Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vesipaasto kokemuksia?

Vierailija
17.01.2021 |

Kauanko jaksaa olla? Suunnittelin 1-2 viikkoa vettä, sokeritonta rooibosta, mahdollisesti koerittomia mehuja jos heikotus iskee. Onko sokeriton limsa välillä ok? Varmana kyllä repsahdan syömään jossain parin päivän sisällä, mut yrtiän..Halusiin stratin painonpudotukselleni ja loputtomalle makeanhimolle. Olen lievästi ylipainoinen, laihtuukohan minkä verran paaston aikana? 5-10kg olisi lopullinen tavoite jatkaa painonpudotusta siis paastonkin jälkeen toki.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipaastolla laihtuu kyllä todella nopeasti, mutta myös olo voi olla alkuun ainakin melko heikko. Pääasiassahan ne lähtevät kilot on alkuun nestettä, mutta jos useamman viikon jatkaa, niin kyllä siinä rasvakin katoaa ajastaan. Toki paaston lopetettua ei voi enää palata vanhoihin tottumuksiin, vaan parempi jatkaa elämää kevyillä pienillä aterioilla.

Jossain suositellaan heikkoina päivinä hieman hunajaa tai suolaa veden lisäksi ja toki jos niitä mehuja juo, niin ei ehkä niin heikkoja oloja tulekaan.

Omalla kohdallani yleensä se 4. tai 5.päivä on rankin, jolloin oksennan ja pyörtyilen, mutta jos siitä selviää yli, niin sitten helpottaa ja paino tosiaan putoaa kilonkin päivätahdilla alkuun.

Vierailija
2/4 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikossa lähteny mulla yleensä n.5kg painoa. viimeks 71kg-65kg. Oon juonu sokerittomia energiajuomia sen aikana, yhen päivässä max

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah, itse olen juuri vesipaastolla :D. Aloitin keskiviikkona ja tarkoitus on jatkaa vielä 2 viikkoa. Käytän puhdistamon elektrolyyttijauhetta, niin ei heikota.

Vierailija
4/4 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia pohtiessa olis hyvä muistaa että kaikki elollinen tarvitsee myös ravinteita. Jos olet jo päättänyt nestedieetille alkaa niin nuo ei riitä ja puutostilat iskee. Osta apteekista nestemäisiä ateriankorvikejuomia edes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän