Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska Suomessa FFP2-maski pakolliseksi? Saksa harkitsee jo, Itävallassa tämä jo käytäntö

Vierailija
18.01.2021 |

Eli ilmeisesti suu-nenäsuoja ei estä aerosolien muodostumista ilmaan? Ja ilmeisesti uusi mutaatio tarttuisi aerosoleista? Ja siksi FFP2-maskit käyttöön?

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

FF2P-maski suojaa käyttäjäänsä, joten eikö silloin riittäisi, että vain he käyttävät niitä, jotka haluavat suojata itsensä? Turhahan tuolloin on muiden maskittomuudesta motkottaa, kun on joka tapauksessa itse suojassa siellä FF2P-maskinsa takana.

Maskipakkokin perustuu vain ja ainoastaan siihen ajatukseen, kun normimaskit suojaavat toisia, mutta ei maskinkäyttäjää itseään juuri lainkaan.

En mä ymmärrä, miksi ihmiset eivät ota vastuuta epidemian leviämisen estämisestä. Joku maskin käyttö on ihan olematon vaiva. Samalla vaivalla kun laitat housut jalkaan, niin varmaan voit heittää sen maskin naamalle, jos se pelastaa jonkun ihmisen hengen.

Ei kiinnosta. Ja voitte paheksua ihan niin paljon kuin sielu sietää. Mua on kiusattu jo niin kauan elämäni aikana, ettei todellakaan kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla