Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2024)
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävintä tässä ketjussa ei ole suinkaan musiikki (vaikka erittäin hämmentäviä vetoja tänne on linkitetty), vaan se, miten ihmiset jaksavat hyvinkin pitkään päivitellä sitä, että jonkun inhokki voikin olla toisen suosikki. Siis eikös sen pitäisi olla aika perusjuttu, että ihmisillä on erilaisia makuja? Eli jos teitte toisen ketjun asian päivittelyä varten, niin pysykää nyt siellä, jooko.
Mammat tykkää ulkokaraokesta. Chillaa meiän kanssa.
Sitten on jo kokonainen sukupolvi, jolle tämä on saman kappaleen ainoa "ei-kamalaa!" video.
winner kirjoitti:
Sitten on jo kokonainen sukupolvi, jolle tämä on saman kappaleen ainoa "ei-kamalaa!" video.
ja kuten huomataan, videon uppaajakaan ei ole tiennyt muuta kuin esittäjänä joku "Jim Carreyn päänheilutus" Kansainvälisen uustietämättömyysilmiön parissa ollaan heti niin tässä ketjussa kuin globaalistikin kun ihmisillä on omien aivojen sijaan älykännykät.
Vierailija kirjoitti:
"she wanted to say three words to a man
who felt the same way too.
How much how much you love me"
Hmmm. Tuossa oli jo seitsemän sanaa... ja kertsi jatkuu ja jatkuuuuuuuu....???
Karseista versioista puheenollen tässä on hyvä esimerkki siitä ettei huumepäissään suoritus ole kovinkaan vaikuttava vaikka itsellä saattaakin olla fiilikset maksimissa. Ilmeisesti loppuosassa sekoilevan pagen kitarasta väännettiin voluumit nollille?
Vierailija kirjoitti:
Anne Mattila: leipää, lempeä ja jotain muuta skitsiä. Voi ällö!
Tais olla "Leipää, lempee ja lämpöö", esittäjä Arja Koriseva. Hittinä kai mainittiin jossain, mutta karsea on kappale! Ei voi laittaa Anne Mattilan piikkiin.
"En saa syödä karkkia en juoda limua en saa edes juoda alkoholia...Aina mun pitää..."
Vierailija kirjoitti:
Karseista versioista puheenollen tässä on hyvä esimerkki siitä ettei huumepäissään suoritus ole kovinkaan vaikuttava vaikka itsellä saattaakin olla fiilikset maksimissa. Ilmeisesti loppuosassa sekoilevan pagen kitarasta väännettiin voluumit nollille?
Ou nou. Olinko sittenkin jäljillä, uppaamani versio vaan oli väärä?
Mamba - Vielä on kesää jäljellä:
Vierailija kirjoitti:
Olen tirskunut varmaan vartin tälle 😆 Kyseinen... artistihan on tämä henkilö:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d69b878c-a182-4ce3-8da1-658ece1f8952
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tirskunut varmaan vartin tälle 😆 Kyseinen... artistihan on tämä henkilö:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d69b878c-a182-4ce3-8da1-658ece1f8952
Jaa. Kuten sanottua minua huvitti lähinnä sanoitus, mutta... jos on polyamorinen, niin onhan se sitten loogista, että se toisesta välittäminen täytyy sitten kertoa useasti usealle henkilölle, eikä kolme sanaa riitä. Tämä taustatieto kohotti itse asiassa pointseja.
10 minuuttia elämästäsi, joita et saa koskaan takaisin.
samoin ihan trololoota, mutta hukkaat elämästäsi vain 3:34 ja video on välillä ihan hauska.
Peter Gabriel - Sledgehammer
Phil Collins - Sussudio
Niin 😔 Harvemmin saa sitä mitä pyydetään.