Tykkäättekö naiset jos saatte innokkaan & omistatuneen ihailijan?
Kommentit (14)
Mee vain sinne nurkkaan kyyryyn takaisin.
Joo ei. Varsinkin, jos "ihailu" jatkuu, vaikka olen sanonut, että en ole kiinnostunut. Pari tuollaista pörrää kimpussa ja yritän vältellä kaikin keinoin. Ei ole edes imartelevaa. Vain ärsyttävää.
Narsistikyttä, mene takaisin sänkysi alle piiloon ja kyyryyn.
Ei todellakaan. Haluaisitko itse jonkun luotaantyöntävän ja sinnikkään ihailijan
En, mulla on jo sellainen. Ärsyttää.
Joo, kivaa! 🤗 Tänne vain! Täällä on tilaa.
En tykkää. En halua missään ihmissuhteissa tulla nostetuksi jalustalle. Haluan, että minut kohdataan omana itsenäni ja tasaveroisena yksilönä.
En todellakaan tykkää enkä tykännyt. Tuollaiset "ihailijat" ovat aggressiivisia ja jotenkin sairaita.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. En halua missään ihmissuhteissa tulla nostetuksi jalustalle. Haluan, että minut kohdataan omana itsenäni ja tasaveroisena yksilönä.
Minä haluan prinsessakohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Haluaisitko itse jonkun luotaantyöntävän ja sinnikkään ihailijan
Eipä sillä ole väliä, vaikka olisi komeakin. Stalkkeroiva mies ei ole henkisesti terve. Rajaton, narsistinen. Älyllinen kehitysvamma voisi selittää käytöstä.
Ovat olleet outoja hyypiöitä, joiden käytös ei ole normaalia. En tykännyt ja tuskin kukaan muukaan tykkäisi.
Innostunut ja omistautunut ihailija ei koskaan ole se naisen oma ihastus. Joten päättele siitä.
En. Tuota kutsutaan stalkkeriksi ja kun sinä olet kyseessä, myös luku- ja kirjoitustaidottomaksi pelleksi.