Onko niin että pitkä nainen = näyttävä nainen...?
Kommentit (22)
Riippuu onko sinut pituuden kanssa.Joskus näkee pitkiä naisia jotka vetää itseään ikään kuin kasaan etteivät näyttäisi niin pitkältä.
Parhaimmillaan kyllä. Mutta ei silloin, jos nainen on pituuden lisäksi myös lihava, on paljon lävistyksiä ja tatuointeja ja on myös luonteeltaan feministinen ja äijämäinen, jotka nekin huokuvat jo kauas jne.
250 cm nainen mielestäni liian pitkä. Muuten pidempi = parempi.
Ei ole noin. Olen "pitkä" ja olen parilta exältäni kuullut ilkeilyä pituudestani (samoin kuin muistakin ulkonäköpiirteistäni). Kuulemma pitkät naiset ovat epänaisellisia ja epähaluttavia. Iso peppukin on kuvottava. Pitäisi kuulemma olla pienikokoinen/lyhyt ja hyvin kapealanteinen, mutta isorintainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noin. Olen "pitkä" ja olen parilta exältäni kuullut ilkeilyä pituudestani (samoin kuin muistakin ulkonäköpiirteistäni). Kuulemma pitkät naiset ovat epänaisellisia ja epähaluttavia. Iso peppukin on kuvottava. Pitäisi kuulemma olla pienikokoinen/lyhyt ja hyvin kapealanteinen, mutta isorintainen.
Huh, hyvä että ovat eksiä!!
Mitä tiimalasimpi sitä näyttävämpi, ei se pituus niin välttämätöntä ole mutta on siinäkin oma magiansa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka näille valioyksilöille on sitten sattunut sellainen erehdys, että ovat pitkän naisen kanssa joutuneet suhteeseen. Siis voi helvetti, mitä puupäitä.
Minäkin olen pitkähkö. Ja suht persevä. Ja ei ole kukaan ex tai nyx moittinut epänaiselliseksi tai epähaluttavaksi, vaan juuri päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä he ovat halunneet suhteen kanssasi?? Etsiköön sen näköisen mikä miellyttää.
Aloittajalle vastauksena, että pituus ei takaa näyttävyyttä. Ryhti on siinä asiassa merkittävämpi ja siksi lyhytkin nainen voi kiinnittää huomion.
Jotkut on, jotkut ei, ihan pituudesta riippumatta.
Ihmiset jotka mollaa tai kokee huonoksi pitkän naisen ovat joko lyhyen läntiä naisia jotka koittavat omaa minuuttaan tasottaa mollaamalla pitkiä isoiksi.
Miehet jotka valittaa asiasta ovat epävarmoja miehuudestaan.
Jokainen fiksu joka ei osaa sanoa hyvää sanoa, osaa pitää suun supussa. Ei pitkätkään mene paksuille jauhamaan, ai että kun olet paksu. Ellei sitten ole huono itsetunto tai jtn omia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Persoonallisuushäiriöisen tunnistaa aina siitä kun se aloittaa intiimin suhteen vihaamansa ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka mollaa tai kokee huonoksi pitkän naisen ovat joko lyhyen läntiä naisia jotka koittavat omaa minuuttaan tasottaa mollaamalla pitkiä isoiksi.
Jokainen fiksu joka ei osaa sanoa hyvää sanoa, osaa pitää suun supussa. Ei pitkätkään mene paksuille jauhamaan, ai että kun olet paksu. Ellei sitten ole huono itsetunto tai jtn omia ongelmia.
Kehon mittasuhteet on aivan samat lyhyillä kuin pitkilläkin. Vain kädet ja jalat on pitkillä pidemmät. Eli pienikokoiset ei ole yhtään sen pienempi, heiltä puuttuu vain senttejä raajoista. Onko joku puute sitten hienoa niin siitä voi olla montaa mieltä.
Naisen pituudella tai lyhyydellä ei ole oikeastaan mitään väliä. Vasta lukioikäisenä kuulin, että sillä on joillekin väliä. M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä he ovat halunneet suhteen kanssasi?? Etsiköön sen näköisen mikä miellyttää.
Aloittajalle vastauksena, että pituus ei takaa näyttävyyttä. Ryhti on siinä asiassa merkittävämpi ja siksi lyhytkin nainen voi kiinnittää huomion.
En tiedä. Exälläni on aina ollut huono flaksi, vaikka on koulutettu ja varakas sekä komeahko. Hänen ennätyksensä oli kolmekymppisenä joku puolen vuoden suhde ennen minua. Kuulemma tapailut loppuivat aina parin viikon jälkeen keskimäärin ja naisen aloitteesta.
Exäni avautui kritiikistään minua kohtaan melko aikaisin ja ehkä olin itse liian ihastunut, kun jäin suhteeseen. Oletin, että heti eron jälkeen hän löytää sellaisen kapealanteisen, lyhyen taskuvenuksen, joka olisi myös passaava kotitalousihme, mutta ei ole moneen vuoteen löytynyt ainoatakaan uutta seurustelukumppania hänelle.
T. Pitkä ja pyöreäpeppuinen nainen = exälleni kropaltani turn-off
Olen kyllä montakin kertaa kuullut, että pitkää ja yleensä myös vähintään rotevaa naista sanotaan "näyttäväksi", vähän vanhahtava ilmaus ehkä kuitenkin.
Ei. Näyttävyyten tarvitaan muutakin.
Esim. tässä on näyttävä nainen (mutta nykyään näyttää aika toiselta) https://www.sttinfo.fi/data/images/legacy/img/af0ff596-f9d2-11dd-bb1b-c…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehon mittasuhteet on aivan samat lyhyillä kuin pitkilläkin. Vain kädet ja jalat on pitkillä pidemmät. Eli pienikokoiset ei ole yhtään sen pienempi, heiltä puuttuu vain senttejä raajoista. Onko joku puute sitten hienoa niin siitä voi olla montaa mieltä.
Tuo nyt on kyllä aivan potaskaa. Kehon mittasuhteet nimenomaan vaihtelevat, eikä sillä välttämättä ole tekemistä ihmisen pituuden kanssa. Lyhyellä voi olla suhteessa torsoonsa pitkät raajat ja pitkä voi puolestaan olla lyhytraajainen.
Älyn puute ei ainakaan ole kovinkaan hienoa.
Näin kaupassa juuri yli 190cm, hoikan naisen. Oli selvästi venäläinen tai jostain Itä-Euroopasta. Huomasin sen kasvojen piirteistä, hiuksista, pukeutumisesta ja kävelytyylistä. Näytti itsevarmalta (ei tylyltä) ja naiselliselta.
No ainaki näkyy kaupassa hyllyjenvälistä