Mies antoi naisystävänsä tehdä hänelle Tinderin ja käyttää sitä, nainen ihmeissään että miten mies voisi päästä treffeille kun ei saa edes vastauksia
Mielenkiintoinen video, jota kautta naiset pääsevät miehen saappaisiin mitä tulee nettideittailuun:
Alla oli hyvä tätä videota kuvaava kommentti:
"Dating for girls is like shopping. Dating for guys is like a job interview."
Kommentit (186)
Alkaa näyttää vähän siktä, että vanhempien järjestämät avioliitot olisivat hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Se on kyllä mielenkiintoista miksi naisten on niin vaikeaa tajuta tuo epätasa-arvo parisuhdemarkkinoilla.
Monesti oon jutellut naispuolisten työkavereiden kanssa siitä kuinka turhaa touhua tinderin käyttö on kaltaiselleni tavismiehelle.
Vika on kuulemma minussa. :DMilloin te naiset ymmärrätte istuvanne pankin päällä???
Ja alapeukkuja tulee, arvaan mä.
Olemme jo ymmärtäneet, että miehet antavat Tinderissä tykkäyksiä niillekin, joista eivät oikeasti tykkää (siis eivät ole kiinnostuneita). Ja sitten kun/jos tällaisen ei-kiinnostavan naisen kanssa tulee match, purkaudutaan ja avaudutaan siitä, että vain "kamalia", "rumia" ja epäkiinnostavia naisia" tulee matchiksi.
Eli se epäkiinnostavuus näyttäytyy vain eri tavoin. Naiset eivät alunperinkään lähde tykkäilemään niistä, joista eivät ole kiinnostuneita, miehet tykkäilevät kaikista, ja karsivat sitten suutuksissaan ne saadut matchit pois "epäkiinnostavina".
Matchien keräilijälle naisten tilanne vaikuttaa hyvältä, mutta jos oikeasti sopivaa kumppania etsii, silloinhan tilanne on molempien sukupuolien kohdalla se, että jotkut yksilöt saavat enemmän kiinnostusta osakseen kuin toiset, ja joidenkin on todella vaikea löytää kumppania. Kyllä minäkin tunnen naisia, joista kukaan mies ei ollut kiinnostunut. En tiedä, minkä pankin päällä he istuivat, mutta ainakaan kukaan ei koskaan osoittanut heille kiinnostusta.
Niin ja eikö se silloin naiselle ole paljon ikävämpi tilanne; tykkäät vain niistä, jotka oikeasti miellyttää, ja kun tulee mätsi niin toiveet herää, mutta kun oletkin miehen mielestä liian ruma tms hän vain poistaa sinut, koska on tykännyt isnusta vain algrotimin takia. Mies taas tietää, että jos nainen on tykännyt hänestä, eli kun tulee mätsi, niin nainen on kiinnostunut. En ymmärrä miesten valitusta.
Koskas naiset olisi ymmärtäneet miesten valitusta. Itsellä kunnon vatsa täynnä ei ymmärrä nälkää.
Ei löydy miestä ei..Ei tosielämästä eikä tinderistä. Ehkä mulla on huono hedelmällisyys..
N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävää, että nainen ei ymmärrä naisten ongelmaa Tinderissä. Eli naisilla ongelmana on liiallinen viestitulva ja kaikki "moi jenna", "mitä kuuluu" yms viestin avaukset vain hukkuu sinne massaan. Pitää keksiä naisen profiilista jotain poikkeavaa, mm. jos profiilissa on koira/kissa/mitä tahansa, niin sitä kommentoimalla saa helpoiten vastauksen.
Ei se loppupeleissä oo niin vaikeaa, kun ymmärtää naisten motiivit.
Niinpä.
En ole ikinä ollut Tinderissä, mutta itse kokisin nuo "moi" ja "mitä kuuluu" -viestit tosi hankalina. Mitä sellaisiin kuuluu vastata? Jos kuulumiseni ovat vaikka tavallista arkea, niin ei kai nyt kuitenkaan jotain "ihan hyvää, siivosin just ja kohta menen kauppaan" -juttuja kukaan halua Tinder-matchilta saada. Tai sitten jos vastaa vain takaisin "no moi vaan sinnekin" tai "ihan hyvää, mitä sulle" niin eikö tuo ole vähän kuin tyhjien viestien lähettelyä.
