Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos sinulla olisi tällä hetkellä ylimääräinen 100 euroa tilillä

Vierailija
20.01.2021 |

Niin mitä kaikkia herkkuja keräilisit ostoskärryyn!!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalijaa

Vierailija
2/27 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin tuoretta kuhaa tai ahvenia, kaapit täyteen juureksia, omenoita, päärynöitä, tuorepastaa, kokonaisia säilöttyjä tomaatteja, jäätelöä, tuorepuristettua appelsiinimehua ja cheddaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita leivoksia/kakkuja ja keksejä, joita ei raski ostaa normaalisti. Kalliita suklaita ja konvehteja ostaisin myös.

Vierailija
4/27 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Laittaisin rahastosijoituksiini kuten laitan aina vähän väliä jonkun 50 euroa tai 100 euroa kun huomaan että se on ylimääräistä.

Ennen aina tosiaan keksin jonkun kulutuskohteen heti kun oli edes muutama kymppi ylimääräistä ja eihän sitä sitten koskaan mitään säästöön jäänytkään. Nyt nuo ylimääräiset ovat menneet jo muutaman vuoden sijoituksiin ja kummasti on kertynyt säästöön monta tonnia ja voittoakin monia satasia. 

Vierailija
5/27 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 6500 ylimääräistä tilillä vararahaa. Harkitsen otsankohotusta...

Vierailija
6/27 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaani-ihanuuksia kahvilasta (en ole vegaani, mutta ovat hyviä, ravinteikkaita ja kalliita). Acai bowl, smoothieita, chia-vanukasta, avokadoleipää, leivonnaisia.

Vierailija
7/27 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 65 000 e ja silti osaan vastata kysymykseen mitä tekisin satasella. Satasella saat semihyvän ryppyvoiteen tai seerumin.

Vierailija
8/27 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jatkaa.

Ymmärsin että vain ”herkkuja”. Mutta jos herkut voivat olla myös ruoka- aineitakin, silloin ostaisin laadukasta savulohta, riista lihaa (linnut, jänikset, villisikaa, poroa, karhua...) koska useimpia riistaeläimiä en ole koskaan päässyt vielä maistamaan. Siihen se 100€ varmaan menisikin, kaikkia lihoja en edes saisi ostettua mitä haluaisin.

Vierailija
9/27 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin tässä tuoretta porkkanaa, vaikka minulla olisikin ylimääräistä rahaa.

Meille herkkujen ostaminen tai ostamattomuus ei ole rahasta kiinni.

Ostaisin tuolla rahalla seinämaalia.

Vierailija
10/27 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ylimääräsiä tonneja, joten en tekisi satasella mitään ihmeellistä.

Vierailija
11/27 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Laittaisin säästöön. Jos olisi vielä velkoja, niin laittaisin velkojen maksuun, mutta onneksi ei ole enää mitään sellaisia taakkana.

Vierailija
12/27 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 65 000 e ja silti osaan vastata kysymykseen mitä tekisin satasella. Satasella saat semihyvän ryppyvoiteen tai seerumin.

Ei auta voiteet kun otsa on laskeutunut. Yläluomen on leikattu jo kolme kertaa. Ennen viimeisintä leikkausta plastiikkakirurgi sanoi, ettei pelkkä luomien leikkaus auta kun otsa on laskeutunut. Oikeassa oli.

Vierailija
13/27 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräistä rahaa ei ole, kyse on vaan valinnasta haluuako tuhlata turhaan vai käyttää johonkin järkevämpään, kun sitä "ylimääräistä" on enemmän. Vai pitäiskö antaa sen olla säästössä pahanpäivänvarana.

Vierailija
14/27 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuja? Mikä on herkkua? Antaisin olla tilillä.

Vierailija
15/27 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin säästöön tai käyttäisin perusostoksiin, mutta jos raha olisi pakko käyttää johonkin ”turhaan” tai ei-välttämättömään, ostaisin todennäköisesti kalliimman seerumin ja jos jotain jää, pelaisin rahapelejä: lottoa, nettiarpoja tms. tai ostaisin just jotain kuhafilettä, kuten joku toinenkin kirjoittaja.

Vierailija
16/27 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussin Kouvolan lakritsia voisin ostaa tällä hetkellä, jos homma hoituisi kätevästi näin sohvalla maaten.

Vierailija
17/27 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Laittaisin rahastosijoituksiini kuten laitan aina vähän väliä jonkun 50 euroa tai 100 euroa kun huomaan että se on ylimääräistä.

Ennen aina tosiaan keksin jonkun kulutuskohteen heti kun oli edes muutama kymppi ylimääräistä ja eihän sitä sitten koskaan mitään säästöön jäänytkään. Nyt nuo ylimääräiset ovat menneet jo muutaman vuoden sijoituksiin ja kummasti on kertynyt säästöön monta tonnia ja voittoakin monia satasia. 

Ketjun idea tosiaan tais olla että mitä herkkuja ostaisit ylimääräisellä satasella, eikä yleisemmin mitä tekisit ylimääräisellä rahalla. Ketjuun ei ole mikään pakko vastata.

Vierailija
18/27 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta voiteet kun otsa on laskeutunut. Yläluomen on leikattu jo kolme kertaa. Ennen viimeisintä leikkausta plastiikkakirurgi sanoi, ettei pelkkä luomien leikkaus auta kun otsa on laskeutunut. Oikeassa oli.

Entä tiukka letti tai nuttura?

Vierailija
19/27 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiestithän, että testeissä parhaiten pärjäävät lähes aina ne parin euron ryppyvoiteet ja seerumit, niissä ovat ainesosat kohdallaan eikä nimi maksa ekstraa.

Satasella, jos se herkkuihin pitäisi laittaa, ostaisin mereneläviä koko rahalla 😆

Vierailija
20/27 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäisin mielummin kuin tuhlaisin turhuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän