Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2024)
Haloo Helsingin kaikki kappaleet.Tulee päänsärky kun se muija kirkuu.
Kaikki Katri Ylanderin kappaleet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juicen Sika biisi.
Vastenmielistä musiikkia. En ymmärrä miksi tällaista on tehty!
Koska lihansyönti on brutaalia hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Katri Ylander. Siis onko siitä kuulunut mitään ja onko siltä tullut mitään uutta musiikkia enää kohta 20 vuoteen? Muistan kuulleeni tai lukeneeni tuon nimen viimeksi joskus 2010-luvun alussa. No hyvä jos hänen kappaleet joku vielä muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Haloo Helsingin kaikki kappaleet.Tulee päänsärky kun se muija kirkuu.
No älä. Lisäksi se muija vielä muistuttaa naamaltaan ex-vaimoni siskoa. Aina kun kuulee jonkun Halloo Hesan biisin, tulee tiettyjä mielleyhtymiä, jotka pilaa sen päivän ja joskus vielä sitä seuraavankin päivän. Siksi en voi kyseistä bändiä kuunnella ollenkaan. 🥶
Työmiehen jenkka. Esittäjänä G. Pula-aro. Kerran vain kuulin ja sekin kerta oli liikaa.
Ja sitten se joku Hanne (vai mikä) ja se laulu, jossa se lauloi, että Hän on mun, hän on mun, lökäpöksyni mun....
Jestas.
1. Juicen koko tuotanto. Tekotaiteellista. Yliarvostettua.
Ja olis pessyt sen fledansa joskus.
2. Eppu Normaalin kohdalle osuu sama kritisointituomio täältä.
Osaan nää biisit kaikki ulkoa. Nyt alkanut kyrsii. Ei jaksa ei.
PZZKAA. YEZZ.
-N63+
Vierailija kirjoitti:
Työmiehen jenkka. Esittäjänä G. Pula-aro. Kerran vain kuulin ja sekin kerta oli liikaa.
Ja sitten se joku Hanne (vai mikä) ja se laulu, jossa se lauloi, että Hän on mun, hän on mun, lökäpöksyni mun....
Jestas.
Eikös sitä Hannen kappaletta käytetty jossain sketsissä silloin joskus 80-luvulla. Heikki Kinnunen pyöri siinä televisioruudulla huonoissa vaatteissa, ja vieressä nainen lauloi lökäpöksystä, kuinka tuo lökäpöksy on hänen.
Jonnet ei muista.
Raili's Peoplelta on tullut uutta musaa.
Aika kivan kuuloinen kappale kaikessa kauheudessaan.
Räp, iskelmä, Olavi Virta, Irwin, Leevi & The Leavings ja Leskisen Sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri Ylander. Siis onko siitä kuulunut mitään ja onko siltä tullut mitään uutta musiikkia enää kohta 20 vuoteen? Muistan kuulleeni tai lukeneeni tuon nimen viimeksi joskus 2010-luvun alussa. No hyvä jos hänen kappaleet joku vielä muistaa.
Näin hänet pari vuotta sitten livenä. Kuulostaa paljon paremmalta livenä kuin radiosta soitettuna. Viime vuonna ainakin tullut häneltä uutta musaa.
Tomas Ledin: Sommaren är kort
Mamba: Vielä on kesää jäljellä
Maarit: Jäätelökesä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas.
Eikös sitä Hannen kappaletta käytetty jossain sketsissä silloin joskus 80-luvulla. Heikki Kinnunen pyöri siinä televisioruudulla huonoissa vaatteissa, ja vieressä nainen lauloi lökäpöksystä, kuinka tuo lökäpöksy on hänen.
Jonnet ei muista.
Se oli 70-lukua. Pentti Siimes ja Ritva Valkama.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Austin Powers - tyylinen (aika paljonkin) lajinsa parodia,mutta taidokas sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on paljon enemmän kuin hyviä ja kuunneltavia kappaleita. Koska paskaa on paljon helpompi tehdä kuin hyvää.
Eräs hirveä on LFO:n kappale LFO. Tuo on tehty aikana, jolloin mm. radio-ohjelmasta Ocsid kuuli paljon tyyliltään ihan outoa musaa, hirveitä biisejä. Mm. kappale Acid man.
Olisi varmaan ollut myös mahdollisuus jättää ko. ohjelma kuuntelematta, jos se oli noin huono?
En käy Itiksen S marketissa, koska kaupan musiikkitarjonta saa korvat vuotamaan verta.
Joku nainen raakkuu "jos mä joskus voisin maalaa taulun"
Hermanni ja Miina! Hyi yöks!