Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2024)
Carola Standertskjöld lauloi tuon Penkki, puu ja puistotien.
Kaoman esittämä Lambada. Oliko 80-lopusta.
Kaoman esittämä Lambada. Oliko 80-luvun lopusta
Chisu: Mun koti ei oo täällä 🤢 oikeastaan koko Chisun tuotanto on hirveää, esim. Baden-Baden 🤮
Toinen hirvitys on se Samuli Edelmannin ja Jipun ankea renkutus, jossa lauletaan, että jäädään "autoon ruostuvaan, tyhjään risteykseen".
Vaikea yhtäkkiä sanoa. Mutta toinen lähikauppa tuntuu joskus muistuttavan enemmän kasaridiskoa tai muita vuosilukuja, josta jää musiikki pyörimään päähän "päiväkausiksi", sen sijaan että se olisi hiljainen neutraali.
Miten kukaan ei ole vielä maininnut Teuvo Lomanin mestariteosta Helsinki City Boy?
Antti Railio: Halla ja etelätuuli.
Niin tekemällä tehty Iskelmäradion listaykkösbiisiksi kuin olla ja voi.
"Tein sulle kotiviinin mansikoista vain..." Hirvein biisi ikinä!!!!
Tää on ihan sysipaska mutta voi ehkä mennä so-bad-it's-good osastolle. Tuija Helander on lisäksi mun ala-asteen open (täysi mulkku mieheksi) sisar.
Kasmir: koko tuotanto mutta varsinkin se Iii-hooll-laaa-aaa...
Jumalauta, iso karvainen mies ja ruikuttaa kuin ruostunut sarana.
Kun joku nörtti oli kylvyssä naisen kanssa, mitään säveltä siinä ei ollut, "tosson mun jalka jne" Se oli kammottavaa.
Yö👎Maija Vilkkumaa👎Iskelmä👎Hevi👎😅
Anne Mattila: leipää, lempeä ja jotain muuta skitsiä. Voi ällö!
Suomiräppi. Valkoiset teinipojan näköiset nuoret miehet yrittää olla niin cooleja ja leikkiä mustaa. Osa artisteista vielä kävelee ontuen toista jalkaansa kun mustatkin tekee niin. Biisit on ihan hirveetä jou jou -sontaa.
Suomalaiset rap-artistit ovat kaikki kamalia eikä reggaetakaan osata kunnolla soittaa.
Valinta on vaikea, mutta olkoon Mercedes Bentson tuutulaulu nyt se inhokki nro 1.