TIS-Suomi 2021 Official
Kommentit (4981)
Joanna ei tykännyt tuosta perseennuolemisesta.
Onks kenenkään muun mielestä tämä kausi jotenkin ahdistava tai epämiellyttävä...? Varatut ovat jotenkin synkkiä ja ahdistuneita, puhuvat tosi kärkkäästi tai ovat katkeria tai välinpitämättömiä. Muistelen haikeudella temppareitten ekoja kausia, kun tää oli viihdyttävää.
Henkan "en mä sisään tuu" ja sitten taas esim. sinkkunaisten evvk-käytös ja sottaisuus aiheuttavat lähinnä kiusaantuneen fiiliksen.
Henkan meno vaikuttaa kieltämättä jonkinlaiselta seksiaddiktiolta. Selkeästi tarvitsee apua pääkopan sisäisiin ongelmiin, toivottavasti tajuaa sitä hakea viimeistään nyt ohjelman esityksen jälkeen.
Sonya on toiminut niiin lapsellisesti Nicon suhteen. Ihan ala-astemenoa, että pitää pyytää kavereita puhumaan puolestaan Nicolle siis mitä helvettiä 😂
Eikä voi suoraan kysymykseen antaa mitään vastausta. Kyllä mäkin antaisin pakit.
Läri kiinnostunu enemmän Kurosesta ku Juliasta.
Katon täällä just Ruutu+ jaksoa ja oli hyvä kohta, kun Mika ei bileissä tunnistanut Pepsua, kun piti persettä ja tissejä puristelemalla sokkona arvata. Totesi tähän että "Mä en tunnistanut Peppiinaa, mutta mistä mä oisin voinu tunnistaa. Tissit on tissit, samalta ne kaikki tuntuu melkeinpä." Pepsu parka sai nyt kuulla, ettei hänellä olekaan mitään niin erikoista mitä ei muilla naisilla olisi.
Ajattelin aluksi Joannasta, että onpa tervehenkisen ja kiltin oloinen tyttö. Ihmettelin, että mitä se tuolla oikein tekee.
Olin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Läri kiinnostunu enemmän Kurosesta ku Juliasta.
Läri on kiinnostunut keittiöjakkarastakin enemmän kuin Juliasta.
Ruutu +
Antais nyt Julia tuon Lärin jo olla, kun miestä ei selkeästi voisi vähempää kiinnostaa. "öyyhh.. päärynäsaiderii.."
Läri oli treffeilläkin ihan EVVK, kun Julia selitti suhteestaan Henkkaan.
Noin puolet henkan mutinasta jää minulle täysin käsittämättömäksi. Voisi artikuloida selvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Onks kenenkään muun mielestä tämä kausi jotenkin ahdistava tai epämiellyttävä...? Varatut ovat jotenkin synkkiä ja ahdistuneita, puhuvat tosi kärkkäästi tai ovat katkeria tai välinpitämättömiä. Muistelen haikeudella temppareitten ekoja kausia, kun tää oli viihdyttävää.
Henkan "en mä sisään tuu" ja sitten taas esim. sinkkunaisten evvk-käytös ja sottaisuus aiheuttavat lähinnä kiusaantuneen fiiliksen.
Korona edition.
Henkka näyttää niin ahdistuneelta, että näyttää siltä että saattaa romahtaa hetkenä minä hyvänsä.
Mika on muuten kuuma pakkaus. Katselin juuri salsatanssotreffejä ja kun olin likaisisten college-housujen aiheuttamasta järkytyksestä hieman selvinnyt (Wallukin oli niin fiksu, että lainasi puhtaita kalsaseita kavereilta), katseeni kiinnittyi miehen keskivartalolihavuuteen.
Kasvoista Mikan lihavuutta ei voi huomata, mutta salsa-tunnilla näin aivan uuden miehen. Sellaisen jonka verisuonet ovat tukossa, sydän huutaa happea ja munuaiset kärsivät verensokerin heittelystä. Toi jamppa on tuolla elämäntavalla yhteiskunnan rasite.
Salsa-tunnilla piti oikein silmiä hieraista, että oliko tuo mies muka Mika.
Noi likaiset ja virttyneet kollarit oli mulle liikaa, eikö porukka yhtään kato mitä päälleen laittaa? Kollareissa jumppaaminen on ihan ok, mutta jos kuvataan tv ohjelmaa niin kyllä oisin käynyt ostamassa uudet housut tai ainakin ollut puhtaissa housuissa.
Oliko nää tän illan jaksossa? Siis nää miesten nuolemiset?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä menny TI Suomessa meno villiksi kun varatut ukot alkaa keskenään keijoilemaan..
:D
Vierailija kirjoitti:
Henkka näyttää niin ahdistuneelta, että näyttää siltä että saattaa romahtaa hetkenä minä hyvänsä.
Hyvä kun sanan saa sanottua.
Mitä Julia tykkäs perseennuolentatouhuista?