Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIS-Suomi 2021 Official

Vierailija
20.01.2021 |

Helmikuussa alkaa. Sinkut esitelty:
https://www.is.fi/viihde/art-2000007750572.html

Kommentit (4981)

Vierailija
3561/4981 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juurikaan pidä Samista mutta onkohan  ylpeä siitä mitä tekee työkseen?

Kertooko Samin  äiti ylpeillen sukulaisilleen kuinka poikansa elämäntehtävänä on provosoida hukassa olevia nuoria  vuorotellen ja kaivaa näistä kaikkea mahdollista sontaa ja julkaista se teeveessä?

Mene pois

Sami tekee vain työtään...

Miksi kiusaat Samia?

Vierailija
3562/4981 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en voi muuta sanoa kuin että tuo rupsu eiku ohi sori pepsu on kauheeta katottavaa, koko ajan haroo hiuksiaan ihan ihme paniikki koko ajan päällä että ne on jotenkin väärässä asennossa ja järkyttävän huonossa kunnossa iho, ja niin tyhjäpää kikattelija että ei ole lähelläkään oman ikäisten tasoa henkisesti...

Ehkä jonain päivänä pystyt löytämään sisältäsi sardonisuuden sijaan myötätuntoa ja laupeutta niille, joiden alleelien polymorfiset kohdat eivät ole yhtä "virheettömät" kuin itselläsi. Henkinen ikä - mitä ikinä tarkoittaneen - ei ole majakoittanut tietäsi inhimillisyyden keitaalle. Hyvää pääsiäistä kaikesta huolimatta kaikille tempparifaneille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3563/4981 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julia vaikuttaa ilkeältä. Nauroi vahingoniloisesti, nyt sitten näätte millainen se Henkka oikeasti on.

Jos olisin ollut Henkan naisystävä olisin ollut huolestunut jos käytös olisi ollut samanlaista jo aiemmin kuin nyt. Henkkahan tarvitsee apua, ei ilkkumista.

Miksi sitten on ollut Henkan kanssa ja vain katsellut sivusta eikä yrittänyt hakea jotain apua?

Tosi lapsellista kun tarvitsee nyt osoitella sormella ja ikäänkuin näytellä marttyyria.

Julia on itsekeskeinen ja pitää itseään parempana. En puolusta Henkkaa sen paremmin, mutta Julian motiiveistakaan miksi on ollut Henkan kanssa ei ota selvää.

Voisiko ylläpito tehdä jotakin tuolle Julian vainoojalle, joka täyttelee tätä ketjua pelkästään ilkeily mielessä? Jokin ihme pakkomielle Juliasta.

Mitä ihmeen vainoamista? 😮

Miksi ei Juliasta saa kirjoittaa mielipiteitä niinkuin muistakin osallistujista?

Onko hän jotenkin suojelukohde?

Vierailija
3564/4981 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt itse muiden pahaa hajua inhoavana, että haiseekohan Julia? :D Läri välttelee naamakontaktia ja ei suostunut sängyssä makoillessa kääntymään Juliaa kohti, koska phäärynäsaideri.

Eikös diabetes voi aiheuttaa suuhun hajua? En tiedä, saatan muistaa väärin.

Monen hygieniastaan huolta pitävän suu haisee syystä tai toisesta.

Hänhän myös röökaa

Ja hänellä on myös keltaiset hampaat, jotka ehkä johtuvat röökistä. Kannattais käydä valkaisemassa niin olisi nätti hymy. Nuo tatskat kyllä pilaa kenen tahansa ulkonäön ja sivukalju ounou. Ja älköön keltahampaitten moittimisesta suututtako. Sille asialle voi tehdä jotakin eikä puhua keltaisesta hammasluusta. Sitäkin suuremmalla syyllä.

Vierailija
3565/4981 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt itse muiden pahaa hajua inhoavana, että haiseekohan Julia? :D Läri välttelee naamakontaktia ja ei suostunut sängyssä makoillessa kääntymään Juliaa kohti, koska phäärynäsaideri.

Hänhän myös röökaa

Ja hänellä on myös keltaiset hampaat, jotka ehkä johtuvat röökistä. Kannattais käydä valkaisemassa niin olisi nätti hymy. Nuo tatskat kyllä pilaa kenen tahansa ulkonäön ja sivukalju ounou. Ja älköön keltahampaitten moittimisesta suututtako. Sille asialle voi tehdä jotakin eikä puhua keltaisesta hammasluusta. Sitäkin suuremmalla syyllä.

Vierailija
3566/4981 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisan, Nannan ja Vilman ottaisin oikein mielelläni omaan sänkyyni lystin pitoon. Inka menisi myös. Muiden kanssa täytyisi olla jo tolkussa humalassa.

3567/4981 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli ainakin fiilis että Henkka innostu pikkuisen liikaa noista bi-asioista ja haluaa oikein korostaa sitä, eikä niin hyvällä tavalla. Pelastakaa vp ja mitte.

Henkka on liian päällekäyvä. Ahdistava kohtaus, kun "flirttaili" Mitelle...

3568/4981 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julia on alkanut ärsyttää mua. Teeskentelee, niinku jotain roolia veti iltanuotiollaki välikommentteineen kun katsoi videota. Muutenkin säälittävää, että roikkuu lärissä vaikkei sitä kiinnosta yhtään. Aitoja tunteita on vaikea nähdä, ilkeä virne vaan naamalla kun henkasta puhutaan.

