hyvin monenlaisia ihmisiä kohtaan, riippumatta ulkonäöstä tai jalkovälistä. En ole omasta mielestäni kummallinen, vaan oma itseni, vaikka toki käsitän olevani vähemmistössä mieltymyksineni. Meitä kuitenkin on muitakin, sen tiedän myös.
Kyllä ite ottaisin Mitten enkä sellaista joka haukkuu muita friikeiksi yms. En kestäisi sekunttiakaan kuunnella sellaisen ihmisen jorinoita jotka näkee vaan muissa pahaa eikä osata kahtoa peiliin. Tuollainen käytöstähän on puhtaasti vain oman pahan olon purkamista ja epävarmuutta tai puhdasta trolleilua, joihin ei kannata tuhlata aikaansa.
Jotenkin todella outoa, että kukaan ei kyseenalaista sitä, että joku voi syntyä esimerkiksi fyysisesti ilman raajoja, psyykkisesti kehitysvammaisena, tms, mutta jos joku syntyy mieleltään väärään kehoon niin sitä ei voida uskoa todeksi. Ei sitten millään. Biologisestikaan ajateltuna vaikka sulla olisi jommat kummat genitaalit niin ne hormonit ja krosomit eivät välttämättä siltikään mätsää. Eli te kaikki jotka toitotatte siitä biologiasta: kannattaa ensin opiskella vaikka ihan perusjutut, niin pystyisitte ymmärtämään näitä asioita paremmin. Ja VAIKKA kyse ei edes olisi siitä biologiasta (vaikka nimenomaan on), niin mitä ihmeen väliä. Keskittykää nyt omiin asioihinne ton vihan sijasta. Tai edes sivistäkää itseänne, ennen kuin huutelette täällä täysin vääriä ”biologisia faktoja!!!1” kiukuspäissänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt kaikille tasapuolisesti, mutta kyllä minulle olisi aikamoinen yllätys jos mieheltä, jonka kanssa aikoisin harrastaa seksiä, löytyisi housuista joku muu tai jotain muuta kuin miehen vehje.
Ei tulisi mieleen oikein muuta keinoa päästtilanteesta kuin sanoa, että parempi kun juttu jatkuu vain kaverina.
En tiedä olenko sitten joku kummajainen näinä aikoina.Ei kai tässä tarvitse kummajaiseksi nimittää ketään, kysehän on ihmisten erilaisista mieltymyksistä. Itse olen biseksuaali nainen, jolle kumppanin sukupuolella tai seksuaalisella suuntautumisella on harvinaisen vähän merkitystä. Voisin aivan hyvin kuvitella kumppanikseni stereotyyppisen miehen tai naisen näköisen ihmisen yhtä hyvin kuin sukupuolettoman/androgyynin. Mulle on myös samantekevää, onko housuissa vagina, penis vai joku muu. Voin kokea romanttista rakkautta ja seksuaalista vetovoimaa hyvin monenlaisia ihmisiä kohtaan, riippumatta ulkonäöstä tai jalkovälistä. En ole omasta mielestäni kummallinen, vaan oma itseni, vaikka toki käsitän olevani vähemmistössä mieltymyksineni. Meitä kuitenkin on muitakin, sen tiedän myös.
Sama täällä. Itse olen panseksuaali, joten mulle ei todellakaan ole väliä mitä sieltä housuista tai hameesta löytyy. Jotenkin outoa myös, että nämä transfobiset ja -vastaiset kommentit on aina tyyliltään ”en minä kyllä kestäisi jos meinaisin jtn muijaa panna ja sillä oliskin vehkeet!!”. Kukaan ei pakota ketään panemaan ihmistä jota ei halua panna. Kukaan ei tässä ole huijaamassa yhtään ketään: jopa tässäkin ohjelmassa Mitte on heti alusta asti kertonut olevansa transmies. Mikä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On rohkeutta olla oma itsensä sellaisena kuin haluaa olla ilman, että pitää pyydellä anteeksi.
Jammu-Setä ei pyydellyt anteeksi, Michael Penttilä halusi olla sellainen kuin halusi... On todellakin rohkeutta olla sellainen kuin haluaa, mutta onneksi yhteiskunta on on laittanut sille rohkeudelle rajat. Seksuaalifriikit linnaan.
Ilmoitin asiattomaksi. Puhut nyt seksuaalimurhaajista. Mieti juttujasi ja häpeä.
Kulta pieni, me tiedetään kyllä että ilmoitat asiattomaksi kaikki ketjun viestit, jossa sanotaan mitään kritiikkiä tuota transvouhotustasi ja denialismiasi kohtaan. Sun mielestä se on joku viharikos, että sanoo ääneen biologisia faktoja. Tule pois sieltä haavemaailmasta niin näet, että keisarilla ei ole vaatteita. Iso osa muusta maailmasta ei siis todellakaan usko sellaisiin harhoihin, että voidaan kieltää fyysiset tosiasiat ja että kaikli voi olla ihan mitä ikinä vaan haluaa, jos vain päättää olla.
Kulta pieni, kun ne ei ole biologisia faktoja mitä tässä yritetään kieltää. Sinä se olet joka on faktoja sekä kehitystä vastaan. Saat vapaasti olla, mutta se ei tule muuttamaan tosiasioita. Ihminen on psykosomaattinen kokonaisuus: tämä opetetaan jo yläasteen bilsan ja psykan tunneilla. Jos siis edes sinne asti on päässyt koulutustiellään.
