Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2024)
Kaikki Vilkkumaan ja Haloo Helsingin räkä poskella rääkymät biisit. Yöks!
Se suomipoikalaulu jossa lauletaan: sori pieni känni, on jo nähty nänni, eipä tässä kummempoo.Olisko Eila Torvela? Kuitenkin runouden juhlaa ovat lyriikat kuten esimerkkipätkästäkin huomaa!
Pete Parkkosen esittämä "Portaat". Kammottavat sanat, kuin olisi pedofiili sanoittanut, tai ei ole ainakaan tältä vuosituhannelta.
Tämä tekoälyn tekemä näyttää ihan huiput:
Niin huono, että huvittaa 😂
Glenn Medeiros "Nothing's gonna change my love for you". Siirappia, omalle rakkaalle tehty sävelmä.
Tässä kuuluu selvästi pätkä Tiikerihai-laulusta. Sitten loppu onkin jotakin pelkkää täytesäveltä.
Piti olla linkki Flipper-tunnusmusaan ...
Vierailija kirjoitti:
Traumoja lapsuudesta jäänyt biiseistä: olkinainen tanssii miljoonasade ja tuomari nurmio lastenmehuhetki.
En tiedä menikö nimet oikein, mut ahdistaa kirjoittaakin noi 🙄
Kammottavia ja pelottavia.Pelkäsin myös 22 pistepirkon biisejä.
Kuunnelkaapa Tuomari Nurmio, Vedestä nousee kasvi. Siinä on sävel ja sanoitus kohillaan.
Veikko Lavi: Korholan tyttäret
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virve Rostin se jonka alussä määkii "Jäi äiti itkemään", niin hirveä renkutus että alitajuntani on pyyhkinyt biisin nimen mielestä!
Voisiko olla biisi nimeltä Charlie Brown? Jotenkin karmea renkutus.
Jäi äiti itkemään, mä vielä kuolevan chigacon näin, moni siitä yöstä vaikenee. . .
heiiiii tuolta saapuu charlie, hei tuolta saapuu charlie brown. . .
Ihan mikä tahansa Arttu Wiskarin biisi tai nämä Suomi-"räp"-biisit. En myöskään kestä väritukkaisia, ylipainoisia, puhevammaisia nuoria naisartisteja, joilla on artistinimenä yksi nimi, joka on myös usein kaksiosainen: Ilmaliina, Ellinoora, Leenuliinu, Piimätiinu jne.
kaikki kake randelinin biisit.sontaa.yksinkertaisten ihmisten musaa.
Ensin tuli mieleen Kirkan vinkuma Susanna, myös alkuperäinen oli karsea. Samuli Edelmanin Oon mä juonu viiniii Wiiinissää. Hyi helevetti.
Niin hyvää puuta. Aiheuttaa minussa vain kiukkua. Muitakin on, mutta tätä en voi sietää mitenkään.
Hailii happamii ja juu-juu-juustossa löytyy. Kamalia kappaleita. Kokeilkaapa.
Kaikki naukumalla laulettu. Anteeksi, miljoona naislaulajaa ja Axl Rose.