Mies antoi naisystävänsä tehdä hänelle Tinderin ja käyttää sitä, nainen ihmeissään että miten mies voisi päästä treffeille kun ei saa edes vastauksia
Mielenkiintoinen video, jota kautta naiset pääsevät miehen saappaisiin mitä tulee nettideittailuun:
Alla oli hyvä tätä videota kuvaava kommentti:
"Dating for girls is like shopping. Dating for guys is like a job interview."
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Se on kyllä mielenkiintoista miksi naisten on niin vaikeaa tajuta tuo epätasa-arvo parisuhdemarkkinoilla.
Monesti oon jutellut naispuolisten työkavereiden kanssa siitä kuinka turhaa touhua tinderin käyttö on kaltaiselleni tavismiehelle.
Vika on kuulemma minussa. :DMilloin te naiset ymmärrätte istuvanne pankin päällä???
Ja alapeukkuja tulee, arvaan mä.
Mitä ne viat on olleet? Mulla ei naispuolisia kavereita ole. Naispuoliset työkaverit vaan ihmettelee miksen OTA jotain naista puolisoksi. Ihan niinkuin se niin toimisi.
M38
Mitkä ovat kriteerisi naiselle? Kelpaisiko esim. nainen jolla on neljä alle kouluikäistä lasta? Tai yli satakiloinen nainen?
Mitkä on kriteerisi autolle? Ostaisitko esim auton jonka perässä on letkana 4 kpl naapurin peräkärryjä, joita ei voi irrottaa. Tai kelpaisiko traktori auton korvikkeeksi?
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut ikinä itse Tinderissä, mutta joskus selasin kaverini tilin kautta miesten profiileita. Jos nyt jätetään huomiotta kaikki kaljatuoppikuvat, keskisormet, sierainselfiet ja paidattomat, niin niistä ns. normaaleista profiileista ei kyllä oikein mikään erottunut. Olisin voinut joko pyyhkiä kaikki vasemmalle (koska yksikään ei herättänyt mielenkiintoa) tai sitten pyyhkiä kaikki oikealle sillä logiikalla, että yksikään ei sinänsä kiinnosta, mutta voisihan sitä tietysti mennä vaikka kaverimielessä tapaamaan kaikki ja katsoa, josko jonkun kanssa synkkaisi - ja josko vielä jonkun kanssa synkkaisi siten kuin suhdetta ajatellen pitäisi.
Kaikkia ei kuitenkaan ehtisi mitenkään tavata. Tai no, eihän toki kaikki välttämättä tykkäisi minun profiilistani, mutta oletetaan, että miehistä valtaosa palstalla kuvatun mukaisesti tykkäisi kaikkien naisten profiileista, minunkin siis. Eli oletetaan, että kaikkia miehiä tykätessä saisin lukuisia matcheja. Koska kaikkien kanssa ei voi keskittyä viestittelemään ja kaikkia ei voi tavata, pitäisi jotenkin tehdä karsintaa ja sittenkin vähän valikoida, kenen profiilista tykkäisi. Mutta miten sen tekee, jos kukaan ei mitenkään erotu joukosta?
Ja kysyn vilpittömästi: jos sadoista miehistä kukaan ei herätä erityistä mielenkiintoa, miten valikoida ne, kenen profiilille antaisi tykkäyksen? Koska oma, itselleni luontainen tapa olisi varmaan juuri pyyhkiä vasemmalle kaikki, jotka eivät herätä mielenkiintoa ja joista yksikään ei erotu mitenkään. Mutta sitten tilanne on taas se, että minä en ole tykännyt kenestäkään, mutta sadat miehet ovat tykänneet minusta ihan vaan siksi, että olen nainen ja Tinderissä.
Viitaten kirjoittamaasi viestiin:
Jos nainen selaa läpi satoja miesten tinder profiileja, eikä innostu yhdestäkään, niin kyseisen naisen kannattaa ehkä vaihtaa naisiin parisuhdemielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tavismiehenä enää nykyään pääse naisten kanssa treffeille, ellei sitten tyydy johonkin 5-10 vuotta vanhempaan, lihavaan ja moniongelmaiseen yy hooseen.
Minä ainakin luovutin jo pari vuotta sitten
m34
Onko muka 5 vuotta vanhempi nainen niin dramaattisesti huonompi vaihtoehto? Ja sitten te miehet tyrkytetty itseänne yli 20 vuotta nuoremmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut ikinä itse Tinderissä, mutta joskus selasin kaverini tilin kautta miesten profiileita. Jos nyt jätetään huomiotta kaikki kaljatuoppikuvat, keskisormet, sierainselfiet ja paidattomat, niin niistä ns. normaaleista profiileista ei kyllä oikein mikään erottunut. Olisin voinut joko pyyhkiä kaikki vasemmalle (koska yksikään ei herättänyt mielenkiintoa) tai sitten pyyhkiä kaikki oikealle sillä logiikalla, että yksikään ei sinänsä kiinnosta, mutta voisihan sitä tietysti mennä vaikka kaverimielessä tapaamaan kaikki ja katsoa, josko jonkun kanssa synkkaisi - ja josko vielä jonkun kanssa synkkaisi siten kuin suhdetta ajatellen pitäisi.
