Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet

Vierailija
17.01.2021 |

Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.

Kommentit (2024)

Vierailija
721/2024 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nancy Sinatra - These Boots Are Made for Walkin'

Jos joudut helvettiin, tämä on taustamusiikkina

Kyllä se taitaa olla Frank Sinatra - My way ennemminkin. Katumaton syntinen joikaa sitä mahtipontisena nuotin vierestä vielä kun grillissä pyörii...

Vierailija
722/2024 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nancy Sinatra - These Boots Are Made for Walkin'

Jos joudut helvettiin, tämä on taustamusiikkina

Kyllä se taitaa olla Frank Sinatra - My way ennemminkin. Katumaton syntinen joikaa sitä mahtipontisena nuotin vierestä vielä kun grillissä pyörii...

tai siis näin:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/2024 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin tänään radiosta Klamydian uuden biisin, joka oli jotain aivan kamalaa. Tai siis kaikki Klamydian biisit ovat toki hirveitä, mutta tämä oli eri tavalla. Siinä ulistiin, miten isillä on ikävä tms.

Vierailija
724/2024 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ensimmäinen Pia Nykänen ja hänen koko albuminsa Pian. Sen rinnalla Mattikin kuulosti Pavarottilta.

Vierailija
725/2024 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Antti Tuiskun biisit. Valtaosa myös muusta 2000-luvulla tehdystä musiikista.

Vierailija
726/2024 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan ei ole vielä maininnut Teuvo Lomanin mestariteosta Helsinki City Boy?

Unohtamatta saman "artistin" vielä kamalampaa Kari-kappaletta. Alkuperäinenkin on hirveä, mutta tämä menee jo ihan omalla tasollaan.

Vierailija
727/2024 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talllinnan laivalla, esittäjänä ehkä Heidi Kyrö? 

Sen nimi on Minä ja Alex. Hyvin tykätty sävelmä, kun paljon Tallinnassa kävijöitä ja rakastuneita.

Vierailija
728/2024 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Erkki Junkkarisen tuotanto, koko Jamppa Tuomisen tuotanto

Miksi ihmeessä olet tutustunut kyseisten herrojen koko tuotantoon, jos et tykkää?

Fiksumpi olisi huomannut jo viimeistään toisen tai kolmannen kappaleen kohdalla, ettei ole ns oma juttu.

Vierailija
729/2024 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Falskiuden määritelmä kirjoitti:

Arttu Wiskarin persutuotanto eli kaikki biisit.

Mua ei kyllä sais millään kuuntelemaan jonkun koko tuotantoa, jos heti alussa huomais, ettei voi sietää sitä. Jos sen taas huomais vasta lopussa, niin luulis, että sitten sitä vasta itsensä tyhmäksi tuntisikin.

Vierailija
730/2024 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

fds kirjoitti:

Macarena, jo 90-luvulla olin valmis katkomaan sivuleikkureilla kajareiden johtoja kun soi jossain kaupassa tms. Edelleen aiheuttaa pahan allergisen reaktion.

Tarvitsetko epipeniä?

Vierailija
731/2024 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi Lepistö - En kaipaa sua. Sanat on niiin p*skaa.

Vierailija
732/2024 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Char kirjoitti:

Ei winner ole mieltään pahoittanut. Hän perusti toisen ketjun, että voidaan jutella musiikista, josta pidämme. Sekä sensuurista: miten ajat ovat muuttuneet 2000-luvulla. Täälläkin olemme käyneet keskustelua, emme vain luetelleet inhokkeja. Kun jutut alkoivat rönsyillä OT, hän pohdiskeli täällä uuden ketjun tarvetta. Kannustin.

Tule rohkeasti mukaan vaan, jos ennen 2000-lukua julkaistusta musiikista pidät! 🙂

Okei, olen sitten väärin ymmärtänyt Winneriä.

No problemo!

Se tapahtuu vähintään joka toisessa kommentissa ;D tai jos mä vahingossa linkkaan tänne jotain ihan kamalaa...

Vierailija
733/2024 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellinoora ja evanescence

Sovitaan että ne on kappaleita

Vierailija
734/2024 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka-Pojan paratiisilintu.

Korvat vuotaa verta kun  se tulee radiosta.

Vierailija
735/2024 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestystarina 1960-luvulta: The Shaggs. Bändin muodosti kolme täysin epämusikaalista sisarta, joiden isä halusi, että tyttäret perustavat bändin. Jotenkin kummassa tytöt pääsivät levyttämään.

Tämä biisi on niin karmea, että se on tavallaan jo hyvä.

Vierailija
736/2024 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

White shade of pale.

Vierailija
737/2024 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Char kirjoitti:

Ei winner ole mieltään pahoittanut. Hän perusti toisen ketjun, että voidaan jutella musiikista, josta pidämme. Sekä sensuurista: miten ajat ovat muuttuneet 2000-luvulla. Täälläkin olemme käyneet keskustelua, emme vain luetelleet inhokkeja. Kun jutut alkoivat rönsyillä OT, hän pohdiskeli täällä uuden ketjun tarvetta. Kannustin.

Tule rohkeasti mukaan vaan, jos ennen 2000-lukua julkaistusta musiikista pidät! 🙂

Okei, olen sitten väärin ymmärtänyt Winneriä.

No problemo!

Se tapahtuu vähintään joka toisessa kommentissa ;D tai jos mä vahingossa linkkaan tänne jotain ihan kamalaa...

Tuohan on julistettu maailman parhaimmaksi biisiksi. Tuota jos mitä voi pitää jo taideteoksena.

Vierailija
738/2024 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku: Hanuri

Vierailija
739/2024 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvomon "Mikä kesä", olin kerran hypätä huvipuistolaiteesta kun se biisi alkoi soida.

Vierailija
740/2024 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi