TIS-Suomi 2021 Official
Kommentit (4981)
Olen realisti. Jos Mitte tai V-P olisivat tässä ohjelmassa ihan tavallisissa suhteissa, eivätkä mitenkään " erityisiä" niin hehkutettaissiinko heitä niin paljon täällä? Mukavia kummatkin ihmisinä, en sitä kiellä. Mutta eivät mitenkään erotu/erottuisi muuten miesporukasta sen kummemmin. Ainakaan ulkonäollisesti.
Tässä nyt monet näkevät heidät jotenkin niin, että on trendikästä tai erikoista mainita, että heidäthän minä ottaisin.
No siis Mitte ja V-P on ihan parhaita jo luonteensa vuoksi, enpä ole vastaavanlaisia ihmisiä vähän aikaa nähyt telkkarissa. Toki en heitä tunne mutta se kuva mikä heistä välittyy katsojille, ja minun mielestä ovat ihania. Mitte erottuu positiivisesti edukseen hymynsä ja silmiensä vuoksi, jokaisella on oma makunsa ja Mitte on mielestäni komea.
Mitte ja V-P ovat aika pikkupoikamaisia olemukseltaan.
Se on varmaan sitten jonkun makuun. Minulle tulee äidillisiä tunteita heitä kohtaan.
Suurin osa suomalaisista naisista on melko kookkaita ja mammamaisia, tai ainkain jotenkin tuntuisi, että kuitenkin eriparisia.
Kaverina olisivat ihan mukavia, mutta ei pariskuntana, esimerkiksi Sonya on aivan kuin äiti tai isosisko Mitelle.
Vierailija kirjoitti:
Lisan, Nannan ja Vilman ottaisin oikein mielelläni omaan sänkyyni lystin pitoon. Inka menisi myös. Muiden kanssa täytyisi olla jo tolkussa humalassa.
Älä huoli ei ole pelkoa, että niiden kanssa sänkyyn joutuisit.
Tuo Sonya on ärsyttävä katujyrä, joka juoksee Nikon perässä eikä arvosta Mitteä mutta silti ahneena ihmiseä ei päästä Mittestä irti. Kaverisuhde ei ole oikein parisuhteessa. Sonya on myös teennäinen josta ei saa mitään irti. Anna on myös mielestäni jotenki epäillyttävä, joka arvostelee muita. Mika luulee, että Pepsu olisi kiinnostunut mutta Pepsu vain pelaa. Joannassa ärsyttää kaikki, ja Julia on niin teatraalinen. Mirkku on uhmakas, joka hokee v-sanaa, ja Henkka hyi. Ainoastaan siis Mitte ja Vp on järkeviä. Sinkku Lauri myös hauska vekkuli.
Siis vp ja mitte jo aikuisia miehiä eikä pikkupoikia. ei kaikki tykkää niko-massahiihtäjistä.
Sonya vaatimassa Mitteä ottamaan enemmän vastuuta arki asioista mutta ei osaa itse kahtoa peiliin mutta toista alistaa ja arvostelee. Tulee mieleen mun ex mies. Eihän tuo Sonyn-laite ole edes kaunis kaksoisleukoineen, ja sitten itkee jonkun Nikon perään, hyi mikä nainen. Toivottavasti Mitte saisi itseluottamusta ja nakkaisi Sonyn pihalle, koska Mittelle olisi ottajia.
Oon samaa mieltä, että Mitte kyllä ansaitsisi paljon parempaa. Olen jotenkin saanut vaikutelman, että Mitte luulee, että ei kelpaa mihinkään eikä kenellekkään ja sanoikin tämän jossain jaksossa. Ilmeisesti vanhemmat ei hyväksyny transsukupuolisuutta, ja jo pikkuisena on annettu adoptioon. Nyt sitten kaverisuhteessa, joka pitäisi olla parisuhde, ei hyvänen aika sentään, että elämä osaa olla julma joillekkin. Ansaitsee niiiiiiiiin paljon parempaa, ja on v@tun vahva.
Jos nyt joku pitäisi valita nuista varatuista miehistä niin valittisin Mitten ja Vp:n. Koska ketä kiinnostaa alkkis Mika ja petturi Henkka? Täälläkin Mitten ja Vp haukuttu pikkupojiksi yms. mutta perus alkkis ja petturi kelpaa, joo o. Kyllä huomaa suomalaisten naisten maun, hyi. Turha sitten ruikuttaa kun petetään, kun alkkikset ja petturit kelpaa.