Kuulostaa siltä, että ne "moi" ja "mitä kuuluu" ovat vain toive saada se TOINEN osapuoli aloittamaan varsinainen keskustelu, jos itse ei keksi mitään sanottavaa. Mutta itseäni ainakin ärsyttäisi, jos toinen heittäisi tuollaisen viestin ja velvoittaisi minua keksimään meille jutteluun sisältöä. Ekassa viestissä olisi helppo kommentoida jotain toisen profiilista, mutta jos toinen on jo aloittanut keskustelun tuollaisella höpinälinjalla, olisi epäluontevaa lähteä penkomaan sieltä profiilista jotain, millä nyt vastaisi moikkaukseen.
Joten kyllä - minäkin sanoisin, että keskustelu kannattaa aloittaa sanomalla jotain toisen profiiliin liittyvää, ettei heti lähdetä tuollaiseen tyhjien viestien lähettelyyn.
Teille pitäs aina heittää joku uniikki kommentti alkuun, jotta erottus joukosta. Suurin osa miehistä ei kuitenkaan ole mitään runoniekkoja, joilta löytys joka mätsille uniikki alotus.
Totta. Naiset saavat niin paljon viestejä, että niitä ärsyttää ne yleisimmät keskustelunavaukset. Usein pyytävät jo profiilissaan lähettämään viestin joka erottuu hyvällä tavalla. Mutta siinä vaiheessa, kun miehenä luet naisen keskustelunavauksen, niin ne on just sitä samaa ”moi, mitä kuuluu?”-tasoa mistä naiset valittavat.
Todettu on, jok'ikinen kerta aloitukset on ollut pelkkä "Moi". Sen verran itselläni on kuitenkin viestiseuraa ollut, että olen kepillä kokeillut jäätä ja laittaa aluksi vain pelkän "Moi"-viestin takasin, kertaakaan ei ole tullut enää vastausta, poistettu vaan mätseistä. Tai jos ei ole poistettu heti, niin laitan vielä hetken päästä "Mitä kuuluu?", niin viimeistään siinä vaiheessa mätsi poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Se on kyllä mielenkiintoista miksi naisten on niin vaikeaa tajuta tuo epätasa-arvo parisuhdemarkkinoilla.
Monesti oon jutellut naispuolisten työkavereiden kanssa siitä kuinka turhaa touhua tinderin käyttö on kaltaiselleni tavismiehelle.
Vika on kuulemma minussa. :DMilloin te naiset ymmärrätte istuvanne pankin päällä???
Ja alapeukkuja tulee, arvaan mä.
Miten se kenenkään elämää muuttaa, jos me naiset kollektiivisesti toteamme, että kyllä me ymmärrämme ja että onhan se varmaan kurjaa teidän kannaltanne?
Kyllähän se auttaa, jos osaatte empatisoida ja astua paremmin sen ruudun toisella puolella olevan saappaisiin.
Kuten tuossakin videossa nainen itse sanoi, niin tuo Tinderin käyttö vaikutti psykologisesti negatiivisesti häneen, vaikkei edes ollut oma profiilinsa. Se ei tee hyvää kaikille. Monen miehen elämä ja mielentila taatusti paranee, kun lähtee näistä sovelluksista pois.
Miten se konkreettisesti auttaa, jos minä sanon tuntevani empatiaa ventovieraita random-miehiä kohtaan? Haluan aidosti ymmärtää. Siksi toisekseen, vaikka minä sanoisin, että "Nyt ymmärrän, tuntuupa pahalta teidän puolestanne", niin sehän olisi vain minun mielipiteeni. En minä voisi puhua kollektiivisesti muiden naisten suulla, eli et ikinä pääse tilanteeseen jossa voit sanoa, että "Nyt naiset ovat ymmärtäneet tämän asian ja miten pahalta meistä tuntuu". Mitä järkeä on siis edes tavoitella sellaista tilannetta?
Tässä on taustalla lähinnä kai se, että yleisesti ottaen täällä av:lla tuntuu olevan käsitys, että tuo Tinder olisi miehille samanlainen kuin naisille. Sitten naiset peilaavat omiin kokemuksiinsa ja ihmettelevät kun miehet valittaa ettei tule tykkäyksiä ja yhtään mitään muutakaan.