Jep, ei ole Julia mikään perusnöyrä Kurosen nuotiolla istuskelija... Vetää jotain omaa showtaan. Harmittaa kyllä, alkuun oli ihan suosikki, mutta nyt...

Vierailija
3569/4981 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänhän myös röökaa

Miks täällä on tää sama kommentti?

Vierailija
3570/4981 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä viikolla oli kohtaus, jossa Mitte ja Henkka keskustelivat. Henkka muistutti, että hänhän on bi ja mitäs Mitte olisi ajatellut, jos hän olisikin sattunut kiinnostumaan tästä.

Mitten käyttäytyminen oli paljon kertova. Hän heilutti käsiään ja huojui puolelta toiselle. Sen selvemmin ei eleillään voi näyttää, että tilanne oli hänelle erittäin epämukava. Väittäisin, että tuolla hetkellä Mitte pelkäsi Henkkaa. 

Eikö se Henkka myös suudellut Mitteä (vähän tuon kysymyksen jälkeen?) ja jotenkin jäi vähän kovakourainen fiilis, oliko toiminta edes mitenkään sovittua? Mitte näytti siltä että ei voinut mitään tapahtuneelle. Kohtauksessa ei tainnut olla ääntä ja lyhytkin se oli joten vaikea sanoa.

Vierailija
3571/4981 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisan, Nannan ja Vilman ottaisin oikein mielelläni omaan sänkyyni lystin pitoon. Inka menisi myös. Muiden kanssa täytyisi olla jo tolkussa humalassa.

No, tiedä nyt saako ohjelmasta eroottisia sävereitä. Mitte hivelemässä sormenpäillään alushousuista Nannaa jalkoja pitkin ylöspäin oli ehkä lähellä sitä. Söpösti kaareutuva alavatsa hänellä, eikä profiilissa mitään löysää muutenkaan.

Vierailija
3572/4981 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johdatteliko Kuronen muuten Mikan uskomaan , että Mirkku ja Kiima p*nivat oikeasti? Vai halusiko Mika olla uskomatta Kiimaa ja sai samalla näin luvan olla " helpottunut " kun Mirkku meni kuin menikin panemaan vierasta?

Näyttihän se toki aika autenttiselta, mutta mitäs jos siinä nyt oli ne vaatteet kuitenkin välissä?

Vierailija
3573/4981 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johdatteliko Kuronen muuten Mikan uskomaan , että Mirkku ja Kiima p*nivat oikeasti? Vai halusiko Mika olla uskomatta Kiimaa ja sai samalla näin luvan olla " helpottunut " kun Mirkku meni kuin menikin panemaan vierasta?

Näyttihän se toki aika autenttiselta, mutta mitäs jos siinä nyt oli ne vaatteet kuitenkin välissä?

Mieti nyt jumaleisson. Hirveä jyskytys miehenä tiedän että ai että sattuisi jos se seisova muna ei mene sisään. Ja kyllä aivan varmasti seisoi ton jälkeen.

Vierailija
3574/4981 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertooko Samin  äiti ylpeillen sukulaisilleen kuinka poikansa elämäntehtävänä on provosoida hukassa olevia nuoria  vuorotellen ja kaivaa näistä kaikkea mahdollista sontaa ja julkaista se teeveessä?

Joo Samin vika kaikki😁 hei haloo nyt näitten kommenttien kanssa. Ei Sami edes tuota tätä ohjelmaa, vaan toimii juontajana. Ja mun mielestä sillä on hyviä kommentteja nuorille, esim kun Mikalle kertoi että puhuminen autaa ja sen tehtävä on yrittää antaa myös silmiäavaavia vinkkejä nuorisolle. Ei Sami noita sontia kaiva ja julkaise.

Tää tyyppi varmaa haukkuu tarjoilijan ihan pystyy huonosta ruoasta, ihan ku se tarjoilija sen olisi tehnyt. Sama logiikka

Vierailija
3575/4981 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kaudessa on kyllä ollu parasta koirat! Huskyja harva se jakso!

Huutista. Tietäisittepä mimmone elinkaari noilla työ-haskeilla on. Mitä luulette miten käy vähäänkään vanhemmille koirille talvikauden päätteeksi? Siihen liittyy iso kuoppa ja pyssy. Koiranruoka on kallista eikä niitä vanhempia kannata ruokkia kesää. Epäeettistä temppareilta vielä mainostaa näitä paikkoja. Hyh hyh.

Vierailija
3576/4981 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylä kirjoitti:

Tämä Henkka vaikutti yllättävän järkevältä ja symppikseltä, puhui tosi kauniisti kumppanistaan esittelyvideolla. Saa nähdä millaisen kuvan kanava päättää näyttää tästäkin henkilöstä.

Ketjun alkupäästä aika hyvä kommentti :D

Vierailija
3577/4981 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Anna on luonteeltaan kuin moni yhtä lihava. Ulkonäköpaineet oksennetaan ylimeuhkaavalla käytöksellä ulos. Olevinaan ollaan niin itsevarma mutta loppujen lopuksi pillittävät miehille joka ilta.

Vierailija
3578/4981 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää vaikuttaa ns. maalittamiselta, joka on niin vastenmielistä tässä ajassa. Ole hyvä ja vaihda kanavaa, jos ei kiinnosta.

Vierailija
3579/4981 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuronen on kyllä niin lame tyyppi

Vierailija
3580/4981 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänhän myös röökaa

Siis mikä psykoosipotilas täällä palstalla oikein riehuu, kun yhtäkkiä copy-pasteat muiden tekstejä tänne ihan satunnaisesti?

Ketju on lukittu.