Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2024)
Char kirjoitti:
P. S. Juuri winner tuon Makian videoineen linkkasi, muutama sivu taaksepäin siitä puhuttiin paljon.
korjaus, en ollut minä. Mun historia ketjussa alkaa sivulta 16.
Nopsajalan Nautintoo. Miten joku voi oikeasti sellaista shaibaa vääntää...!?
Talllinnan laivalla, esittäjänä ehkä Heidi Kyrö?
Vierailija kirjoitti:
Maija Vilkkumaan Ei
Toi on mielestäni Maija Vilkkumaan paras kappale, mutta tätä en itse siedä ollenkaan.
Macarena, jo 90-luvulla olin valmis katkomaan sivuleikkureilla kajareiden johtoja kun soi jossain kaupassa tms. Edelleen aiheuttaa pahan allergisen reaktion.
Nancy Sinatra - These Boots Are Made for Walkin'
Jos joudut helvettiin, tämä on taustamusiikkina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jo niin kauhean kuuloista, että alkaa jo hyvältä kuulostaa. Itseni on vaikea olla nauramatta tälle. Mä alan jo tykkää tästä kappaleesta ja tämä on ollut jo pitkään tuttu kappale itselleni.
Mikä ihme biisi tuo on! Mitähän sieniä syönyt ennen laulamista.
Luulen siis luulen, että on kehitysvammanen, joten ei kai tarvii haukkua laulajaa. Biisi on jo omaa luokkaa :)
Biisin kamaluudesta ja intonaatio-ongelmista huolimatta jäbä saa tytön. Ei siis loppujen lopuksi niin kamalaa kuitenkaan.
Antti Tuiskupascan biisit ja Loirin biisit.
Ellinoora - Carrie
Lähes koko Juha Tapion tuotanto.
Kaija Koon - Korkkarit kattoon
Kaikki 2000-luvulla tullut (paitsi Martti Servo & Napander ja ELOn Zoom) varsinkin Ava Max
Älä suotta pidä poikkeuksellisena. Varmasti jokaisen mielipide on yhtä arvokas ja tuu vaan kommentoimaan.
Sitten varmaankin olet samaa mieltä, että Focuksen Hocus Pocus on sekä hieno että karmea biisi.
Samoin siitä, että rapilla on tehty miljoonia vain jokin vanha sample varastamalla tai maksamalla siitä ja höpöttämällä jotain laulutaidotonta diibadaabaa siihen päälle. Siksi se ei tunnu olevan oikeaa musiikkia.
Antaisin kuitenkin pientä armoa sille aikakaudelle, joka oli vielä rapin alkuaikaa eli hip hopia kahdella levysoittimella kadunkulmassa soitettuna ja ihminen löysi lp-levystä kohdat, joita soittamalla rytmitajuisena sai uuden biisin aikaiseksi. Tässä pari esimerkkiä siitä hieman off topicina, ilman yhtään rapia.
ja
alapeukkuja tulee tietty näillekin, mutta taitavuutta ei voi kieltää.