Minä väitän, että ne ovat tällä palstalla miehet, jotka "tietävät", kuinka kaikki naiset saavat Tinderistä matcheja ja parisuhteen halutessaan. Aika monta kirjoitusta olen nähnyt, joissa nainen on pettynyt Tinderiin. Niihin te aina vastaatte, että hänen olisi pitänyt alentaa rimaansa eikä tykätä samoista kuin muut naiset, mutta mitäs iloa siitä sitten olisi? Jos ihminen hakee ihmistä, johon voisi rakastua, niin ei silloin ole muuta vaihtoehtoa kuin tykätä vain niistä, jotka aidosti vaikuttavat sellaisilta, mitä on etsimässä.
Haluaisinpa tosiaan nähdä että edes yksi palstamies edes yhden kerran toteaisi pettyneelle naiselle, että hän ymmärtää, että varmaan harmittaa. En taida pidättää hengitystäni sitä odotellessani.
No jos etsii rakkautta niin tuskin kannattaa henkeä pidätellä jos itse ensin tykkäilee tinderissä vain niistä "kuumimmista" kavereista. Kyllä se sanonta on, että ulkonäköön ihastutaan ja luonteeseen rakastutaan.
Ero tässä naisten ja miesten valittamisessa on se, että ns. Tavismiehelle kelpaa tavisnainen tai ulkonäöllisesti hiukan huonompi jolloin antavat naisille mahdollisuuden tuoda oman luonteensa pöydälle. Tavisnaisille taas kelpaa pääsääntöisesti itseään paremman näköiset, ei tavismiehet jolloin ei anneta miehille mahdollisuutta tuoda sitä omaa luonnetta esiin... Tästä tulee tämä sanonta "riman laskeminen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei se tinderi toimi muuta kuin naisille ja top10 miehille. Muut miehet siellä todellakin vain katkeroituu ja muuttuu naisvihamielisiksi. Itse koen naiset suorastaan verivihollisina. Voi hvetti että voi olla epäreilua elämä pelkän sukupuolen perusteella. Joka nainen saa elää nuoruutensa kuin filmitähti. Stanan prkle ! Ja silti juuri naiset valittaa tasa-arvosta! Vtún seksikeisarinnat kehtaavatkin.
Eli naiset pääsääntöisesti löytävät sieltä kumppanin, eli miehiä löytyy naisille? Millä lailla on naisten syy, jos miehiä on niin paljon enemmän, että iso osa jää yli? Tuohan tarkoittaisi sitä, että kymmentä naista kohti pitäisi olla sata miestä, jos kerran naiset saavat kumppanin, mutta 90% miehistä ei.
Pointtina onkin se, että se 5% miehistä pyörittää naisista 95% prosenttia. Naiset haksahtaa näihin pelimiehiin heidän statuksensa ja ulkonäön vuoksi ja nämä miehet käyttävät tilannetta hyväkseen.
Esimerkkinä opiskeluajoilta: meitä oli 9 hengen miesporukka, joista 2 varattua (minä mukaanluettuna). 1 näistä 7:stä oli kieltämättä hyvännäköinen ja vielä lätkänpelaaja. Hän pyöritti tinderissä naisia ihan miten haluaa ja joka viikko kävi useilla treffeillä tai sitten naiset tulivat hänen luokseen pitämään "hauskaa" toiveissaan parisuhde tämän tyypin kanssa. Kaveri kertoi ja näytti mitä viestejä laitteli, yleensä mitä tökerömpää ja tylympää niin sitä tiukemmin naiset tarrasivat kiinni - aivan käsittämätöntä. Hyvä kaveri ja tosi mukava tyyppi, mutta muuttui aivan hirviöksi kun hänellä oli niin paljon valtaa naisten yli ja pystyi pyörittämään heitä miten halusi. Miten loput 6 miestä? Keskimäärin 1 treffi 3kk sisällä jotka eivät pääsääntöisesti johtaneet mihinkään koska ulkonäkö ei miellyttänyt naisia tarpeeksi. Kumppanit kuitenkin löytyivät ns. Perinteisellä menetelmällä minkä johdosta myös heidän luonteensa tulivat esille...
Tuosta pelimies kaverista- hänenlaisten miesten takia naisilla on mielikuva siitä, että ei heilläkään ole helppoa. Useille naisille tulee myös kuva siitä, kuinka "kaikki" miehet on sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei se tinderi toimi muuta kuin naisille ja top10 miehille. Muut miehet siellä todellakin vain katkeroituu ja muuttuu naisvihamielisiksi. Itse koen naiset suorastaan verivihollisina. Voi hvetti että voi olla epäreilua elämä pelkän sukupuolen perusteella. Joka nainen saa elää nuoruutensa kuin filmitähti. Stanan prkle ! Ja silti juuri naiset valittaa tasa-arvosta! Vtún seksikeisarinnat kehtaavatkin.
