Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2024)
Vai kultainen nuoruus muka kirjoitti:
Lapsena tuntenut murheita en, riemua vain kohdata sain.... niin raivostuttavaa soopaa koko teksti!!!
Ei pidä paikkaansa, ei ainakaan kaikkien kohdalla! Samaa mieltä kanssasi!
Äy, äy ä äy tämä Kata Kärkkäisen biisi.
Nylon Beatin nannannaanannananannaa -biisi (nenähonotusta)
Pakokauhu kirjoitti:
En tiedä biisin nimeä tai esittäjää, mutta harrastuspaikassa jouduin pakkokuuntelemaan jotain paikallista iskelmäpainotteista radiokanavaa. Korvat vuosivat verta, kun lyriikat porautuivat kalloon: "rakkaus on kuin pakastebroileripakkaus, lentää jäätyneenä avaruudessa..."
Ja sitten mummot ihmettelevät jotain (suomalaista) rap-musiikkia, jossa lyriikat (gangstailua tai wanna-be ganstailua lukuunottamatta) kertoo tarinaa ja rimmauksetkin menee vähän luontevammin kuin rakkaus-pakkaus-yhdistelmä.
Humppaiskelmäpuolella on kyllä ihan hirveitä lyyrisiä liukumiinoja...
Camp- huumorina noita joskus on hauska kuunnella, mutta satupa työpaikkaan, jossa työkaverit huudattavat jotain Radio Pookia tai Radio Paitapiiskaa!
Hirveä...
Nyt naisääni alkoi naukumaan päässä jotain tyttö pellon laidalla, huulipunaa pojan paidalla....
AAARGH!!!
Kyllä se ehdottomasti Tykkimäen satujunan laulava puu" Kännykkään, nalle puhuu kännykkään.." tuntui että korvat valuu verta. Ja biisi alkoi uudestaan ja uudestaan,
Arttu Viskarin "Tässäkö tää oli". Keski-ikäiset kokevat tippa linssissä voimalauluna menetystä nuoruudesta, mutta kyllä Leevi and the leavings onnistui paremmin!
Joidenkin jo täällä mainittujen lisäksi:
Roope Salminen ja koirat : Madafakin darra
Juha Tapio : TSNEH
Sanni : Hakuna Matata
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielestäni kauheampi kappale Antilta, kuin tuo ensimmäiseksi mainittu täällä.
Tykkääkö joku oikeaati näistä Tuiskun renkutuksista? Aivan kamala. Onko vitsinä tehty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielestäni kauheampi kappale Antilta, kuin tuo ensimmäiseksi mainittu täällä.
Tykkääkö joku oikeaati näistä Tuiskun renkutuksista? Aivan kamala. Onko vitsinä tehty?
En ole kuullut ennen, joten kuuntelin nyt ekaa kertaa. Tuohan oli hauska, vetosi mun huumorintajuun. Tätähän se Instagram-elämä näyttää olevan nykyisin :D
Se hemmetin keinuta mua, en muista "artistia", mutta aivan kamalaa keskentasoista siirappia ja olevinaan niin rocktähteä, että :D
Europe - The Final Countdown. Olen vihannut sitä biisiä jo 35 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä niitä nimeltä. Yhteistä niille on naislaulaja, jonka narisee ja huokailee.
Se on kai olevinaan seksikästä.
Tämä niistä on mun inhokki
Haloo Hgin(?) biisi "se sattuu kun meet" tms. Olin kerran kaupassa juuri kaiuttimen alla kun se akka ellipsi revitteli "meeee-EEE-EET!" 😖
Argh ja hyi! Jos ei ole suotu taitoa eikä lahjoja niin revittely kandee jättää sikseen.
Olen vegaani, joten Juicen Sika. Mutta kyllä Pyhimyksen Hermesetas on kanssa melkein yhtä kamala.