Mitä nuoret aikuiset tyttärenne ajattelevat prisuhteista? Kerron oman mietteet.
Omani on 19-v. Hän on sitä mieltä, että nuoret miehet ovat kaikki huonoja.
Arvelee, ettei löydä kunnollista miestä ja kokee, että voi elää yksin mieluummin kuin huonon miehen kanssa.
Jollei löydy kunnollista, aikoo tehdä lapset yksin myös.
Seurusteli 3 vuotta ja sen jälkeen on ollut lyhyissä tapailusuhteissa muutaman kanssa. Nyt seurustelee hyvin kevyesti yhden kanssa. (Eli ei tapailemuista, mutta tuon yhden kanssa on hiukan. Tunteita pelissä)
Kommentit (105)
Ap lisää vielä, että häntä ärsyttää koko mies kunnassa myös se, että jotkut kuvittelevat jotkut työt vain naisten töiksi ja jotkut työt miesten töiksi.
Eli kokee, ettei oikeaa tasa-arvoa ole.
Ihan samat on mietteet. Naisilla on nykyään paremmat mahdollisuudet valita itselleen parempi elämä, eikä tarvitse lähteä velvollisuuden tai pakon vuoksi huonoihin suhteisiin ja ero - ja uusperhekierteisiin.
Olen 27 vuotias nainen, deittaillut ja ollut 3 suhteessa jokainen max 2-4 vuotta.
Nykyään olen sinkku ja onnellinen. Minustakin monet miehet ovat mitään sanomattomia, ei ole omaa mieltä tai itseään ja ajatuksiaan ei tuoda esille, monilla ei ole tavoitteita tai unelmia elämässä tai mitään harrastuksia. Ottaisin itseni tasoisen miehen jolla on samat arvot kuin minulla ja tykkää harrastella ja kehittää itseään mutta eipä tule vastaan.
Ongelma on monissa miehissä se että he ovat tottuneet passaamiseen eivätkä ole itsenäisiä, esim. suhteessa joutuisin varmasti tekemään työtä enemmän kuin mies, ei osata keskustella asioista, ei haluta kehittyä ihmisenä, minä ainakin haluan aina olla parempi versio itsestäni. Jos lapsi hankitaan niin ongelmia tulee siinäkin ettei mies auta lapsen hoidossa tai tee kotitöitä.
Entinen eksäni oli tosi mukava ja hauska mies mutta hirveän laiska kotitöissä ja loppujenlopuksi olin hänellekkin itsestään selvyys.
Onko lapsesi seurustellut koko teini-ikänsä? On 19 v. jo ehtinyt olla 3 v. suhteessa ja "pettyä".
19 -vuotiaan ihan hyvä itsenäistyä ja aikuistua ennen parisuhdetta.
En tiedä missä piireissä tyttäresi oikein pyörii, mutta omassa tuttavapiirissä myös miehet osallistuvat kotihommiin.
Minun parikymppinen tyttäreni on onnelisessa parisuhteessa ihanan naisen kanssa. Lapsen teko ei vielä ole heille ajankohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on monissa miehissä se että he ovat tottuneet passaamiseen eivätkä ole itsenäisiä, esim. suhteessa joutuisin varmasti tekemään työtä enemmän kuin mies, Jos lapsi hankitaan niin ongelmia tulee siinäkin ettei mies auta lapsen hoidossa tai tee kotitöitä.
Entinen eksäni oli tosi mukava ja hauska mies mutta hirveän laiska kotitöissä ja loppujenlopuksi olin hänellekkin itsestään selvyys.
Haluaisin poikien äitien selittävän tämän yhtälön. Mikä on poikien äideillä syynä tuottaa niin huonoa aviomiesmateriaalia?
Mistähän te tiedätte oman tai aloittajan tyttären kelvollisuuden? Aivan. Prinsessaharjoja pukkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on monissa miehissä se että he ovat tottuneet passaamiseen eivätkä ole itsenäisiä, esim. suhteessa joutuisin varmasti tekemään työtä enemmän kuin mies, Jos lapsi hankitaan niin ongelmia tulee siinäkin ettei mies auta lapsen hoidossa tai tee kotitöitä.