Eli naiset pääsääntöisesti löytävät sieltä kumppanin, eli miehiä löytyy naisille? Millä lailla on naisten syy, jos miehiä on niin paljon enemmän, että iso osa jää yli? Tuohan tarkoittaisi sitä, että kymmentä naista kohti pitäisi olla sata miestä, jos kerran naiset saavat kumppanin, mutta 90% miehistä ei.
Pointtina onkin se, että se 5% miehistä pyörittää naisista 95% prosenttia. Naiset haksahtaa näihin pelimiehiin heidän statuksensa ja ulkonäön vuoksi ja nämä miehet käyttävät tilannetta hyväkseen.
Esimerkkinä opiskeluajoilta: meitä oli 9 hengen miesporukka, joista 2 varattua (minä mukaanluettuna). 1 näistä 7:stä oli kieltämättä hyvännäköinen ja vielä lätkänpelaaja. Hän pyöritti tinderissä naisia ihan miten haluaa ja joka viikko kävi useilla treffeillä tai sitten naiset tulivat hänen luokseen pitämään "hauskaa" toiveissaan parisuhde tämän tyypin kanssa. Kaveri kertoi ja näytti mitä viestejä laitteli, yleensä mitä tökerömpää ja tylympää niin sitä tiukemmin naiset tarrasivat kiinni - aivan käsittämätöntä. Hyvä kaveri ja tosi mukava tyyppi, mutta muuttui aivan hirviöksi kun hänellä oli niin paljon valtaa naisten yli ja pystyi pyörittämään heitä miten halusi. Miten loput 6 miestä? Keskimäärin 1 treffi 3kk sisällä jotka eivät pääsääntöisesti johtaneet mihinkään koska ulkonäkö ei miellyttänyt naisia tarpeeksi. Kumppanit kuitenkin löytyivät ns. Perinteisellä menetelmällä minkä johdosta myös heidän luonteensa tulivat esille...
Tuosta pelimies kaverista- hänenlaisten miesten takia naisilla on mielikuva siitä, että ei heilläkään ole helppoa. Useille naisille tulee myös kuva siitä, kuinka "kaikki" miehet on sikoja.
Ihan turha sulla on tätä tänne yrittää naisille selittää kun eivät myönnä kuitenkaan, että näin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen olisi pitänytkään päästä treffeille, jos hänellä kerran jo oli naisystävä?
Öhöhöö, nytpä löyty joku välkky! Oliskohan videon tarkoitus joku ihan muu kuin uuden naisystävän löytäminen (enemmän rautalankaa: sosiaalinen kokeilu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen olisi pitänytkään päästä treffeille, jos hänellä kerran jo oli naisystävä?
Öhöhöö, nytpä löyty joku välkky! Oliskohan videon tarkoitus joku ihan muu kuin uuden naisystävän löytäminen (enemmän rautalankaa: sosiaalinen kokeilu).
Vähän sama kuin, että miksi televisiosta pitää tulla muutakin kuin uutiset, kun silläkin pärjäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi sitten ollut tavismiesten kannalta toivottu tilanne? En itse oikein ymmärrä, miksi 1 treffit 3 kk:n sisällä olisi huono tahti, etenkin kun kumppanit kuitenkin sitten jostain löytyivät - eli oliko tässä lopulta ongelmaa vai ei? Tottakai, jos vertaa tuollaiseen sarjadeittailijaan ja yhden illan juttujen harrastajaan, niin kuulostaahan se tietenkin siltä, että kauhean iso ero on kiinnostuneiden määrässä. Mutta tuollaista se on silti tavisnaisillakin. Ja jos ei yhen illan juttuja harrasta, niin myös niillä hyvännäköisillä.
En itse ihan ymmärrä, mistä puhutaan kun puhutaan näistä naisia pyörittävistä pelimiehistä, koska itse en esim. omassa tuttavapiirissä tunne KETÄÄN, jolla olisi ollut paljon tuontyyppisiä treffejä minkään komistusten (tai sen puoleen taviksienkaan) kanssa. Todella harva on harrastanut yhden illan juttuja, ja pääsääntöisesti ihmisillä on ollut niin treffeillä kuin suhteissa ihan tavallisia miehiä/naisia. En väitä, etteikö tuollaistakin olisi, mutta ei se nyt kovin yleistä voi olla. Ja missään tapauksessa en voi uskoa siihen, että 5% miehistä pyörittäisi kaikkia naisia - muutenhan täällä ei kukaan ehtisi olla suhteessa, ja kuitenkin niitä suhteitakin koko ajan syntyy.
