Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmia uusperheessä

Vierailija
18.01.2021 |

Mies haluaa, että laitan lapseni useammin useammin isälleen, koska ei tykkää lapsestani. Samaan aikaan vaatii, että minun pitää rakastaa hänen lastaan ja arvostaa hänen exäänsä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi olet miehen kanssa?!

Vierailija
2/11 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mäkin mietin

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa urpå mies.

Vierailija
4/11 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeesti? Sanooko hän tuon noilla sanoilla, vai onko tuo omaa tulkintaasi?

Vierailija
5/11 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ku täällä keskustelu palstalla olisi joku kaikkinäkevä suodatin joka automaattisesti poistaisi trollit......

Vierailija
6/11 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläpä on toisinpäin.. mun lapsi menee äidilleen vain joka toinen viikonloppu ja sekös naisystävää ärsyttää.. ei sano suoraan mutta selvästi antaa ymmärtää.. ei asuta yhdessä, hänellä on yksi lapsi vuoroviikoin.

Vierailija
7/11 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheet on perseestä. Edelleen äitipuolen silmissä toisen luokan kansalainen, ikää jo 45 vuotta.

Omat lapset etusijalla aina ja kaikessa, isä täysin tossun alla.

Ei kiitos, itse en omia lapsia tuohon hulluuteen ikinä laittaisi.

Aloitus oli provo, mutta totta.

Vierailija
8/11 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa huono provo. Jos ei, laita edes kerran oma lapsesi etusijalle ja heivaa tuollainen ukko.

Vierailija
9/11 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ollut provo. Kyllä näitä aloituksia tuolla Facebookin uusperheryhmissä näkee. Enemmän toki äitipuolten valituksia kauheista existä ja bonuksista ja elareista, joita HE joutuvat maksamaan (en ymmärrä miksi äitipuolet maksavat elareita), mutta valitettavan usein myös näitä ”mieheni ei pidä lapsestani, mitä teen” -aloituksia. Ja mitäänhän he eivät loppujen lopuksi tee, vaan samat aloitukset samoilta ihmisiltä toistuvat kuukauden, kahden välein. Itse en olisi miehen, joka ei pidä lapsestani, kanssa, toisaalta en myöskään ole niin läheisriippuvainen, että edes perustaisin uusperhettä. Kun seisoo omilla jaloillaan ja itse elättää itsensä ja lapsensa, säästyy monelta murheelta ja voi vain nauttia parisuhteesta.

Vierailija
10/11 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde, jossa on kummallakin lapsia. Ei voi perustua perhe-elämälle. Pitää olla myös parisuhde aikaa. Varsinkin vapaapäivinä. Tietysti pitää hoitaa myös lasta omalla vuorolla. Itse en asuisi saman katon alla. Antaisin sen toisen huolehtia omasta jälkikasvustaan. Ja tekisin sillä aikaa omia juttuja.

Vierailija
11/11 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin taas, niin taas. laiskaa provoilua