Varatuista naisista en ottaisi ketään, kaks pullukkaa ja kaks angstia.
Mutta vakavasti, kuka lähtee Temppareihin jos parisuhde on oikeasti kunnossa? Julkisuuden perässä on ehkä Anna mutta en usko muista?
Mun mielestä Sonya on tosi hyvännäköinen, mutta ärsyttää sen äitimäinen suhtautuminen Mitteen. Mitte ja VP on jotenkin tosi hyviä tyyppejä, ei noita oikeassa elämässäkään usein tule vastaan.
Näinpä, Vp:ssä ja Mittessä enemmän miestä kuin alkkis Mikassa ja petturi Henkassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen realisti. Jos Mitte tai V-P olisivat tässä ohjelmassa ihan tavallisissa suhteissa, eivätkä mitenkään " erityisiä" niin hehkutettaissiinko heitä niin paljon täällä? Mukavia kummatkin ihmisinä, en sitä kiellä. Mutta eivät mitenkään erotu/erottuisi muuten miesporukasta sen kummemmin. Ainakaan ulkonäollisesti.
Tässä nyt monet näkevät heidät jotenkin niin, että on trendikästä tai erikoista mainita, että heidäthän minä ottaisin.
V-P ainakin erottuisi fiksuudella.
En ole kyllä mitään tunteita Sonyassa nähnyt Mitteä kohtaan, se videotervehdyskin kun toivotti Mittelle tsemppiä. Voi morjens. Miten olisi, että rakastan sua? Todella vaikea kuvitella, että ovat parisuhteessa. On myös käynyt mielessä, että ovat aseksuaaleja eli seksi ei kiinnosta. Kummallakin on musta sormus sormessa joita näkyy myös aseksuaaleilla mutta voin olla toki väärässäkin, että ovat asseja koska Sonyalla kiima Nikoa kohtaan, joten en usko asse teoriaan. Sonya pitää itsestäänselvyytenä Mitteä, joka ei uskalla lähteä suhteesta huonon itseluottamuksen takia. Tuo on jo mielestäni Sonyan puolelta henkistä väkivaltaa, kun toista roikotetaan vaan suhteessa, ja moititaan kun Mitte ei sitä ja Mitte ei tätä.
Julia ja Henkka eroaa, ja hyvä niin samoiten Mika ja Mirkku.
Anna ja V-P on ikuinen mysteeri, että miten V-P on saatu houkuteltua tuollaiseen epäterveeseen suhteeseen. Mitähän täälläkin oltaisiin mieltä tuollaisesta suhteesta jos mies laukkaisi vieraassa sängyssä mutta nyt kun sen tekee nainen niin se on jotenkin hyväksyttvää. Jos toista rakastaa niin silloin ei laukata toisten sängyissä, en ainakaan itse pystyisi.
Henkka ajatteli perheen perustamista Julian kanssa mutta toisin kävi. Näillä oli kuitenkin jotain haaveita.
Anna ja V-P vain on ja jatkavat samaan tahtiin, koska ilmeisesti homma toimii.
Mirkku ja Mika. Mika halusi kaivinkoneen ja molemmat halusi talon. Hyvä kun jotain suunnitelmia mutta metsään mentiin.
Sonya ja Mitte, ei mitään yhteisiä haaveita. Eletään päivä kerrallaan kuten ovat sanoneet. Mitä siitä voi tulla, jos ei ole mitään yhteisiä tulevaisuuden haaveita? Näkevätkö edes toisia yhdessä tulevaisuudessa. Jotenkin surullista.
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä mitään tunteita Sonyassa nähnyt Mitteä kohtaan, se videotervehdyskin kun toivotti Mittelle tsemppiä. Voi morjens. Miten olisi, että rakastan sua? Todella vaikea kuvitella, että ovat parisuhteessa. On myös käynyt mielessä, että ovat aseksuaaleja eli seksi ei kiinnosta. Kummallakin on musta sormus sormessa joita näkyy myös aseksuaaleilla mutta voin olla toki väärässäkin, että ovat asseja koska Sonyalla kiima Nikoa kohtaan, joten en usko asse teoriaan. Sonya pitää itsestäänselvyytenä Mitteä, joka ei uskalla lähteä suhteesta huonon itseluottamuksen takia. Tuo on jo mielestäni Sonyan puolelta henkistä väkivaltaa, kun toista roikotetaan vaan suhteessa, ja moititaan kun Mitte ei sitä ja Mitte ei tätä.
