Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteenmuutosta asiaa - Jos mies ei haluaisi vielä

Vierailija
06.11.2022 |

parin vuoden seurustelun jälkeen muuttaa yhteen ja itse haluaisit niin miten reagoisit?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottaako meinaat?

Vierailija
2/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Miehet ovat vaikkapa tuossa kahdenkymmenen tienoilla vielä aika lapsia. Ei ole kiirettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisiä, että pitäisi periaatteessa olla jo 'aikuinen' :)

Vierailija
4/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies

Vierailija
5/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi nelikymppisten aikuisten pitäisi muuttaa yhteen ja leikkiä kotia? Eikö molemmat voisi pitää omat kotinsa ja vierailla toistensa kodeissa? Näin kipinäkin säilyisi kauemmin, eikä syntyisi kinaa kunkin kodinhoitoperiaatteista.

Vierailija
6/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen takia kun minua ei huvittaisi leikkiä tämmöistä "teiniseurustelua" vaan haluaisin normaalin arjen miehen kanssa.

Vierailija
7/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä. Itse "heitin" just miehen "ulos". Naimisissa kyllä ollaan.

Pakko sanoa, että näin yleisluontoiseen avaukseen en osaa sanoa vastausta. 

Mun mies tahtoi muuttaa yhteen 2 viikkoa tapaamisesta ja meni tosi hyvin ekat vuodet. Ei olisi mua haitannut kyläillä toistemme luona, mutta ei se varmaan olisi saanut mua silloin pidettyä. Ehkä ap:n pitää pakottaa mies muuttamaan... Sitten tehtiin lapset ja huomasin siinä, että toinen tekeekin tosi eri tyylillä asiat. Hyvin, mutta eri tavalla ja kyllästyin miehen tyyliin. Se kun on aika dominoiva luonne ja sain tarpeekseni. Nyt on ihana deittailla omaa miestä vähän kuin sinkkuvanhempina paitsi, että lapset on yhteisiä. Paljon vähemmän mietittävää.

Vierailija
8/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sen takia kun minua ei huvittaisi leikkiä tämmöistä "teiniseurustelua" vaan haluaisin normaalin arjen miehen kanssa.

Minkä ihmeen takia haluat hoitamaan miehen pyykit, ruuan, siivouksen jne? 😯

Vierailija
9/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies.

Vierailija
10/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makselet nyt vaan kiltisti ne omat laskusi ja tyydyt sellaiseen kotiin mihin ansiosi ovat riittäneet. Ymmärrän kyllä että on kova houkutus miehen siivelle saada vähän parempaa Seppälää.

Vierailija
11/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia haluat hoitamaan miehen pyykit, ruuan, siivouksen jne? 😯

Oliko vähän typerä kysymys? Itsekin haluaisin miehen hoitamaan ruoat, koska vihaan ruoan laittoa. Jos haluaisi tehdä nuo muutkin kotityöt, niin sopii mulle.

Ohis

Vierailija
12/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan olisi parin vuoden seurustelun jälkeen valmis sitoutumaan avoliittoon. Olisin kokenut kiusalliseksi, jos mies olisi sitä siinä vaiheessa ehdottanut.

Vierailija
13/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu ja yhteenmuutto ei kuulu yhteen.

Vierailija
14/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä jo 15 vuotta, emmekä asu vieläkään yhdessä. Tämä on erittäin toimiva systeemi, ei ole tarvetta muutokseen kummallakaan osapuolella.

Vierailija
15/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa pitää omat tavaransa ja muistoesineensä, nehän yhteenmuutossa yleensä ensimmäisenä raahataan roskikseen, koska naisen mielestä ne ei nyt vaan sovi yhteiseen kotiin.

Vierailija
16/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota, että sinä maksat kaikki asumiskulut ja teet kaikki kotityöt ja että mies saa pitää omansa asuntonsa kakkosasuntoja. Eiköhän miestä ala kiinnostamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi