Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIS-Suomi 2021 Official

Vierailija
20.01.2021 |

Helmikuussa alkaa. Sinkut esitelty:
https://www.is.fi/viihde/art-2000007750572.html

Kommentit (4981)

Vierailija
3781/4981 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On rohkeutta olla oma itsensä sellaisena kuin haluaa olla ilman, että pitää pyydellä anteeksi.

Jammu-Setä ei pyydellyt anteeksi, Michael Penttilä halusi olla sellainen kuin halusi... On todellakin rohkeutta olla sellainen kuin haluaa, mutta onneksi yhteiskunta on on laittanut sille rohkeudelle rajat. Seksuaalifriikit linnaan.

Ilmoitin asiattomaksi. Puhut nyt seksuaalimurhaajista. Mieti juttujasi ja häpeä.

Kyllä, niin puhuin. Kun hipit haluavat että ihmiset ovat rohkeita ja ovat mitä ovat, otin muutaman esimerkin ihmisestä joka haluasi toteuttaa seksuaalisia houkutuksiaan ja päättivät olla rohkeita. Kaikkien omana oleminen on kaukana yhteisestä hyvästä. Vasemmistonkin tulisi joskus miettiä miten ja kuinka puhuvat. 

Et edes ymmärrä miten sairaita puhut.

Vierailija
3782/4981 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto ja hipit is the best!

I love you too bro!

Peace and love!

❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3783/4981 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On rohkeutta olla oma itsensä sellaisena kuin haluaa olla ilman, että pitää pyydellä anteeksi.

Jammu-Setä ei pyydellyt anteeksi, Michael Penttilä halusi olla sellainen kuin halusi... On todellakin rohkeutta olla sellainen kuin haluaa, mutta onneksi yhteiskunta on on laittanut sille rohkeudelle rajat. Seksuaalifriikit linnaan.

Ilmoitin asiattomaksi. Puhut nyt seksuaalimurhaajista. Mieti juttujasi ja häpeä.

Kyllä, niin puhuin. Kun hipit haluavat että ihmiset ovat rohkeita ja ovat mitä ovat, otin muutaman esimerkin ihmisestä joka haluasi toteuttaa seksuaalisia houkutuksiaan ja päättivät olla rohkeita. Kaikkien omana oleminen on kaukana yhteisestä hyvästä. Vasemmistonkin tulisi joskus miettiä miten ja kuinka puhuvat. 

Päinvastoin. Aloittaja kirjoitti sairaita. Minä havainnollistin kuinka sairaita. Joten älä minua syytä.

Vierailija
3784/4981 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vi tun tempparit on kaikista vajaaälyisintä saastetta mitä vi tun maa kantaa vi tun päällään saa tana....white trash jengi sekoilee alkoholihuumeen voimin ja toinen white trash jengi seuraa tätä telkustaaaa... viiiiitttuuu...

Juuri näin!

Vierailija
3785/4981 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä että täälläkin paheksutaan kun miehet pettää. Mitte pussailee Nannaa, Henkka panee toista, ja Mika kuivapanee Pepsua MUTTA Annan seksin myynti ja vieras panot on hauskoja ja terveitä ja hyväksyttävää on Sonyan sekä Julian makoilut toisen miehen vieressä pers posket paljaana. Eikä pidä unohtaa että Mirkkukin pannut vierasta miestä talossa kun Mika "vain" kuivapannut. Naisten teot on mamma palstalla ok mutta miesten ei. Hah onpa tekopyhää leikkiä marttyyria.

Edelleen nyt tyhmille rautalangasta: jos VP tai Anna harrastaa seksiä se ei ole heillä pettämistä. Ja miten seksin myynti liittyy yhtään mitenkään pettämiseen? Miehet nyt on tällä kaudella enemmän rikkoneet rajoja kuin naiset. Sinä olet se joka on tekopyhä sekä tyhmä.

Vierailija
3786/4981 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Aloittaja kirjoitti sairaita. Minä havainnollistin kuinka sairaita. Joten älä minua syytä.

Toivottavasti olet hoidon parissa. Sulla ei ole kaikki hyvin.

Vierailija
3787/4981 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet hoidon parissa. Sulla ei ole kaikki hyvin.

Ei kannata enempää reagoida, huono provo ja trolli. Antaa hänen mesota yksin täällä :)

Vierailija
3788/4981 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mutta miten jammu liittyy temppareihin? Nyt on jollakin mennyt pahasti tunteisiin, noloa. Nyt popparit esiin kun eihän tää voi olla totta :D Nää on just näitä peräkammarin poikia joilla ei ole kaikki hyvin, näkeehän sen sokeekin.

Olen itse avarakatseinenn ja kyllä sanon että laadukas nainen voittaa mennen tullen surkean miehen jolla ei ole käytöstapoja. Naiset tuntee parhaiten toisen naisen kropan ;)

Mutta joo nää on näitä jotka räkyttää täällä omaa pahaa oloa. Tuskin nää omilla kasvoille kehtaisi, mutta anonyyminä joo. Suuret on puheet mutta kaikki muu onkin pientä, jos arvon naiset ymmärrätte mitä tarkoitan.

Vierailija
3789/4981 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transsukupuoliset on vieny peräkammarin pojilta naiset ja niille jääny käteen vaan oma käsi, heh heh.

Vierailija
3790/4981 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ja Vp määrittelee itse omat rajat mutta MINUN mielestä se on pettämistä jos käy vieraassa sängyssä. Jokaisella on omat rajat ja mielipiteet ja tottakai ihmiset arvostelee toisia ja toisten parisuhteita, ei ole ehkä sopivaa mutta luonnollista.

Vierailija
3791/4981 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan kiva seurata 20 vuotiaiden iloa ja "sekoilua" joihin kuuluu kaikki tunteet. Näin keski-ikäisenä muistan omat ajat tuossa iässä, ja voi sitä menoa. Joka viikonloppu baarissa ja joka viikonloppu oli eri mies mutta vakipano säilyi kunnes muutti toiselle paikkakunnalle. Nyt olen mielestäni ihan suht järkevä, jolla on pitkä työhistoria ja 2 ammattitutkintoa, ei se sitä tarkoita että jos teininä sekoilee että elämä on pilalla. Nyt pelkkä haamu tuosta ja tilalle tullut elämän nurjat puolet kuten hitusen katkeruutta ja kyynisyyttä. Ehkä ripaus säilynyt tiettyä lapsellisuutta ja hyvä niin.

Vierailija
3792/4981 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIS-pariskuntien tuskin tarvitsee huomioida omassa parisuhteessaan vauvapalstalaisten mielipiteitä parisuhteensa rajoista.   

Vierailija
3793/4981 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on tuntevainen olento, eikä ihmisille puhuta noin miten täällä.

Vierailija
3794/4981 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan kiva seurata 20 vuotiaiden iloa ja "sekoilua" joihin kuuluu kaikki tunteet.

Itsekin keski-ikäisenä työssäkäyvänä, erakkouteen taipuvaisena kotihiirenä vietän nykyisin varsin rauhallista elämää.

Ihan mukavaa vaihtelua katsella omalta kotisohvalta tuota draamaa, kun ei onneksi tarvitse itse olla siinä osallisena. 

: )

Vierailija
3795/4981 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitte <3

Vierailija
3796/4981 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joannan mälliset pakarat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transsukupuoliset on vieny peräkammarin pojilta naiset ja niille jääny käteen vaan oma käsi, heh heh.

Ja naiset argumentoi reiällään kun eivät muuhun pysty xd Ja netissä kun ei voi pihdata niin haukutaan neitsyeksi peräkammarin pojaksi. Tässä hyvä esimerkki miksi naisten äänioikeus oli VIRHE.

Voi kauhea mitä naisvihaa :( toivottavasti löydät tyttöystävän joskus niin ei tarvitse netissä kiukutella sinisiä pal*ejaan....

Vierailija
3797/4981 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tuo sinkku-Jennan ääni on. Ihan kuin ikänsä röökiä vetänyt viiskymppinen.

Ja tuo epätasainen rusketus. Eiko itse näe..

Vierailija
3798/4981 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis komeeta jos Anna darrapäissään nappais tyhmiä utelevan Kurosen kuristusotteeseen. Kuronen haukkois happea punaisena ja kuvaaja huutaa mikrofoniin, että nyt se flippas. 

Annassa on paljon potentiaalia, monta vuotta treenannut VP:n kanssa, nyt olis aika siirtyä korkeammalle sarjatasolle, että pääsee kiusaamaan omankokoisiaan.

Onko Annalla omankokoista vastustajaa? 

3799/4981 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko niin, että Anna teki itsestään tarkoituksella erittäin ylipainoisen läskin, koska haluasi juuri läskikohderyhmään seksimarkkinoilla? Eihän kukaan liho pelkästään huonon itsekurin vuoksi?

Veikkaisin, että suuri painonnousu on tulosta esimerkiksi mielialalääkityksestä.

3800/4981 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ite ottaisin Mitten enkä sellaista joka haukkuu muita friikeiksi yms. En kestäisi sekunttiakaan kuunnella sellaisen ihmisen jorinoita jotka näkee vaan muissa pahaa eikä osata kahtoa peiliin. Tuollainen käytöstähän on puhtaasti vain oman pahan olon purkamista ja epävarmuutta tai puhdasta trolleilua, joihin ei kannata tuhlata aikaansa.

Kai maailmassa on jotain välimuotojakin, ei kai sitä tarvitse pelkästään Miten ja friikkihaukkujen välillä valita...Itse en valitsisi Mitteä, mutta en noita haukkujiakaan.

Ketju on lukittu.