Kaikkia ei kuitenkaan ehtisi mitenkään tavata. Tai no, eihän toki kaikki välttämättä tykkäisi minun profiilistani, mutta oletetaan, että miehistä valtaosa palstalla kuvatun mukaisesti tykkäisi kaikkien naisten profiileista, minunkin siis. Eli oletetaan, että kaikkia miehiä tykätessä saisin lukuisia matcheja. Koska kaikkien kanssa ei voi keskittyä viestittelemään ja kaikkia ei voi tavata, pitäisi jotenkin tehdä karsintaa ja sittenkin vähän valikoida, kenen profiilista tykkäisi. Mutta miten sen tekee, jos kukaan ei mitenkään erotu joukosta?
Ja kysyn vilpittömästi: jos sadoista miehistä kukaan ei herätä erityistä mielenkiintoa, miten valikoida ne, kenen profiilille antaisi tykkäyksen? Koska oma, itselleni luontainen tapa olisi varmaan juuri pyyhkiä vasemmalle kaikki, jotka eivät herätä mielenkiintoa ja joista yksikään ei erotu mitenkään. Mutta sitten tilanne on taas se, että minä en ole tykännyt kenestäkään, mutta sadat miehet ovat tykänneet minusta ihan vaan siksi, että olen nainen ja Tinderissä.
Viitaten kirjoittamaasi viestiin:
Jos nainen selaa läpi satoja miesten tinder profiileja, eikä innostu yhdestäkään, niin kyseisen naisen kannattaa ehkä vaihtaa naisiin parisuhdemielessä.
Olen kyllä biseksuaali, eli nainenkin kävisi kumppaniksi :D Silloin kun sitä Tinderiä selasin, ei edes tullut "satoja miehiä", vaan ehkä kymmeniä /selailukerta. (Minullahan ei siis ollut omaa Tinderiä, vaan katsoin kaverin Tinderiä.) Miksi ajattelet, että isosta määrästä pitäisi löytyä joku, josta innostuu? Kukaan ei ollut sen tyyppinen, josta tykkään tai josta innostuisin - se ei tarkoita, etteikö sen tyyppisiä olisi, mutta heitä ei ainakaan silloin ollut Tinderissä. Muualla olen kyllä kiinnostaviin ihmisiin törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tavismiehenä enää nykyään pääse naisten kanssa treffeille, ellei sitten tyydy johonkin 5-10 vuotta vanhempaan, lihavaan ja moniongelmaiseen yy hooseen.
Minä ainakin luovutin jo pari vuotta sitten
m34
Onko muka 5 vuotta vanhempi nainen niin dramaattisesti huonompi vaihtoehto? Ja sitten te miehet tyrkytetty itseänne yli 20 vuotta nuoremmille.
5v ei ole, tietty jos edellisellä on perhehaaveita niin ymmärrän asian. 10v alkaa olla kyllä liikaa itselle, myös sinne nuorempiin päin.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävää, että nainen ei ymmärrä naisten ongelmaa Tinderissä. Eli naisilla ongelmana on liiallinen viestitulva ja kaikki "moi jenna", "mitä kuuluu" yms viestin avaukset vain hukkuu sinne massaan. Pitää keksiä naisen profiilista jotain poikkeavaa, mm. jos profiilissa on koira/kissa/mitä tahansa, niin sitä kommentoimalla saa helpoiten vastauksen.
Ei se loppupeleissä oo niin vaikeaa, kun ymmärtää naisten motiivit.
Niinpä.
En ole ikinä ollut Tinderissä, mutta itse kokisin nuo "moi" ja "mitä kuuluu" -viestit tosi hankalina. Mitä sellaisiin kuuluu vastata? Jos kuulumiseni ovat vaikka tavallista arkea, niin ei kai nyt kuitenkaan jotain "ihan hyvää, siivosin just ja kohta menen kauppaan" -juttuja kukaan halua Tinder-matchilta saada. Tai sitten jos vastaa vain takaisin "no moi vaan sinnekin" tai "ihan hyvää, mitä sulle" niin eikö tuo ole vähän kuin tyhjien viestien lähettelyä.
Kuulostaa siltä, että ne "moi" ja "mitä kuuluu" ovat vain toive saada se TOINEN osapuoli aloittamaan varsinainen keskustelu, jos itse ei keksi mitään sanottavaa. Mutta itseäni ainakin ärsyttäisi, jos toinen heittäisi tuollaisen viestin ja velvoittaisi minua keksimään meille jutteluun sisältöä. Ekassa viestissä olisi helppo kommentoida jotain toisen profiilista, mutta jos toinen on jo aloittanut keskustelun tuollaisella höpinälinjalla, olisi epäluontevaa lähteä penkomaan sieltä profiilista jotain, millä nyt vastaisi moikkaukseen.
