Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokapäiväistä telemarkkinointiHÄIRIKÖINTIÄ +35840923xxx alkuisista numeroista, miten pääsen eroon?

Vierailija
18.01.2021 |

Otsikon mukaisesta numerosta tulee JOKA PÄIVÄ puhelinmyyjältä soitto. Numeron loppuosa vaan vaihtuu, joten numeron esto ei auta. Minulla on telemarkkinointikielto, minkä olen sanonut soittajille useasti, nyt en enää vastaa numeroon, silti mikään ei auta ja puheluita tulee JOKA PÄIVÄ.

Miten tuosta pääsee eroon? Numeroa en halua vaihtaa.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta puhelinnumerosi maksulliseksi puhelinpalveluksi 49,90€/min.

Vaikka maksullinen palvelunumero tuottaa rahaa, niin operaattori silti veloittaa numeron haltijalta perusmaksun ja osan tuotoista.

Tässä tietoa Elisan palvelunumerotarjonnasta. https://yrityksille.elisa.fi/palvelunumerot

Eivät kumminkaan kyseisellä sivulla kerro paljonko ja miten veloittavat numeron haltijaa.

Häiritsevät puhelut voinee estää vain sihteerillä. Siinä olisi kehittämisen paikka. Myyvempi nimi lienee consierge-palvelu.

Vierailija
102/108 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Terveysravinto. Myy myös Hohde-tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne firmaan joka pommittaa sua ja sano siellä ettei saa soittaa. Muista myös että ainoa oikea markkinointikieltolista o ribinson joka on maksullinen ja kestää 3v, onko ehkä mennyt umpeen? Puhelinmyyjä ei oikeasti pysty sinua siitä listaltaan voi poistaa vaikka haluaisikin.

Vierailija
104/108 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkojat soittelee. Se on se numero.

Vierailija
105/108 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tollasesta numerosta tulee Hesarin tilaussoittoja.

Auttaisko asiaa, jos poistaisi tietonsa Hesarin rekistereistä. Ai niin, mutta kun sitä Sanoma-tunnaria voi käyttää muuallakin kuin vain Hesariin liittyvissä asioissa.

Tunnistan numeron, joten en vastaa. Puhelinkin mulla on yleensä äänettömällä... 

Kausittain tulee... Nyt juuri on meneillään taas jokin buumi, että tulee soittoja päivittäin.

Vierailija
106/108 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä nyt viikon ajan tullut näistä 923-numeroista puheluita, ei auta tosiaan estot kun aina uusi loppuosa numerolla. Raivostuttavaa!

Vierailija
107/108 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuosta vinkistä estää kaikki alanumerot *-merkillä! Toimi minun Androidissa

Vierailija
108/108 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttuja, ko numeroita estossa varmaan 15, ohjauspaneelin tullut ilmoituksia että yrittävät useaan kertaan soitella myös estetyistä numeroista, tollot 😄

Noi estojutut helpottaa puheluinmyyjien työtä koska ei tarvitse sitten ainakaan puhua joten soittaminen on tosi kannattavaa tässä tapauksessa.