Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2024)
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta päätellen kaikki on hirveää musiikkia, joten herää kysymys: Mikä on hyvää musiikkia?
Tuntuu, että kaikki maailman kappaleet on tänne listattu.
Kapteeni Korvan &Sirottuvien Massojen "Kauheat elämät" ... Mistä sen edes löydätte?
Vierailija kirjoitti:
Olisi moniakin "suomirockin jälkeläisiä", joilta puuttuu merkittävästi kaikki osa-alueet, joita pitäisi olla että edes musiikin tekemisestä voitaisiin taikka edes saisi puhua. Niistä nyt mainitsen yhden : Apulanta, ja koko tuotanto, ollut jo vuosikymmenet samaa kehittymätöntä jodlausta ilman mitään merkittävää musiikillista annettavaa, kaikki musiikin osa-alueet mukaan lukien.
No okei, onhan niilläkin poijilla kaksi ansioita, ovat keksineet aina välistä jonkun menevän ja mojovan lauseen, joita aina tarvitaan sanoitukseen että hittejä (=mukamas) syntyy ja sitä kautta soittoaikaa tule. Ja sitten itse pitäneet puulaakia pystyssä myymällä omia keikkojaan ja niin edes päin (ulkopuoliset keikkamyyjät ei tainneet aikoinaan innostua heistä ... ), eli hoitaneet bisneksen vallan mainiosti verrattuna edelleenkin lähes olemattomiin musiikillisiin taitoihin.
Mutta nuo kaksi ei loihdi pois sitä, että eivät ole kehittyneet millään lailla, ja kaikki musiikin osa-alueet on edelleen jokseenkin säntillisen ala-arvoista. Se ei tässä maassa vaan johda siihen, ettäikö faneja voisi olla paljon. Pahoittelen jos aiheutin tällä mielensäpahoitusta faneissansa, mutta kerroin vain itse mitä mieltä olen ja sillä selvä ...
Toni "little pony" Wirtanen ... :D ... (Jokainen *mukana olut* tietää kusta on tulostus ... kikeli yllä&ys ... )
Semmoinen Pikku Kakkosen Nappulat sarjan laulu jossa lauletaan että kop, kop, kop, kop, onko Napo kotona yms.
Sepi Kumpulaisen tuotanto kokonaisuudessaan
Evelinan Katri Helena. Ihan hirveä...
Ei kauhein mutta ei niin kiinnostavakaan Suomen Eurobiisi Look away Darude.
Vierailija kirjoitti:
Neljä Ruusua koko tuotanto.
Ihan samaa mieltä. En valitettavasti ymmärrä heidän musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä biisi se oli se "kuka rakastaa pientä murhapolttajaa.."? Joku nainen laulaa.
Sanna ja lapset
Ja laulaja on nimeltään Sanna Korkee ja on tehnyt tuoreempaakin tuotantoa. Ehdottomasti minun suosikkeja, eikä alkuunkaan minusta kuulu tälle listalle.
Joku Saami Eddan Euroviisuissa 1980-luvulla. Jäi korvamadoksi pitkäksi aikaa.
Pokeloiden viisut pelottivat minua lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virve Rostin se jonka alussä määkii "Jäi äiti itkemään", niin hirveä renkutus että alitajuntani on pyyhkinyt biisin nimen mielestä!
Voisiko olla biisi nimeltä Charlie Brown? Jotenkin karmea renkutus.
Charlie Brown on itse asiassa portugalinkielinen coveri. Sen on alunperin sanoittanut ja säveltänyt brasilialainen Benito di Paula, ja kappale kertoo toden totta oikeasti sarjakuvahahmo Charlie Brownista (suomeksi : Jaska Jokunen). Alkuperäisessä versiossa kuvitellaan tilanne missä "Charlie" saapuisi vierailulle musiikintekijän kotimaahan, Brasiliaan ... :D ...
sikako kuali?
Surkeuden top 3:
Pronssi: Reijo Kallio/Viikonloppuisä
Hopea: Veera Telenius/Miljoona ruusua
Kulta: Ahti Lampi/Elämän valttikortit
Hyvä ja hirveä on tietenkin subjektiivisia kokemuksia, mutta nuo on minusta karmeimmat laulut mitä minä tiedän. Kanava vaihtuu heti jos vielä osuu radiossa kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki Rap.
Räp ei ole edes musiikkia.
Kaikki Pinkin tuotanto. Sean Paul ja joku muikkeli - Rockabye.
Berlin - Take my breathe away
En tiedä mikä tässä puristaa, mutta ei ole uponnut lapsena, ei uppoa aikuisenakaan. Ällötyksen väreet kulkevat kehossa, jos vain koskaan radiossa soi. Ja kanava vaihtuu samantien.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki antti tuiskun esittämät kappaleet.
En muista tätäkään hörhö koskaan kuulleeni. Naamakirja on kyllä tunnistettu, kun jossain vastaanotolla juorulehtiä selaillut :D
Kaikki Beet, Bessit ja Behmit. Sara Siipola samaan settiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki biisit av-mammojen lempiyhtyeeltä, eli siltä, jonka nimi on sama kuin edesmenneen Elisabetin titteli.
Yök. Yök.
Nyt on pakko sanoa, että olen kanssasi tästä totaalisesti vastakkaista mieltä. Sori.
Ko. bändiä taitaa kuunnella muutkin kuin av-mammat. Ainakin viimeksi keikalla näkyi yleisössä olevan edustettuna aika monta sukupolvea, sukupuolijakaumakin näytti kovin tasaiselta. Kauimpaa tulleet taisivat olla Japanista, vaikka oltiin Tampereella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Suomi räp. Hyi helv-
Raptori : "Karvanoppaelvis" :D
"Hei, onks keula hyvin? Näkyyks penis?
Hei, mikä toi on?
Mikä toi on?
Haa, jänis" ... :D
Ainakaan tältä vuosituhanelta en muista yhtään hyvää biisiä. Edelliseltä ehkä muutaman.
Kaikki on nykyjään suurten levy-yhtiöitten läpisuoltamaa kaupallista imagohuttua. Ei kiinnosta, ei ... :(