Yhteenmuutosta asiaa - Jos mies ei haluaisi vielä
parin vuoden seurustelun jälkeen muuttaa yhteen ja itse haluaisit niin miten reagoisit?
Kommentit (16)
Minkä ikäisiä olette? Miehet ovat vaikkapa tuossa kahdenkymmenen tienoilla vielä aika lapsia. Ei ole kiirettä.
Nelikymppisiä, että pitäisi periaatteessa olla jo 'aikuinen' :)
MIksi nelikymppisten aikuisten pitäisi muuttaa yhteen ja leikkiä kotia? Eikö molemmat voisi pitää omat kotinsa ja vierailla toistensa kodeissa? Näin kipinäkin säilyisi kauemmin, eikä syntyisi kinaa kunkin kodinhoitoperiaatteista.
No sen takia kun minua ei huvittaisi leikkiä tämmöistä "teiniseurustelua" vaan haluaisin normaalin arjen miehen kanssa.
Ihan hyvä. Itse "heitin" just miehen "ulos". Naimisissa kyllä ollaan.
Pakko sanoa, että näin yleisluontoiseen avaukseen en osaa sanoa vastausta.
Mun mies tahtoi muuttaa yhteen 2 viikkoa tapaamisesta ja meni tosi hyvin ekat vuodet. Ei olisi mua haitannut kyläillä toistemme luona, mutta ei se varmaan olisi saanut mua silloin pidettyä. Ehkä ap:n pitää pakottaa mies muuttamaan... Sitten tehtiin lapset ja huomasin siinä, että toinen tekeekin tosi eri tyylillä asiat. Hyvin, mutta eri tavalla ja kyllästyin miehen tyyliin. Se kun on aika dominoiva luonne ja sain tarpeekseni. Nyt on ihana deittailla omaa miestä vähän kuin sinkkuvanhempina paitsi, että lapset on yhteisiä. Paljon vähemmän mietittävää.
Vierailija kirjoitti:
No sen takia kun minua ei huvittaisi leikkiä tämmöistä "teiniseurustelua" vaan haluaisin normaalin arjen miehen kanssa.
Minkä ihmeen takia haluat hoitamaan miehen pyykit, ruuan, siivouksen jne? 😯
Makselet nyt vaan kiltisti ne omat laskusi ja tyydyt sellaiseen kotiin mihin ansiosi ovat riittäneet. Ymmärrän kyllä että on kova houkutus miehen siivelle saada vähän parempaa Seppälää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia haluat hoitamaan miehen pyykit, ruuan, siivouksen jne? 😯
Oliko vähän typerä kysymys? Itsekin haluaisin miehen hoitamaan ruoat, koska vihaan ruoan laittoa. Jos haluaisi tehdä nuo muutkin kotityöt, niin sopii mulle.
Ohis
En todellakaan olisi parin vuoden seurustelun jälkeen valmis sitoutumaan avoliittoon. Olisin kokenut kiusalliseksi, jos mies olisi sitä siinä vaiheessa ehdottanut.
Seurustelu ja yhteenmuutto ei kuulu yhteen.
Olemme olleet yhdessä jo 15 vuotta, emmekä asu vieläkään yhdessä. Tämä on erittäin toimiva systeemi, ei ole tarvetta muutokseen kummallakaan osapuolella.
Mies haluaa pitää omat tavaransa ja muistoesineensä, nehän yhteenmuutossa yleensä ensimmäisenä raahataan roskikseen, koska naisen mielestä ne ei nyt vaan sovi yhteiseen kotiin.
Ehdota, että sinä maksat kaikki asumiskulut ja teet kaikki kotityöt ja että mies saa pitää omansa asuntonsa kakkosasuntoja. Eiköhän miestä ala kiinnostamaan.
Pakottaako meinaat?