Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2024)
Vierailija kirjoitti:
Joskus muistan lukeneeni, ettei lupaa tullut Mikko Alatalon versiolle Clapton Tears in heaven biisistä. 99 % Alatalon tuotannosta on ärsyttävän tekopirteää, muka hauskoja renkutuksia. Paremmin Alatalo on onnistunut muille tekemissä sanoituksissa.
Alatalo ei renkutuksillaan nappaa, mut hyviäkin löytyy, kuten " Viivy vielä hetki " ja "Ihmisen ikävä toisen luo"(oli ainakin kertsissä..." kun kaikki mennyt on niin jäljelle jää vain tuo, ihmisen ikävä toisen luo ") tais olla biisin nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vesala Tequilaa on paskinta, mitä maa päällään kantaa.
Vessassa en oo juonu tequilaa koskaan. Kossua, viskiä, rommia, vodkaa ja likööriä kyllä, ja kerran konjakkiakin. Ihan hyvää oli, eikä mennyt pönttöönkään, ei ainakaan tällä kertaa.
KAIKKI tekotaiteelliset suomalaiset biisit. "Onnen tae on yhden suhde toiseen" AHAHAHAHA, OLIPA KEKSELIÄSTÄ! Ja valon pisaroita, jossa toistetaan koko ajan valonpisaroita jotta varmasti käy selväksi että kyse on valonpisaroista. HÖHÖHÖHÖHÖ TULIPA HIENO BIISI!!!!! Sitten se bändi joka laulaa jostain la candisa negrasta. Yäääääh
Vesala U mama ja kaikki muutkin.
Lähes kaikki kotimainen iskelmä/pop on aivan kestämätöntä skeidaa alusta loppuun.
No tehkää itse paremmin kun kerran osaatte.
Miksi pitää aina lähestyä asioita negatiivisen kautta
Joalin: I'm the one
Tapani Kansa: Kultaniityt (Stingin Fields of Gold)
Kurre (Westerlund) kaikki.
Erika Vikmanin koko tuotanto, Anna Puun ja Olavi Uusivirran 2020- laulu, Mamban Vielä on kesää jäljellä ja joululaulu, Maaritin Jäätelökesä, Whamin joululaulu, Mariah Careyn joululaulu ja Tomas Ledinin Sommaren är kort ovat kaikki kärkisijoilla.
Joku semmonen renkutus jossa lauletaan: kaffi päissään, se on douppausta päivästä päivään..
Kaija Koon koko tuotanto.
Sannin koko tuotanto.
Kaikki rap-musa.
Täytyy sanoa että oikeastaan koko 2000-luku on ollut musiikillisesti aivan järkyttävän huono. Enään ei tunnuta juurikaan tekevän melodista musiikkia vaan jonninjoutavia jollotuksia.
En voi sille mitään, että Apulannan musiikki herättää minussa nykyään myötähäpeää, 90-luvun levyjä lukuun ottamatta.
En ymmärrä miten Toni Wirtanen voi nauttia niin suurta arvostusta sanoittajana. Biisinsähän oli top kolmosessa - ellei peräti voittanutkin - taannoisessa HS:n Vuosituhannen paras biisi-äänestyksessä, jossa nimen oman keskityttiin lyriikkaan.
Mielestäni Apulannan sanoitukset ovat sekalaisia lause- ja mielleyhtymäkokoelmia vailla todellista sanomaa tai punaista lankaa. Ikään kuin olisi tiputeltu erillisiä lauseita peräkkäin sanoitukseksi. Kuin lukisi jonkin teinin runovihkoa. Ne ovat valovuosien päässä esim. Mariskan tai Paula Vesalan parhaista teksteistä (Juicen tai Gösta Sundqvistin kaltaisista legendoista puhumattakaan).
Jätkän humppa oli kyllä hupaisa mutta ei hyvä. Humppamusiikki oli suosittua 70 luvulla.
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, että Apulannan musiikki herättää minussa nykyään myötähäpeää, 90-luvun levyjä lukuun ottamatta.
En ymmärrä miten Toni Wirtanen voi nauttia niin suurta arvostusta sanoittajana. Biisinsähän oli top kolmosessa - ellei peräti voittanutkin - taannoisessa HS:n Vuosituhannen paras biisi-äänestyksessä, jossa nimen oman keskityttiin lyriikkaan.
Mielestäni Apulannan sanoitukset ovat sekalaisia lause- ja mielleyhtymäkokoelmia vailla todellista sanomaa tai punaista lankaa. Ikään kuin olisi tiputeltu erillisiä lauseita peräkkäin sanoitukseksi. Kuin lukisi jonkin teinin runovihkoa. Ne ovat valovuosien päässä esim. Mariskan tai Paula Vesalan parhaista teksteistä (Juicen tai Gösta Sundqvistin kaltaisista legendoista puhumattakaan).
Olen täsmälleen samaa mieltä ja tulin juuri tänne kirjoittamaan tuota kommenttia. Nyt olen erittäin hämmentynyt, luulin hetken että olen itse kirjoittanut mitä kirjoitit ja että sain jonkinlaisen muistihäiriön. Käytät samoja fraaseja ja ajatuksesi on ihan samat, ja pidän juuri noita sanoittajia/muusikoita todellisina mestareina.
Vuosituhannen biisi äänestystä en kuitenkaan tunne joten en ole sinä.
Vierailija kirjoitti:
Surkeuden top 3:
Pronssi: Reijo Kallio/Viikonloppuisä
Hopea: Veera Telenius/Miljoona ruusua
Kulta: Ahti Lampi/Elämän valttikortit
Hyvä ja hirveä on tietenkin subjektiivisia kokemuksia, mutta nuo on minusta karmeimmat laulut mitä minä tiedän. Kanava vaihtuu heti jos vielä osuu radiossa kohdalle.
Viikonloppuisä on kyllä legenda. "En ole katkera, MUTTA KUITENKIN"
Pistetään vielä Kauko Simosen "Silloin itkusi turhaa on vain"
Kaikki tuotanto Kaija Koo(kkaalta) hirveetä humppaa mun korville!
Apulannan "Lokki" biisi on jotain kuvottavaa. Typerää musiikillisesti ja sanoitukset ovat ala-arvoiset. Tekotaiteellista merkityksetöntä sontaa: "...lokin päällä lokki, järjestelmäshokki"
Tämä on henkistä myrkkyä, pitäisi vaatia vahingonkorvauksia. Kadun tosiaan sitä hetkeä kun menin tuon kuuntelemaan kun en voi sitä enää unohtaa
katohan.kiitos! kaikkien korvat "kiittävät"myös!