TIS-Suomi 2021 Official
Kommentit (4981)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kaudessa on kyllä ollu parasta koirat! Huskyja harva se jakso!
Huutista. Tietäisittepä mimmone elinkaari noilla työ-haskeilla on. Mitä luulette miten käy vähäänkään vanhemmille koirille talvikauden päätteeksi? Siihen liittyy iso kuoppa ja pyssy. Koiranruoka on kallista eikä niitä vanhempia kannata ruokkia kesää. Epäeettistä temppareilta vielä mainostaa näitä paikkoja. Hyh hyh.
Sullako on faktatietoa kaikista huskypaikoista, miten niissä toimitaan?
Vierailija kirjoitti:
Johdatteliko Kuronen muuten Mikan uskomaan , että Mirkku ja Kiima p*nivat oikeasti? Vai halusiko Mika olla uskomatta Kiimaa ja sai samalla näin luvan olla " helpottunut " kun Mirkku meni kuin menikin panemaan vierasta?
Näyttihän se toki aika autenttiselta, mutta mitäs jos siinä nyt oli ne vaatteet kuitenkin välissä?
En ymmärrä tätä vaatteiden kanssa panemista. Miten se edes tapahtuu? Miikalla ja Mirkulla oli sen verran kova meno, etten oikeasti tajua miten se onnistuisi, jos vaatteet on välissä. Johan se kova penis sattuisi Mirkkuun, kun sillä tuota tahtia nylkytettäisiin ihan vaan vähän sinne päin.
Vierailija kirjoitti:
Bolivar kirjoitti:
Voisiko ylläpito tehdä jotakin tuolle Sami Kurosen vainoojalle, joka täyttelee tätä ketjua pelkästään trollausmielessä? Jokin ihme pakkomielle Samista.
Vai vainoajalle?
Täällä haukutaan ihmisiä läskeiksi..mielenterveyspotilaiksi..keltahampaisiksi..epätoivoisiksi
kerro mitä minä olen Sanonut Samista..mikä olisi jotenkin loukkaavaa?
oikeasti luulet että Sami poika 60 vuotiaana teeveessä juontaa temppareita/miss suomea ym
Sami tekee nyt rahaa eläköityäkseen radion kautta...kun 50 kolahtaa mittariin..
On itse kertonut että suhteet kaatuvat hänen vuokseen
On pettänyt lapsensa äitiä
Mikä näistä on valhe?
Lähe nyt oikeesti menee tältä palstalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johdatteliko Kuronen muuten Mikan uskomaan , että Mirkku ja Kiima p*nivat oikeasti? Vai halusiko Mika olla uskomatta Kiimaa ja sai samalla näin luvan olla " helpottunut " kun Mirkku meni kuin menikin panemaan vierasta?
Näyttihän se toki aika autenttiselta, mutta mitäs jos siinä nyt oli ne vaatteet kuitenkin välissä?
En ymmärrä tätä vaatteiden kanssa panemista. Miten se edes tapahtuu? Miikalla ja Mirkulla oli sen verran kova meno, etten oikeasti tajua miten se onnistuisi, jos vaatteet on välissä. Johan se kova penis sattuisi Mirkkuun, kun sillä tuota tahtia nylkytettäisiin ihan vaan vähän sinne päin.
Reisien väliin
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse muistelen teiniaikojani, niin kyllä se hinkuttaminen hyvin onnistui vaikka molemmilla oli farkut jalassa.
Kumppanin penis ei siis ollut mitenkään valtoimenaan, vaan siellä housuissa ja sitten hän hieroi sitä erektiossa olevaa peniksen vartta edes takaisin minun intiimialueitani vasten. Oli tuhmaa, kiellettyä ja seksikästä, kun molemmat kävivät niin kuumana toisiinsa.
Tuollainen pitkäkestoinen esileikki ilman että kumpikaan käsin koskee intiimialueille tai ottaa vaatteita pois päältä, liittyi juuri siihen kun "haluttaa mutta ei voisi" tai "aikaan ennen ensimmäistä yhteistä yhdyntää".
Sitten kun homma eteni ajan kanssa niin pitkälle, että se kiehnäys päätettiin viedä pidemmälle ja vaatteet lähti siitä välistä, niin sen jälkeen esileikkikin muuttui erilaiseksi.
Oi niitä aikoja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse muistelen teiniaikojani, niin kyllä se hinkuttaminen hyvin onnistui vaikka molemmilla oli farkut jalassa.
Kumppanin penis ei siis ollut mitenkään valtoimenaan, vaan siellä housuissa ja sitten hän hieroi sitä erektiossa olevaa peniksen vartta edes takaisin minun intiimialueitani vasten. Oli tuhmaa, kiellettyä ja seksikästä, kun molemmat kävivät niin kuumana toisiinsa.