Jos Sonya ja Mitte eroaisi niin mitenhän Mitte siitä selviäisi, kun tuntuu olevan niin riippuvainen Sonyassa, ehkä Sonyakaan ei uskalla erota suhteesta kun pelkää että miten Mitten kävisi. Olen joskus itse seurustellut miehen kanssa, jolla oli äärimmäisen huono itseluottamus, joka näkyi mm. siten että hän tutki puhelintani, aina piti olla halailemassa, "roikku", jos en heti tullut töistä kotiin niin olin kuulemma vieraissa vaikka oikeasti olisin ollut ruokakaupassa, ja valitti kuinka huono hän on jne. Oli todella raskasta, en kuitenkaan halua uskoa että Mitte olisi sellainen.
Tuo sonya on sellainen joka ottaa esiin vain mitten huonot puolet ja valittaa niistä mutta itsessään sonya ei näe vikaa. Mulla oli kerran tuollainen suhde, joka on syystä ex-suhde. Ei ole sen jälkeen miehet kiinnostanut enää moneen vuoteen enkä ole seurustellut. Nyt voisin ottaakkin mitten kaltaisen ihmisen, ei pahemmin enään ns. "perus miehet" enään kiinnosta.
Sonyasta on jäänyt mieleen se, että itkee nikon perään, ja pyytää muita sanoa nikolle, että juttelisi sonyan kanssa enemmän, jne. Lapsellista, jos mikä, eikö teinit yläasteella ollut tuollaisi. Voi mitte mitte, kun sut jyrätään tuossa suhteessa, ei kannata miellyttää muita koska kiitosta siitä et tule saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurosen Sami 50------ kuumottaa nuoria katseltuaan ensin niitten panemista videolta
Niistä panoista on näytetty teeveessä semmoisia kohtii joissa muna ja pimppu on häivytetty,
Ymmärtääköhän nuoret että Sami on nähnyt aktit sensuroimattomina...
Onko Samin äiti ylpeä pojastaan?
Katselee kun toiset salapanee ja näyttää kaiken teeveessä
Eihän Sami niitä paneskeluita kattele. Siellä on Lola joka kattoo yötä myöten tapahtumia ja niistä tekee koosteen josta sitten aletaan tekeen tv kelpoista ohjelmaa.
eikö tuo sonya ensimmäisen kerran treffeillä ollut jossain lökö hupparissa, ilman meikkiä, pieruverkkarit, ja tossut jalassa? yleensä kyllä panostetaan ensimmäisillä treffeillä toisen vuoksi, että jaksaa nähdä vaivaa.
Onneksi en ole enään 20 vuotias. Kyllä näin +30 on paljon parempi, ja itsevarmempi.
Vasemmisto ja hipit is the best!
I love you too bro!
Peace and love!
Älkää kirjoittako tänne englantia, kun ei nää jotkut edes sitä ossaa, kun älykkyysosamäärä jo näkyy joidenkin räksyttämisestä. Nyt nää ottaa google kääntäjän esiin, nää jotka pelkää erilaisuutta, ja pelkäävät että niiltä viedään naiset tai ovat jo vieneet tuollaisella käytöksellä. Ite ainakin olisin mielummin ikisinkku ja selibaatisa kuin koskisin tuollaisiin joilla ei ole edes yleisiä sivistyneitä käytöstapoja kotona opetettu.
Vi tun tempparit on kaikista vajaaälyisintä saastetta mitä vi tun maa kantaa vi tun päällään saa tana....white trash jengi sekoilee alkoholihuumeen voimin ja toinen white trash jengi seuraa tätä telkustaaaa... viiiiitttuuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta pieni, me tiedetään kyllä että ilmoitat asiattomaksi kaikki ketjun viestit, jossa sanotaan mitään kritiikkiä tuota transvouhotustasi ja denialismiasi kohtaan. Sun mielestä se on joku viharikos, että sanoo ääneen biologisia faktoja. Tule pois sieltä haavemaailmasta niin näet, että keisarilla ei ole vaatteita. Iso osa muusta maailmasta ei siis todellakaan usko sellaisiin harhoihin, että voidaan kieltää fyysiset tosiasiat ja että kaikli voi olla ihan mitä ikinä vaan haluaa, jos vain päättää olla.
Anteeksi? En usko että olemme ennen keskustelleet täällä. Luuletko, että olen ainoa täällä, jonka mieestä on törkeää verrata transsukupuolista ihmistä tai suurinpiirtein ketään muutakaan seksuaalimurhaajiin. Haloo.
Voi voi, ajat muuttuu ja ulinalla ei voi sitä estää. Ehkä jopa päinvastoin eli mitä enemmän vinkuu, sitä enemmän vastavoimat käyvät kimppuun. Näin on käynyt kautta aikojen. Ihmisiä ei saa enää orjuuttaa laillisesti, naiset saavat äänestää ja homoseksuaalit saavat aviotua sekä adoptoida. Seuravaksi laillistetaan yrtti. Jossain vaiheessa transihmiset eivät enää herätä pelkoa ja inhoa, vaan ovat osa yhteiskuntaamme. Kehitys kehittyy, uudet sukupolvet ajattelevat asioista eri tavalla ja hyvä niin. Hyväksyitte tai ette.