Julia ja Henkka eroaa, ja hyvä niin samoiten Mika ja Mirkku.
Anna ja V-P on ikuinen mysteeri, että miten V-P on saatu houkuteltua tuollaiseen epäterveeseen suhteeseen. Mitähän täälläkin oltaisiin mieltä tuollaisesta suhteesta jos mies laukkaisi vieraassa sängyssä mutta nyt kun sen tekee nainen niin se on jotenkin hyväksyttvää. Jos toista rakastaa niin silloin ei laukata toisten sängyissä, en ainakaan itse pystyisi.
Yhdessä jaksossa Sonya sanoi bileissä: ”Oon harrastanu seksiä enemmän naisten kuin miesten kanssa”. Tästä päättelisin, että hän ehkä ei ole aseksuaali.
:D Sonyako kaunis. No, jos tykkää isosta pottunokasta, ja kaksarista ja pulleasta täti meinigistä niin mikäs siinä. Ei ole kyllä kaunista nähnytkään. Mirkku ehkä kropaltaa kaunein, ja kasvoiltaan vaikka ei ole omaa naismakuani mutta jos nyt joku noista on "kaunis" niin Mirkku.
Kaikista komein ja hyvännäköisimmät on Mitte ja V-P ja kaikki muut on niin rumia. Luonne tekee ihmisistä kauniita ja komeita. Jos on kaunis ulkoisesti mutta sisältä läpimätä niin silloin ei ole kaunis.
En usko asse teoriaan myöskään mutta voisiko olla niin, että Sonyaa kiinnosti Mittessä se naiseus mutta kun Mitte on mies niin ehkä Sonyaa ei Mitte kiinnosta miehenä mutta naisena kiinnosti? Tässä yks teoria mutta rakkautta en näe, ehkä kiintymystä kun ollaan oltu 3 vuotta yhdessä mutta rakkaus kadonnut. Ollaan yhdessä tutun arjen vuoksi, kun tulevaisuuskin erillään pelottaa. Itellä joskus meinaan oli noin, että oltiin yhdessä vain tutun arjen vuoksi mutta sitten tuli rohkeutta erota, koska molemmat voi niin pahoin. Mulla on myös kavereina ihmisiä jotka on naimisissa ollu 20 vuotta mutta heilläkään ei ole nuin kuivaa menoa. Se, että väittävät, että eivät julkisesti hellyttele toisia mutta sitten Sonya koko kansan nähden telkkarissa itkee Nikon perään ja hipelöi sitä? Aika tekopyhää, ja kaks naamaista. Olisiko niin, että Sonya häpeää Mitteä julkisesti? Itse vierastan myös hiukan julkisesti näyttää hellyyttä koska olen ujo mutta en nyt noin paljon, että taputetaan olalle ja halataan kuin kaveria. Ihmetyttää myös kun Sonya ei ole mustis Mittestä mutta Nikosta on, koska Sonyan mielestä Mitte ei saa ketään eikä tarvi olla mustis. En tiedä, joku mättää. Tuo akka ärsyttää niin paljon, ja on jotenkin niin "aikuinen" mutta sitten on täysi lapsi hihittelyineen. Ärsyttää myös kun Mitte ei vain ota ja lähde tuosta kaverisuhteesta. Olin itse myös tuossa iässä huonossa suhteessa kun olin niin epävarma itsestä mutta nyt keski-iässä en voisi koskaan enään olla tuollaisessa suhteessa josta saa vain huono mielen. Teki pahaa katsoa viime iltanuotiota kuin Mitte melkein itki. Uskon, että Mitten silmät avautuu kun saa ikää ja on sinut itsensä kanssa, joka tulee kyllä iän myötä. Näen Mittessä paljon itteäni nuorempana, ja se siinä ärsyttääkin kun Sonya ei välitä. Näen heidät siskona ja veljinä.
Kuinka moni Temppari misu on jo tehnyt OnlyFansin?