Tuollainen pitkäkestoinen esileikki ilman että kumpikaan käsin koskee intiimialueille tai ottaa vaatteita pois päältä, liittyi juuri siihen kun "haluttaa mutta ei voisi" tai "aikaan ennen ensimmäistä yhteistä yhdyntää".
Sitten kun homma eteni ajan kanssa niin pitkälle, että se kiehnäys päätettiin viedä pidemmälle ja vaatteet lähti siitä välistä, niin sen jälkeen esileikkikin muuttui erilaiseksi.
Tuo onkin eri asia. M ja M lykkivät hirveällä vauhdilla menemään, se ei ollut mitään hieroskelua. Ja heillähän ei suinkaan ollut farkkuja välissä, niillä sentään jotenkin pidetään paikat aisoissa. Pienet kalsarit ja stringit eivät juuri pidättele.
Halvempi se husky on kuopata kuin ruokkia koko talvea.
Nuo osallistuja vain paranevat vuosi vuodelta. Kiitos ohjelman roolittajille.
Vierailija kirjoitti:
Nuo osallistuja vain paranevat vuosi vuodelta. Kiitos ohjelman roolittajille.
Juurikin näin! Toivottavasti jo ensi kaudella mukana on diagnoosin saaneita.
Oon niiin samaa mieltä tuosta.. Jokaikinen lihava nainen on juuri tuollainen omaa egoaan pönkittävä, omaa ulkonäköpahoinvointia ulos oksentava tyyppi.
Mä en tajua yhtään näitä bileiden teemoja.
RMJ goes Meksiko? RMJ goes after ski? Täh? Miten se Raumanmeren juhannus liittyy temppareihin? Ja eiks tuolla poikien puolella ole koko ajan ollut joku Meksiko-juttu (tyyliin Meksikon pikkujoulut)? Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reisien väliin
Kävikö husky häkissä, jos tiedätte mitä tarkoitan?
Vierailija kirjoitti:
RMJ goes Meksiko? RMJ goes after ski? Täh? Miten se Raumanmeren juhannus liittyy temppareihin? Ja eiks tuolla poikien puolella ole koko ajan ollut joku Meksiko-juttu (tyyliin Meksikon pikkujoulut)? Mikä se on?
Eikös nuo TISsiläiset jotenkin ole aina RMJ:ssä mukana? Isommalla porukalla ainakin ovat käsittääkseni siellä, oiskohan jotain työkuvioitakin...? En tiedä, mutta muistaakseni joskus jossain mainostettiin, olisiko ollut Iltaroviolla, että tulkaa moikkaamaan TISsiläisiä RMJ:ssä? Ja jotenkin sivulauseessa sain käsityksen, että joku porukasta olisi siellä jossain työroolissakin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo Meksiko -teema taisi olla Mikasta lähtöisin, eikös hänelle Meksiko ollut jokin sydämen asia, vaikkei tainnut koko maasta mitään tietääkään, mutta sombrero päässä on niin siistiä ilmeisesti ryypätä.
Siis tuo Mitte on aivan ihanan oloinen ihminen, joka ansaitee paljon parempaa kuin Sonya. Tuntuu, että ovat vain tavan vuoksi yhdessä, ja onhan Sonya myös ottanut esille, että ovatko vain kavereita. Tekisi mieli ottaa Mitte vain syliin, ja halata kunnolla ja kertoa, että kuinka arvokas on omana itsenään. Mielenkiinoinen persoona, ja mielestäni komea tai ainakin on juuri minun tyylinen. Tuo sinkku Niko on niin sellainen, joita näkee tarpeeksi mutta Mitte on ainutlaatuinen, ja jos minulla olisi Mitten kaltainen erityinen ihminen elämässäni niin osaisin kyllä sitä arvostaa enkä päästäisi irti. Vp vaikuttaa myös ihanalta ihmiseltä, joka ansaitsee parempaa. Ovat molemmat vielä niin nuoria mutta toivottavasti ajan kanssa huomaavat, että molemmat ansaitsee niin paljon parempaa. Mirkku toivonmukaan nakkaa Mikan menemään, ja samoin Julia.
RMJ-teemaa ihmetteleville: RMJ, Nelonen, Loop ym kuuluu samaan konserniin.
Vierailija kirjoitti:
RMJ-teemaa ihmetteleville: RMJ, Nelonen, Loop ym kuuluu samaan konserniin.
Tai Loop/Nelonen on ainakin joku festarien pääsponsori tms.
Mitte on ihan hemmetin vahva, eikä edes itse sitä tajua.
No todella ihmettelen samaa. T. tuon viestin alkuperäinen kirjoittaja