Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIS-Suomi 2021 Official

Vierailija
20.01.2021 |

Helmikuussa alkaa. Sinkut esitelty:
https://www.is.fi/viihde/art-2000007750572.html

Kommentit (4981)

Vierailija
2821/4981 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Mirkkua. Ei tuollaista "miestä" kannata surra.

Vierailija
2822/4981 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurosella petti pokka ihanasti extrassa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2823/4981 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Julia huomaa sitä, että Läri on ihan tympääntyneen oloinen?

Vierailija
2824/4981 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset rakastavat miehiä, jotka ovat etäisiä.

Aloof men win. Science proves it!

Vierailija
2825/4981 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No   v i t t u   se on toi   v i t u n   mystisyys!", kuten Julia itse sanoi. Julia parka se ei vain käsitä, miksei Läri jo käy hänen kimppuunsa, vaikka hän kiehnää Lärin sylissä kuin kii mainen kissa. Mystistä. :D

Vierailija
2826/4981 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extran leikkaaja tehnyt mainiota työtä!

Vierailija
2827/4981 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joanna ja Henkka pussailee🤔 mitäs nyt👌 särkynyt sydän💔

Voi mirkku parkaa. Mika, sika Mika niinkuin jossain jaksossa.

Vierailija
2828/4981 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi likaiset ja virttyneet kollarit oli mulle liikaa, eikö porukka yhtään kato mitä päälleen laittaa? Kollareissa jumppaaminen on ihan ok, mutta jos kuvataan tv ohjelmaa niin kyllä oisin käynyt ostamassa uudet housut tai ainakin ollut puhtaissa housuissa.

Mika näyttää todella epäsiistiltä ja suoraan sanottuna likaiselta.

Vierailija
2829/4981 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää toi Joanna!

Ei sen takia että se pitää peliä tuolla ton sika Henkan kanssa, vaan siks että kauhee jeesustelu käynnissä ig:ssä siitä miten seksi ei oo tabu ja hän ei ymmärrä miks ihmiset reagoi huonosti.

Eniten silti ärsyttää se että hän selitteli omaa toimintaansa sillä että ei hän tiennyt kun henkan version tapahtumista et ei hän voinut tietää et henkan nainen ei ollutkaan sellanen kun henkka puhui.

HALOO kuka EI tiedä että pettäjät selittää aina tota samaa että suhde on huono ja ei sitä mitä haluan ja päläpälä. Jeesus se henkka on urpo! Joo tulin tänne temppareihin toteamaan et ei tää suhde ollutkaan mun juttu ja heti ku eka hetki oli nii ohhoh ku petin, voi julia parkaa.

Helpotti, purkautuminen on kivaa.

Vierailija
2830/4981 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lärin ilme kun kerrotaan Henkan nuolemisesta :D

Vierailija
2831/4981 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu seuraavassa jaksossa

Vierailija
2832/4981 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika on muuten kuuma pakkaus. Katselin juuri salsatanssotreffejä ja kun olin likaisisten college-housujen aiheuttamasta järkytyksestä hieman selvinnyt (Wallukin oli niin fiksu, että lainasi puhtaita kalsaseita kavereilta), katseeni kiinnittyi miehen keskivartalolihavuuteen. 

Kasvoista Mikan lihavuutta ei voi huomata, mutta salsa-tunnilla näin aivan uuden miehen. Sellaisen jonka verisuonet ovat tukossa, sydän huutaa happea ja munuaiset kärsivät verensokerin heittelystä. Toi jamppa on tuolla elämäntavalla yhteiskunnan rasite.

Johan tuon näki niistä mustavaaleista sänkyvideoista pelkissä boxereissa pepsun ollessa päällä, että rasvaprosentti lähentelee jotain 35-40%

Se kuitenkin on erikoista, että sitä ei juuri huomaa kasvoista ja noista haastatteluvideoista.

Vierailija
2833/4981 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No   v i t t u   se on toi   v i t u n   mystisyys!", kuten Julia itse sanoi. Julia parka se ei vain käsitä, miksei Läri jo käy hänen kimppuunsa, vaikka hän kiehnää Lärin sylissä kuin kii mainen kissa. Mystistä. :D

Julia on jostain syystä liimaantunut Lärin kylkeen, vaikka Läri ei ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta. Ei siinä ole mitään mystistä. :D Lähinnä vain ihmetyttää Julian typeryys.

Vierailija
2834/4981 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää toi Joanna!

Ei sen takia että se pitää peliä tuolla ton sika Henkan kanssa, vaan siks että kauhee jeesustelu käynnissä ig:ssä siitä miten seksi ei oo tabu ja hän ei ymmärrä miks ihmiset reagoi huonosti.

Eniten silti ärsyttää se että hän selitteli omaa toimintaansa sillä että ei hän tiennyt kun henkan version tapahtumista et ei hän voinut tietää et henkan nainen ei ollutkaan sellanen kun henkka puhui.

HALOO kuka EI tiedä että pettäjät selittää aina tota samaa että suhde on huono ja ei sitä mitä haluan ja päläpälä. Jeesus se henkka on urpo! Joo tulin tänne temppareihin toteamaan et ei tää suhde ollutkaan mun juttu ja heti ku eka hetki oli nii ohhoh ku petin, voi julia parkaa.

Tosiasia kuitenkin on, että Henkka oli parisuhteessa, Joanna ei.

Vierailija
2835/4981 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen peräreikää henkka nuolee??

Ei hitsi pitääkö tässä joku extra nyt tilata

Vierailija
2836/4981 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä super kontenttia tämä kausi. Todella iso parannus viime kauteen!

Vierailija
2837/4981 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää toi Joanna!

Tosiasia kuitenkin on, että Henkka oli parisuhteessa, Joanna ei.

Vedit täysin aiheen vierestä sitten

Vierailija
2838/4981 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen peräreikää henkka nuolee??

Ei hitsi pitääkö tässä joku extra nyt tilata

VPn

Vierailija
2839/4981 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten, VP ja Joanna ovat fyysisesti hyvin samantyylisiä: hoikkia (ok, laihoja) ja pitkiä, olemus melkein sukupuoleton. Ehkä Henkka on siksi kiinnostunut molemmista.

Myös Julia sopii tähän kuvaukseen. Se itse valittu tyyli on toki erilainen, mutta pienikokoinen ja hyvin hoikka hänkin on.

Huh. Hoikkaa hänestä ei saa tekemälläkään (noissa jaksoissa).

Normaalipainoinen, jolla näyttäisi olevan hieman extraakin. Ei hoikka. Normaalipainoinen ei ole sama kuin hoikka.

Vierailija
2840/4981 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julian demonstraatiosta päätellen näytetty videossa vähän eri kuvakulmasta toi nuoleminen. Miksi Suomen kansalle tämä on semi sensuroitu! Let us see it all. Ja Extran matsku taas hulvatonta 👌

Ketju on lukittu.