Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa 4v uhmasta!

Vierailija
05.08.2008 |

Parhaillaan meillä on menossa 2 ja 3v uhmat, ja pieninkin jo vähän oireilee. Mitäs on odotettavissa vuoden päästä, kun lapset ovat 4, 3 ja 2v? Pahempaa??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee miten järki kasvaa kohisten. Ei enää tule niin helposti semmoisia tolkuttomia raivareita turhista jutuista. Joskus enää uhmataan silleen perinteisesti, että mikään ei käy. Toki sitten kun kakara suuttuu, on paljon hankalampaa koska sitä järkeä ja kokoa on tosiaan enemmän.

Vierailija
2/5 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kuullut ja luullut että 4 ja 5v olis aika pahoja uhmia. Aika näyttää! :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alkanut "jupisemaan" eli puhuu muilta kuulemiaan fraaseja suuttuessaan, kuin aikuisen suulla. Vaikea selittää. Suuttuu ja HUUTAA, jos ei saa haluamaansa vaatetta, esim. t-paitaa, vaikka ulkona kylmä. Hidastelee päivittäisissä askareissa. Syö hitaasti (lue:KAUAN) aina kotona, ja iltatoimet,auta armias! Ei auta kauniit pyynnöt, ei huuto. Poika on myös huomannut, minkälaisilla pikku hölmöyksillä saa äidin ja isän hermot menemään. Esim. saattaa sotkea pöydässä, kun silmä välttää. Sotkenu oli ennen tätä vaihetta joskus taaperona.

Vierailija
4/5 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen on ollut 2- ja 3-vuotiaana? Sanoisinpa että tämä esikoisemme on ollut ja on vieläkin aika mahdoton. ap

Vierailija
5/5 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne 2-3vuotiaana olleet raivarit on loppuneet, mutta tilalle on tullut juuri tuota huutamista asioista jotka ei mene niinkuin itse haluaisi. Kova oma tahto, haluaisi itse päättää mitä päälle laitetaan (yleensä annan pari vaihtoehtoa, mutta sekään ei aina mene läpi) ja yleensä ne vaatteet on kaikkea muutakuin pitäs. Kaupassa kinuaa milloin mitäkin, meidän tuttavilla on samanikäinen tyttö ja heillä myös aivan samoja ongelmia. Vaikka meillä ei periksi kaupassa annetakaan, niin silti kinuaa joka kerta...sellasta ärsyttää jäkättämistä joka asian kanssa.