Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2061)
Vanha nainen hunningolla kertoo pettämisestä, hyi. Sitten vielä muistellaan miten mä ratsastin jne.... en kestä!!!
Kaikki haloo helsingin uikutukset.
Kaikki Kaija Koon voimaantumisbiisit viimeisen 25 vuoden ajalta.
Sääli, koska aikoinaanhan hän teki ihan hyvääkin musaa.
Loirin Lapin kesä on homoille tarkoitettua paskaa.
Been versio kappaleesta Kolmatta linjaa takaisin. Siis se on hir-ve-ä. Tällä laulajalla ne samat, kamalat maneerit toistuvat kappaleesta toiseen, ja ne kaikki kuulostavat lähinnä joltain jankutukselta.
Vierailija kirjoitti:
Voiko tätä kauheampaa musiikkia enää olla?
Ei hyvänen aika... olen mä joskus jonkun tämän Sannin biisin kuullut, mutta ei jäänyt mieleen, eikä säväyttänyt mitenkään, mutta tämä oli kyllä kaameudessaan ällistyttävä.
Joko Jenni Vartiainen on mainittu? Jotku sen alkuaikojen biisit oli ihan jeba, mutta kaikki nämä 20 vuotta niiden ilmestymisen jälkeen on ollut ihan hirveeää itseääntoistavaa **tun huokailua. Eikö se ihminen pysty parempaan. En pysty kuuntelemaan. Enkä kuuntele.
Laura Närhen "heittäisin sut palavasta talosta ja vaikka väkisin. Käynnistäisin sun sydämen."
Huonoin teksti ikinä. Mikään sana ei asetu kunnolla siihen melodiaan, ei vaan mahdu mutta on sullottu väkisin.
Iloa päiväänne!
Vierailija kirjoitti:
Jo renkutus missä lauletaan jotain että "lähettiin pämppään ja rikottiin kämpää, pämppärämppämpää. Se on Petri Nyygoordin eka levyn eka piisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina nää ketjut menee luetteloksi jokaisesta vähänkin suositusta artistista ja kappaleesta. Tai leffasta tai tv-sarjasta tai mitä nyt milloinkin vihataan ketjussa.
Mitä urputat? Nämä on eri ihmisiä jotka vastaa, niin kai nyt vastaukset on eri biisejä ja sen verran suosittuja, että jossainhan ne on kuullut - todennäköisesti radiosoitosta (tyhmeliini). Luulitko että jokainen vastaa saman "tavallisen kauhean biisin" jota kukaan ei ole koskaan kuullut, edes kommentoija itse. Ei ole pakko lukea vastauksia jos ottaa noin paljon päähän. Vaihda kanavaa, mene vaikka lukemaan "parhaimmat tavalliset kosmetiikkatuotteet"-ketjua. Mutta muista: sielläkin on tavalliset eri tuotteet tarjolla, ne saattaa myös olla jossain myynnissä.
No justiinsa juu se on jetsulleen semmoinen tyttö josta vaimon teen
No justiinsa juu ihan jetsulleen tyttö josta vaimon teen
Ensin mä harhailin peltoja pitkin pienenä poikana paljonkin itkin
Tyttöjä katsoin ja kammoksuin kunnes mä viestinsä oikein luin
Silloin mä sinkosin ilmoille idun tunsin et' tullut on vuoro jo minun...
(eino Valtanen No justiinsa juu)
Ja tämä:
Sua silmät tapillaan mä katsoin vaan
Kuin ihme oisit
Sua vaatteet peitti hiukan vain
Mut parhaat paikat noin täysin paljastain
Mä mietin itseksein, kun kauppaa tein:
"Sä maukas olla voisit"
Jestas sentään, mitkä rinnat
Pieleen laskin kaikki hinnat
Jestas sentään
Sun kanssas vasta hauskaa ois (ooo-hoo)
(Markku Aro Jestas sentään.)
Maria Monden kaikki kappaleet
Vierailija kirjoitti:
Loirin Lapin kesä on homoille tarkoitettua paskaa.
No ohhoh, enpä kyllä tuollaista mielleyhtymää ole siitä saanut... voisitko vähän avata mihin näkemyksesi perustuu?
Rakkaus on lumivalkoinen. Hirveessä mollissa laahaava surumarssi.