G: Kuinka vanha olit kun ostit ekan omistusasuntosi? Jatkuu vielä...
1. Ikä
2. Koulutus tuolloin
3. Koulutus nyt
4. Saitteko takausta, lainaa tai muuta avustusta (esim. rahallista apua elämiseen) jomman kumman sukulaisilta?
Kommentit (22)
- Ikä tuolloin 24 (nyt 26)
- Koulutus tuolloin tradenomi (miltei valmis)
- Koulutus nyt tradenomi (oikeesti valmis)
- Rahall. apua ei ulkopuolelta, valtiontakauksen lisäksi lainapankin oma maksull. takaus (siinä konkurssissa ei muutama satanen enää paljoa painanut) plus omaa fyrkkaa (säästöjä) 15 000 euroa.
Asunto on toimiva kaksio nastalta alueelta, tässä olis tarkoitus elellä tulollaan olevan esikoisen kanssa kolmelleen niin pitkään kuin mahdutaan ja vaihtaa sitten joskus isompaan. Alueelta on ylipäänsä asumuksia harvoin myynnissä, eli sikäli arvo on ainakin toistaiseksi pysynyt, todennäköisesti jopa vähän noussut.
1. 23v
2. ylioppilas
3. kotiäiti :D
4. 15% osuudelle oli takaaja