Sille tosin ei voida mitään, että niin miehissä kuin naisissa ne hyvännäköiset ja sosiaalisesti osaavat saavat eniten huomiota ja helpoiten seuraa. Ja jos siihen lisää vielä kiinnostuksen pelkkiin seksisuhteisiin, he sitten ovat niitä, joilla on eniten seksisuhteita ja yhden illan juttuja. Mutta kuinka suuri ongelma tämä lopulta on, jos itseä ei sellaiset kuviot kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha sulla on tätä tänne yrittää naisille selittää kun eivät myönnä kuitenkaan, että näin se menee.
No kun kukaan ei tunne sellaisia tavispullukoita, jotka saisivat tuosta noin vaan porukan parhaimman näköisimpiä miehiä seksisuhteeseen. Kun ihan tavallisilla, periaatteessa "ihan kivannäköisillä" voi olla vaikeuksia saada suhteeseen tai edes seksiin joitain tavismiehiäkin. Vaikea uskoa, että komistuksia kaatuisi niin paljon helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa kyllä miten miehet syyttävät naisia siitä, että Tinder ei heillä toimi, vaikka eivät itse osaa "pelata" sitä oikein. Swaippaamalla kaikki oikealle Tinder rankkaa teidät pakan pohjalle, jolloin te ette enää edes näy kenellekään. Ja kun naiset tietävät että miehet tekevät päätöksen jatkoon pääsemisestä vasta kun syntyy match, niin miksi ihmeessä naisen ylipäätään pitäisi tuossa tilanteessa olla se, joka ensiksi laittaa viestiä, kun ei voi olla varma tarkoittiko tämä match nyt edes sitä, että mies on kiinnostunut?
Tällä tavalla naiset myös nousevat Tinderin algoritmeissa ylöspäin joka johtaa siihen, että luonnollisestikin heillä on varaa mistä valita. Onko siis vieläkin naisten vika, että he valkkaavat heitä miellyttävimmät miehet päältä?
Puhumattakaan siitä, että Tinder nyt on psykologiseltakin kannalta aivan tuhoon tuomittu ajatus. Kun ihmisellä on loputtomasti valinnanvaraa, eli kun sen edessä ruudulla on swaipattavissa sadoittain ellei tuhansittain potentiaalisia treffikumppaneita, päätöksenteko vaikeutuu. Ihmisen on paljon helpompi päättää ottaako suklaa- vai vaniljajäätelöä, vs. kun vaihtoehdot ovat suklaa-, vanilja-, mansikka-, mangomeloni-, minttu-, rommirusina-, kinuski-, päärynä-, kuningatar-, nougat-, vai lakritsijäätelöä.
Minun olisi kyllä helpompi päättää juuri tuosta isosta valikoimasta, koska siinä todennäköisesti olisi se oma suosikkimakuni, joka ei ole mikään perussuklaa tai perusvanilja. Sama koskee miehiä - en minä haluakaan valita jostain sattumanvaraisesta otannasta yhtä randomia, vaan haluaisin löytää juuri tietynlaisen ihmisen. Se voi olla joko isossa tai pienessä otannassa, mutta jos häntä ei löydy, en valitse mitään sen enempää pienestä kuin isostakaan joukosta.
Tein joskus kauan sitten vitsinä aloituksessa mainitun tempun, mutta toisin päin; miehenä naisen profiilin. Huomasin heti että viestejähän tulee ovista ja ikkunoista, vaikka en edes kuvaa laittanut tai kirjoittanut juuri mitään profiiliin. Mutta vakavampaa suhdetta etsivälle miehelle on hiukan etuakin siitä, että vain ne kiinnostuneimmat naiset mätsäävät. Ei tarvitse käydä niin paljon turhia tuttavuuksia läpi.
Todella hämmentävää lukea näitä naisten vastauksia. Moni ei tunnu edes käsittävän ap:n pointtia, joka on minusta harvinaisen selkeä, vaan jaarittelee jotain aiheen vierestä, minkä tarkoituksena on ilmeisesti osoittaa, että ap puhuu paskaa. Käsittämätöntä...
M32
naisten hypergamia on pilannut kaiken.
Nainen olisi pitänyt vain pitää siellä nyrkin ja hellan välissä
Mies, kun ymmärtää roolinsa parisuhteen muodostuksessa elämä helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on anglismi. Suomeksi sanotaan "valtaa naisiin".
Oon sanonut tän monesti ennenkin, mutta kannattaa hakea kehitysmaista vaimo niin saa huomattavasti runsaammasta tarjonnasta valita ja on vara ottaa nuori vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi sitten ollut tavismiesten kannalta toivottu tilanne? En itse oikein ymmärrä, miksi 1 treffit 3 kk:n sisällä olisi huono tahti, etenkin kun kumppanit kuitenkin sitten jostain löytyivät - eli oliko tässä lopulta ongelmaa vai ei? Tottakai, jos vertaa tuollaiseen sarjadeittailijaan ja yhden illan juttujen harrastajaan, niin kuulostaahan se tietenkin siltä, että kauhean iso ero on kiinnostuneiden määrässä. Mutta tuollaista se on silti tavisnaisillakin. Ja jos ei yhen illan juttuja harrasta, niin myös niillä hyvännäköisillä.
En itse ihan ymmärrä, mistä puhutaan kun puhutaan näistä naisia pyörittävistä pelimiehistä, koska itse en esim. omassa tuttavapiirissä tunne KETÄÄN, jolla olisi ollut paljon tuontyyppisiä treffejä minkään komistusten (tai sen puoleen taviksienkaan) kanssa. Todella harva on harrastanut yhden illan juttuja, ja pääsääntöisesti ihmisillä on ollut niin treffeillä kuin suhteissa ihan tavallisia miehiä/naisia. En väitä, etteikö tuollaistakin olisi, mutta ei se nyt kovin yleistä voi olla. Ja missään tapauksessa en voi uskoa siihen, että 5% miehistä pyörittäisi kaikkia naisia - muutenhan täällä ei kukaan ehtisi olla suhteessa, ja kuitenkin niitä suhteitakin koko ajan syntyy.
Sille tosin ei voida mitään, että niin miehissä kuin naisissa ne hyvännäköiset ja sosiaalisesti osaavat saavat eniten huomiota ja helpoiten seuraa. Ja jos siihen lisää vielä kiinnostuksen pelkkiin seksisuhteisiin, he sitten ovat niitä, joilla on eniten seksisuhteita ja yhden illan juttuja. Mutta kuinka suuri ongelma tämä lopulta on, jos itseä ei sellaiset kuviot kiinnosta?
Hetkinen, et ymmärrä miten tuo ei olisi huono tahti? Siis mennä treffeille tietäen, että sinä haluaisit läheisyyttä toiselta ihmiseltä, mutta tehtyäsi parhaasi ja yrittäneesi hauskuuttaa et saa mitään irti etkä takaisin? Tuollaisesta mies tulee vain vihaiseksi eikä ihme. Siis mies saa kolmen kuukauden välein pakit livenä ja se on jotenkin verrannollista siihen, että nainen saa tuossa ajassa joka päivä mahan täyteen kehuja ja ylistystä ihan vain olemalla olemassa?
Eivät miehet lähde treffeille tai lähesty naisia, joita eivät pidä hyvännäköisinä, kun taas naisilla on ihan eri juttu siten, että naiset hyväksikäyttävät miesten kotikasvatusta ja epävarmuuksia siten, että mies ei voi rikkoa kirjoittamattomia sääntöjä tai ei uskalla tehdä sitä ja päätyy tuhlaamaan aikaansa naisen kanssa, joka ei yritä panostaa vuorovaikutukseen mitenkään. Jos mies ei näytä mallilta ja ei ole lapsesta asti saanut takapuolen nuolentaa, ei hän uskalla kysyä "pidätkö minua haluttavana?" tai "haluaisitko harrastaa seksiä?" tai jotain muuta sellaista, koska he kokevat, että heidän pitää kompensoida ulkonäköään käymällä läpi tiettyjä vuorosanoja ja maneereja, jolloin ainoastaan naiselle jää jotain käteen tapaamisesta eli tieto siitä, että pääsi tuhlaamaan ujon miehen aikaa ja laittamaan jarrua, vaikka hyvin tiesi mikä miehellä oli ajatuksena.
Ehkä jotkut toimivat noin, että kaikki oikealle. Itse en ole tehnyt noin koskaan. En usko olevani ainut. Ei kannata kaikkia niputtaa samaan.
M38