Olisitko tyytyväinen, jos saisit n. 3900€/kk palkkaa ja 13vk/v lomaa?
Työpäivät ovat kahdeksantuntisia, joskin osa työstä tehdään illalla. Yleensä 6h päivällä ja 2h illalla. Työ on hektistä, taukoja ei juuri ehdi pitämään, mutta toisaalta hyvin mielekästä ja tärkeää.
Kommentit (76)
Ilmeisesti joku opettajan työ päätellen lomien määrästä ja työajoista?
Kelpais, toi iltahomma nyt ei niin nappaa mutta muuten hyvä. Sairaalassa tottunut hektisyyteen.
Riippuu ihan siitä mitä se työ olisi.
Ja miksi sä tällaista kyselet?
Eli opettajan työstä puhuu. Muuten ok, mutta palkka pitäisi olla tuo nettona.
Ottaisin mielummin 5000 e kk ja neljä viikkoa lomaa. Olen työmuurahainen ja raivostun vapaa-ajalla.
Palkka nettona? Lomat kyllä toimii. Voisin kokeilla, jos ei ruumiillista ja raskasta työtä.
Bruttopalkka toki, sitä juuri kysyin, että olisitko tyytyväinen. Tuohon nettopalkkaan bruton pitäisi olla aika hitokseen iso.
Amis-opella on vaan 12vk lomaa :(
Mimmonen koulutus? Voisin kyllä juu aloittaa vaik huomenna.
Joo, noilla esitetyillä spekseillä olisin tyytyväinen, mutta jos hektisyys on sama kuin opettajan työn minuutin tarkkuudella tapahtuva toiminta ja homerakennuksissa työskentely niin ei taitaisi sopia minulle.
Oon tyytyväinen. Tosin mulla on kyllä taukoja ja en tee töitä illalla. Mieluummin teen työt koulun tiloissa ja jätän ne sinne lähtiessäni kotiin. Palkka on nettona aika tasan 3000 euroa. En asu Suomessa.
Kyllä, jos sen loman voisi pitää yhteen putkeen talvella, jolloin voisi talvehtia palmun alla.
Vierailija kirjoitti:
Bruttopalkka toki, sitä juuri kysyin, että olisitko tyytyväinen. Tuohon nettopalkkaan bruton pitäisi olla aika hitokseen iso.
Kuusi tonnia, mikä nyt ei sinänsä ole aivan tolkuttoman kauheasti.
Ottaisin. Työn sisällöstä huolimatta.
Olin aikoinaan työnjohtajana 3-vuorotöissä. Entiset työkaverit saavat nykyisin tuon verran bruttona ilman ylitöitä. Tehtiin talvella 40-tuntista viikkoa, joten ylimääräistä vapaata kertyi puoli päivää viikossa. Vuodessa oli hyvinkin tuo 13 viikkoa lomaa, jos oli valtion pitkä 38 vuorokauden lomaoikeus.
Tuntui sinne noilla ehdoilla aina olevan tulijoita, jos paikka oli auki.
Olisin hyvin tyytyväinen. Työskentelen tällä hetkellä opettajana ja hyvin mielelläni vaihtaisin tuollaiseen!
Totta hitossa.