Haluaisin poikien äitien selittävän tämän yhtälön. Mikä on poikien äideillä syynä tuottaa niin huonoa aviomiesmateriaalia?
Mikä sinusta tekee vaimomateriaalia?
Mistä kaupasta naisia saa ostaa omien lokerointiensa mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sihteeri0pisto oli ainakin sellainen. Tosin siinä oli enemmänkin kyse lyhytkestoisesta vuokraamisesta.
Mun tytär on pienestä pitäen leikkinyt enemmän poikien kanssa olematta itse poikamainen. Nyt hän on löytänyt oman kivan opiskelijapiirin, joka pitää yhtä näin korona-aikaan. Enemmistö taitaa olla nuoria miehiä, mutta olen ymmärtänyt, että henki on toverillinen. Uskon, että hän saa näin nähdä positiivisia puolia vastakkaisessa sukupuolessa. Ihan kaikkea en utele.
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsesi seurustellut koko teini-ikänsä? On 19 v. jo ehtinyt olla 3 v. suhteessa ja "pettyä".
En tiedä missä piireissä tyttäresi oikein pyörii, mutta omassa tuttavapiirissä myös miehet osallistuvat kotihommiin.
No eihän tuolla trollilla mitään tytärtä ole, mutta toki mammat tämänkin miesvihaprovon uskoivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä kasvatetaan mammareita, se tähän on syynä.
Onneksi kenelläkään ei Suomessa ole velvollisuutta seurustella. Sitten kun vielä saataisiin mammat tajuamaan, että kenelläkään - edes nuorilla miehillä - ei ole myöskään velvollisuutta täyttää mitään unelmavävyn muottia, vaan he saavat olla juuri sellaisia kuin haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä kasvatetaan mammareita, se tähän on syynä.
Tämä. Miehisyys on pahasta ja pojat kuohitaan jo lapsina.
Sitten ihmetellään mikä miehissä on vikana
"Missä ne kunnon miehet on" t.ulinaiset
Määritelkääpä ihan alkuun itsenne ja mikä on kunnon nainen. Sitten voitte alkaa vaatimaan miehiltäkin jotain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen ihmisen täytyy hoitaa ruoka, vaatteet ja koti oli yksin tai ei. Ei ole kysymys mieltymyksistä vaan pakollisista arjen töistä, jotka on jokaisen hoidettava.
Vierailija kirjoitti:
Tytär seurusteli sen 3 vuotta 14-17- vuotiaana. Sen jälkeen tosiaan lyhyempiä suhteita.
Tuo eka oli todellinen superihastus. Hän kuitenkin alkoi käyttää liikaa päihteitä ja jäi huumeista kiinni poliisille. Halusi olla liikaa tuossa huonossa kaveriporukassaan. Tyttäreni oli pakko lopettaa suhde mahdottomana. (poika kinuu edelleen takaisin)
Nyt tytär ei siedä enää lainkaan känniin juomista miehiltä tuon kamalan kokemuksen jälkeen. (tytär ottaa alkoholia vain kohtuudella itse)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Määritelkääpä ihan alkuun itsenne ja mikä on kunnon nainen. Sitten voitte alkaa vaatimaan miehiltäkin jotain
Olen:
Päihteetön
Savuton
Neitsyt
Akateeminen
Tatuoimaton
Normaalipainoinen
Nuo nyt olivat palstan mukaisia kunnon naisen kriteerejä, jotka täytän. Itse ajattelen kunnollisuudesta paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Kunnollinen puoliso (mies tai nainen) laittaa perheen kavereiden edelle ja tekee kotitöitä tasapuolisesti. Kohtelee puolisoaan ystävällisesti ja pyrkii myös ansaitsemaan perheelle toimeentuloa kymyjensä mukaan. Kunnollinen puoliso ei käytä liikaa päihteitä.
Lisään, että häntä siis harmittaa miehissä lähinnä *tyhmyys ja lapsellisuus* ja liika päihteiden käyttö.