Minun rahoilla kokoomus rahoittaa terveysjättejä!
Kommentit (16)
Kokoomus ei saa ikinä anteeksi että äänesti oppositiossa vasemmistohallituksen kanssa persuja vastaan, tukirahojen lähettämisen puolesta, Italiaan ja Espanjaan.
Kokoomus hyväksyi ja mahdollisti 6 mrd (6000 milj) tukirahojen lähettämisen etelän vetelille. Ilman kokoomuksen hyväksyntää rahoja ei olisi lähetetty. Nyt me maksamme veroissamme nimissämme otettua 6 mrd velkaa.
Kokoomus haluaa esiintyä veroja vihaavana puolueena, mutta totuus paljastui onneksi. Kokoomus on irvikuva oikeistolaisesta puolueesta.
Lääkäriliitto on lääkärimafia joka on päässyt rajoittamaan lääkäriksi opiskelevien määrää jo vuosikymmeniä. Sillä se on onnistunut huonontamaan suomalaisten terveyttä ja nostamaan terveydenhoitokuluja.
Lääkäriliitto on myös syyllinen Soten epäonnistumiseen ja maan talouden huonoon tilaan, koska terveysmenot nousevat suhteettomasti vanhenevan kansan lisäksi. Me vanhememme ja tarvitsemme enemmän lääkäreitä.
Arto Satonen kävi henkilökohtaisesti hakemassa Filippiineiltä hoitajia vaikka Suomessa on hoitajia työttömänä.
Tällä Kokoomus pyrkii laskemaan suomalaisten hoitajien palkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Arto Satonen kävi henkilökohtaisesti hakemassa Filippiineiltä hoitajia vaikka Suomessa on hoitajia työttömänä.
Sari sairaanhoitajalta viedään satanen tai pari palkasta.
Olet jo tehnyt kymmenkunta aloitusta "minun rahoillani..." Joko riittäisi tältä päivällä. Sinulla ei ole sellaisia rahoja, että ne kaikki rahoitettaisiin sinun pussistasi.
Minusta on kummallista, että minä sain sen Kela-korvauksen itselleni, ei sitä terveysjätti saanut. Maksoin lääkärissäkäynnistä vähemmän kuin vuosi sitten!
Vasemmistoliiton logiikka on toki pettämätön. Sen mukaan työnantajani saa entistä enemmän rahaa valtiolta, koska Kela-korvaukset nousivat. Työterveyden yhteydessä kyseessä on siis yritystuki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan verotukseksi. Työssäkäyviltä otetaan, jossa saadaan vasemmistoliiton kannattajille loisimisrahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ei saa ikinä anteeksi että äänesti oppositiossa vasemmistohallituksen kanssa persuja vastaan, tukirahojen lähettämisen puolesta, Italiaan ja Espanjaan.
Kokoomus hyväksyi ja mahdollisti 6 mrd (6000 milj) tukirahojen lähettämisen etelän vetelille. Ilman kokoomuksen hyväksyntää rahoja ei olisi lähetetty. Nyt me maksamme veroissamme nimissämme otettua 6 mrd velkaa.
Kokoomus haluaa esiintyä veroja vihaavana puolueena, mutta totuus paljastui onneksi. Kokoomus on irvikuva oikeistolaisesta puolueesta.
Mehän tienataan tällä!
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän verotulotkin vähenee kun palkat pienenee.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kummallista, että minä sain sen Kela-korvauksen itselleni, ei sitä terveysjätti saanut. Maksoin lääkärissäkäynnistä vähemmän kuin vuosi sitten!
Vasemmistoliiton logiikka on toki pettämätön. Sen mukaan työnantajani saa entistä enemmän rahaa valtiolta, koska Kela-korvaukset nousivat. Työterveyden yhteydessä kyseessä on siis yritystuki?
Ei pienituloinen pääse yksityiselle noin vain. Itse käytin yksityisen lääkäriaseman palveluja koska tk:n ei saanut aikoja. Lasku tutkimusten kanssa 780 e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan verotukseksi. Työssäkäyviltä otetaan, jossa saadaan vasemmistoliiton kannattajille loisimisrahaa.
Ei kutsuta. Sitä kutsutaan ryöstöksi, koska se tehdään palkkoja polkemalla, tuomalla suomea osaamattomia hoitotehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Ohoo ihminen joka kuvittelee saavansa itselleen rahaa eikä tajua että se menee sen laskun maksamiseen.. noin vähäisellä logiikalla pitäisi olla jossain ke ha rien laitoksessa ympärivuorokautisessa hoidossa! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pienituloinen pääse yksityiselle noin vain. Itse käytin yksityisen lääkäriaseman palveluja koska tk:n ei saanut aikoja. Lasku tutkimusten kanssa 780 e.
Jos olet vähintään 65-vuotias, kuulut syyskuun alusta saakka valinnanvapauskokeilun piiriin. Voit siis itse valita, menetkö terveysasemalääkärille vai yksityisen lääkäriaseman yleislääkärille, ja maksaa siitä korkeintaan 28,20 euroa. Myös tutkimuksista saa korvausta.
Piikki on auki. Tuet yksityisille terveysfirmoille ovat samat tai isommat kuin esim. toimeentulotuen kustannukset.
Mikä on muka yksityistä verovaroilla paisutetuilla yksityisfirmoilla?
Sinne kuluu vähintään 700 miljoonaa euroa, Marinin aikana toimeentulotukeen kului vain 600 miljoonaa.
Toimeentulotukea saa Suomessa noin 400 000 ihmistä.
Näitä firmoja on kuinka monta? Kuinka paljon verovaroista maksetaan tukia per lääkärifima? 50 - 100 miljoonaa? Mehiläinen, Aava, Terveystalo, Pihlajalinna ym. Kokkarit omistavat osakkeita näistä ja tyhjäävät kansan kassikaappia oman suunsa suuntaan.
Kokoomus haluaa laskea työläisten palkkoja, koska se on suomalaisten työläisten vihollinen. Se on ainoa puolue joka haluaa leikata suomalaisten palkkoja. Kokoomus ei ymmärrä että palkkojen nousu on talouden kasvua ja kehitystä..
Kokoomus saa suuria summia vaalirahaa yrityksiltä ja siten yritykset saavat vaikutusvaltaa vaaleissa, vaikka yrityksillä ei ole edes äänioikeutta vaaleissa. Kokoomus ei aja ihmisten asiaa. Kokoomus valehtelee että kun yrityksillä menee hyvin niin ihmisillä menee hyvin. Niin hyvin ei yrityksillä tule koskaan menemään, että ne vapaaehtoisesti heruttaisivat ihmisille jotain omistaan.
Kokoomuksen ajatus täydellisen väärä. Ihmiset voivat hyvin kun heidän huolia kuunnellaan ja asioita hoidetaan ihminen edellä. Siihen kuuluu yhteiskunta ja talouden mukana yrityksetkin. Ihminen on kuitenkin se tärkein.