Ei toivottu tyyppi änkee joka päivä ruokatauolla samaan pöytään.
Mitä tehdä? Ei ole työkaveri vaan henkilökunnasta muu henkilö joka tunkee seuraan.
Kommentit (25)
Istutko yksin? Miksi se on ongelma?
Ei se mun takia siihen tuu vaan mun työkaverin. Eikä mua vois vähempää kiinnostaa. Ap
Eikä se tuu siihen syömään eikä varsinaisesti tauolle vaan tulee aina juttelee siihen pöytään ku näkee mun työkaverin eli joka päivä. Ei kiinnosta enää tauolle mennä. Ap
Vaihda itse pöytää jos on noin vaikeata
Hyvä että elämäsi ns ongelma on tolla tasolla
Sitten ihmetellään, miksi on koulukiusaamista, kun aikuisetkaan eivät osaa käyttäytyä. Eikö se nyt ole ihan sama kuka sun vieressä ruokatunnilla istuu? Tuskin hän nyt niin hirveä ihminen on.
Minkä vuoksi hän on ei-toivottu henkilö?
Kellään muulla ei siis ole ongelmaa kuin ap:llä.
Eli olet itse se rasittava tyyppi, anna muiden lounastaa keskenään
Onko muissa pöydissä tilaa tai vakiopaikat porukalla?
Ratkaisu: vaihda itse pöytää. Tai opettele sietämään. Olet julkisella paikalla missä on muita ja heillä oikeus olla, et ole kotonasi.
Ihan eri ikäpolvea kuin minä ja eri sukupuolta. Ei ole kyse, että haluaisin olla ilkeä, en vaan koe, että meillä on mitään yhteistä keskusteltavaa. Ap
Mä olen sanonutkin työkaverille, että haluan viettää taukoni rauhassa, mutta haluaa mut seurakseen aina. Mä voisin mennä mieluummin yksin ja eri aikaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan eri ikäpolvea kuin minä ja eri sukupuolta. Ei ole kyse, että haluaisin olla ilkeä, en vaan koe, että meillä on mitään yhteistä keskusteltavaa. Ap
V A I H D A P Ö Y T Ä Ä ! ! !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V A I H D A P Ö Y T Ä Ä ! ! !
Ei tuo ääliö taida ymmärtää olevansa ongelma
Oletko työpaikka kiusattu ja istut syrjittynä yksin? Henkilöä käy sääliksi sinun yksinäisyytesi ja kohteliaana tulee siihen saman pöytään.Osoitaaksen muille ,ihminen sinäkin olet.
Oletan. että hän on vanhempi mies.
Minulle keskustelu on helppoa, eikä iällä tai sukupuolella ole väliä, mutta ymmärrän ap:takin. Moni introvertti haluaa rauhoittua syödessään.
Miten työkaverisi suhtautuu`? Minulla on miespuolinen työkaveri ja vietämme taukomme yhdessä, meidän huumorintajumme kohtaavat. Itse koen helpottavana, että puheesta jää juoruilu pois.
Kysy "miksi tunget väkisin pöytäämme, mikä sinua vaivaa?". No ei vaan. Pitäisikö sanoa että haluaisitte olla vain omassa porukassa, sekin voi loukata. Ehkä hän löytää toisen pöydän johon tunkeutuu väkisin.
Se on pieni keittiö, ei työmaaruokasali. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysy "miksi tunget väkisin pöytäämme, mikä sinua vaivaa?". No ei vaan. Pitäisikö sanoa että haluaisitte olla vain omassa porukassa, sekin voi loukata. Ehkä hän löytää toisen pöydän johon tunkeutuu väkisin.
Onko sinun pakko viettää sitten ruokatauko siellä? Kai voit ottaa omat eväät ja syödä ne missä tahdot.
Minusta on vähän tylyä tuollainen, että jotain ei huolittaisi juttuporukkaan. Siis jos hän muutoin on asiallinen ja kiva ihminen, niin miksi pitäisi syrjiä iän tai sukupuolen mukaan. Mun paras työkaverini on ollut äitini ikäinen. Nähtiin usein jopa vapaa-aikanakin, mutta sitten hän jäi eläkkeelle. Nykyisin soitellaan säännöllisesti.
Ja me ollaan työparin kanssa kaksin kohteessa joten en ole mitenkään syrjitty työpaikalla. Ap
Päästä pieru, mieluimmin monta paukkuvaa.
Anna sille pilduu ni rauhottuu