Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka vanha olit kun ostit ekan omistusasuntosi? Jatkuu vielä...

Vierailija
03.08.2006 |

1. Ikä

2. Koulutus tuolloin

3. Koulutus nyt

4. Saitteko takausta, lainaa tai muuta avustusta (esim. rahallista apua elämiseen) jomman kumman sukulaisilta?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 23v

2. ylioppilas

3. kotiäiti :D

4. 15% osuudelle oli takaaja

Vierailija
22/22 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ikä tuolloin 24 (nyt 26)

- Koulutus tuolloin tradenomi (miltei valmis)

- Koulutus nyt tradenomi (oikeesti valmis)

- Rahall. apua ei ulkopuolelta, valtiontakauksen lisäksi lainapankin oma maksull. takaus (siinä konkurssissa ei muutama satanen enää paljoa painanut) plus omaa fyrkkaa (säästöjä) 15 000 euroa.



Asunto on toimiva kaksio nastalta alueelta, tässä olis tarkoitus elellä tulollaan olevan esikoisen kanssa kolmelleen niin pitkään kuin mahdutaan ja vaihtaa sitten joskus isompaan. Alueelta on ylipäänsä asumuksia harvoin myynnissä, eli sikäli arvo on ainakin toistaiseksi pysynyt, todennäköisesti jopa vähän noussut.





Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi