Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi v... että yhdet naapurit ovat iÐiootteja

Vierailija
18.01.2021 |

Kerran pitivät mattoa ulkona sateessa niin, että voin kuvitella miltä se on lemunnut kuivuttuaan. Tiedätte miten HITAASTI matto kuivuu. Jos vaatteisiin tulee lemu hitaasta kuivumisesta, niin miksei myös mattoon.

No sittenpä idarit keksivät ajaa autolla muutama päivä sitten aurattua pelastustietä ja jäivät jumiin😑 en ole ainakaan kuullut aura-autoa tässä ihan lähihetkinä.

V...aa kuunnella auton matalaa murahtelua ikkunan takana😑

Ehkä pitäisi tuntea myötätuntoa, mutta minua vain ärsyttää, kun koko ajan tekevät jotain idarimaista eivätkä yhtään käytä järkeään.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalijärkinen ihminen tajuaa, että auto voi jäädä jumiin lumeen. Minkä takia sen auton kanssa täytyy tunkea joka paikkaan, miksi ei voi pysyä autotiellä ja parkkipaikalla silloin kun on paljon lunta maassa?? Turhauttavaa tuollainen typeryys.

Vierailija
2/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyylä.

Ööö no minulla on kotona paljon ikkunoita ja jos näen naapureiden touhuja ikkunasta katsoessani, ja KUULEN myös, niin aika kaukana se on kyyläämisestä. En voi sillekään mitään, että näen toisen puolen naapureiden touhut, jos heillä on kaikki valot päällä ja lähden kotoa jonnekin pimeällä. Oven avaaminenkaan ei ole kyyläämistä.

Vierailija
4/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, onneks et oo mun naapuri.

Mun silmissä sä meet kyllä itse sinne "idiootti naapuri"-kategoriaan.. Mut anna palaa vaan Frank, nolaat vain ainoastaan itsesi.

Vierailija
5/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on ulkovalotkin pimeänä joskus, kun eivät osaa kutsua huoltoa vaihtamaan lamppua. Koko ajan jotain sähläämistä, huoh.

Vierailija
6/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ ] kiinnostaa

[x] ei kiinnosta

Vierailija
7/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun silmissä sä meet kyllä itse sinne "idiootti naapuri"-kategoriaan.. Mut anna palaa vaan Frank, nolaat vain ainoastaan itsesi.

Voi kuule kun täällä kaikki näkyy ja kuuluu :) Ihan vain verhot/ovet avaamalla näkee vaikka ja mitä. Auton äänet kuuluu sisälle :) että enpä minä erikseen seuraile mitään, ihan vain normaalisti asustelen ja katson ikkunoista ulos😂😂😂😂

Vierailija
8/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä matot kuivuu ihan parissa vuorokaudesa vaikka kastelisi läpimäräksi, jotkut jopa vuorokauden aikana.

Vierailija
9/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon aikaa käytät näihin päivässä:

Vierailija
10/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on ulkovalotkin pimeänä joskus, kun eivät osaa kutsua huoltoa vaihtamaan lamppua. Koko ajan jotain sähläämistä, huoh.

Eikö ap osaa vaihtaa itse hehkua, kun pitää oikein huoltoon tästä soitella?

Vierailija
11/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä et kuulosta varsinaisesti unelmanaapurilta. Ihme kyylä, pitäisikö pitää enemmän omista asioista huoli.

Vierailija
12/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kyllä matot kuivuu ihan parissa vuorokaudesa vaikka kastelisi läpimäräksi, jotkut jopa vuorokauden aikana.

No naapureiden matto oli tuossa niin, että verhot avatessa näkyi suoraan minulle. Siinä se oli päiväkausia sateessa. Ei minua liikuta, mutta kertoo siitä, ettei paljon järki päätä pakota. Sitten se auton jumiutuminen... Ihan täysin omaa typeryyttä. Kukaan järkevä ihminen ei tunge auton kanssa MIHINKÄÄN muualle kuin parkkipaikalle ja autotielle näillä keleillä. Millainen ihminen ei tajua, että auto jää helposti jumiin hankeen???

Vierailija
13/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule kun täällä kaikki näkyy ja kuuluu :) Ihan vain verhot/ovet avaamalla näkee vaikka ja mitä. Auton äänet kuuluu sisälle :) että enpä minä erikseen seuraile mitään, ihan vain normaalisti asustelen ja katson ikkunoista ulos😂😂😂😂

Ja päätät sitten avautua vauvapalstalle asiasta 😂 ton sun vastauksen piti olla jotenkin hyvä? Kyylä mikä Kyylä. Vaikka kuinka selittelisit siellä, niin silti vihastuttaa tommonen naapurien kyttääminen ja arvostelu.

Vierailija
14/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

piipaa

Vierailija
15/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se rassaa, kun ei omaa autoa saa kaupaksi kolhun takia ja asuntonäytötkin takkuaa. Ja oliko vielä se kallis mökkiosakekin maksettavana... Oivoi...

Vierailija
16/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö sinulla on mahdollisuus muutokseen mutta ensin sinun on oltava rehellinen. Avain kyylyydestä toipumiseen on että tunnustat olevasi kyylä.

Vierailija
17/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se rassaa, kun ei omaa autoa saa kaupaksi kolhun takia ja asuntonäytötkin takkuaa. Ja oliko vielä se kallis mökkiosakekin maksettavana... Oivoi...

Mikä v..n mökkiosake???? XDDDDDDDD ja juu tuota en ole edes halunnut asuntoani vuokralle, siksi etsin töitä :)) Huomenna on haastattelu. Auto menee kaupaksi viimeistään kun korjautan pikku kolhun.

Vierailija
18/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskos sulla jotakin tunnustettavaa? Muutakin kenties??

Vierailija
19/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi voi kun ei mene joillekin jakeluun, että täällä näkyy ja kuuluu kaikki😂😂😂 ei todellakaan tarvitse kyylätä yhtään ketään, vaan pelastustiellä ajavat autot ihan KUULEE ja verhot avaamalla näkee suoraan naapuriin :) paitsi sitten jos laittaa näkösuojapuskia sun muita pihaan, mikä on suunnitelmissanikin.

Vierailija
20/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja verot ulosotossa. :(