Joten kyllä - minäkin sanoisin, että keskustelu kannattaa aloittaa sanomalla jotain toisen profiiliin liittyvää, ettei heti lähdetä tuollaiseen tyhjien viestien lähettelyyn.
Teille pitäs aina heittää joku uniikki kommentti alkuun, jotta erottus joukosta. Suurin osa miehistä ei kuitenkaan ole mitään runoniekkoja, joilta löytys joka mätsille uniikki alotus.
Mutta naisten pitäisi kuitenkin osata olla runoniekkoja viedäkseen jokaisen "moi"-aloituksen kiinnostavaan ja yksilölliseen suuntaan?
Koska mitäs sitten, jos nainen kokee samoin, ettei oikein osaa tai tiedä, mitä kirjoittaa, ja vastaa vaan "no moikka vaan sullekin"?
Jossain vaiheessahan keskustelun täytyy edetä tuollaisesta yleistason moikkailusta jonnekin suuntaan, mikäli yhtään halutaan tutustua toiseen. Ei se kiinnostus tai halu lähteä treffeille synny mistään yleispätevästä yleistason viestittelystä, jossa ei ole mitään sisältöä.
Sehän on vain viesti, joka lähetetään avatakseen keskustelu, jos ei edes siihen tule vastausta, on turha pulputtaa runosuontaan.
Jokainen toki itse määrittelee sen, minkä kokee lähestymisessä turhaksi ja minkä ei. Jos sinun mielestäsi on turhaa yrittää lähestyä naisia niin, että herättäisit heissä mielenkiintoa, niin se on toki sinun oikeutesi. Ihmettelen vain, että mitä sinä valitat? Okei, et siis saa naisilta vastakaikua, koska et herätä riittävästi mielenkiintoa, mutta sehän oli sinusta turhaa joka tapauksessa, joten mitä sitten? Sinähän saat siis kai juuri niin paljon vastakaikua kuin tarpeellisena pidätkin, eli ei luulisi olevan syytä valittaa?
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Se on kyllä mielenkiintoista miksi naisten on niin vaikeaa tajuta tuo epätasa-arvo parisuhdemarkkinoilla.
Monesti oon jutellut naispuolisten työkavereiden kanssa siitä kuinka turhaa touhua tinderin käyttö on kaltaiselleni tavismiehelle.
Vika on kuulemma minussa. :DMilloin te naiset ymmärrätte istuvanne pankin päällä???
Olemme jo ymmärtäneet, että miehet antavat Tinderissä tykkäyksiä niillekin, joista eivät oikeasti tykkää (siis eivät ole kiinnostuneita). Ja sitten kun/jos tällaisen ei-kiinnostavan naisen kanssa tulee match, purkaudutaan ja avaudutaan siitä, että vain "kamalia", "rumia" ja epäkiinnostavia naisia" tulee matchiksi.
Eli se epäkiinnostavuus näyttäytyy vain eri tavoin. Naiset eivät alunperinkään lähde tykkäilemään niistä, joista eivät ole kiinnostuneita, miehet tykkäilevät kaikista, ja karsivat sitten suutuksissaan ne saadut matchit pois "epäkiinnostavina".
Matchien keräilijälle naisten tilanne vaikuttaa hyvältä, mutta jos oikeasti sopivaa kumppania etsii, silloinhan tilanne on molempien sukupuolien kohdalla se, että jotkut yksilöt saavat enemmän kiinnostusta osakseen kuin toiset, ja joidenkin on todella vaikea löytää kumppania. Kyllä minäkin tunnen naisia, joista kukaan mies ei ollut kiinnostunut. En tiedä, minkä pankin päällä he istuivat, mutta ainakaan kukaan ei koskaan osoittanut heille kiinnostusta.
Niin ja eikö se silloin naiselle ole paljon ikävämpi tilanne; tykkäät vain niistä, jotka oikeasti miellyttää, ja kun tulee mätsi niin toiveet herää, mutta kun oletkin miehen mielestä liian ruma tms hän vain poistaa sinut, koska on tykännyt isnusta vain algrotimin takia. Mies taas tietää, että jos nainen on tykännyt hänestä, eli kun tulee mätsi, niin nainen on kiinnostunut. En ymmärrä miesten valitusta.
Huvittavaa miten täällä naiset sanovat miten syy on miehen nirsoudessa jos hän ei "ota" sitä 110kg/165cm, peruskoulun käynyttä, hieman yksinkertaista, tupakoivaa, viinaanmenevää, kahden lapsen yksinhuoltajanaista...TÄYSIN riippumatta siitä minkälainen mies itse on.
"Kyllähän sä saisit naisen mutta ku et kelpuuta"
Viritä tässä sitten rakentavaa keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kerrottu minkäikäisiä naisia mies hakee. Jos hakee 20-25 niin niitähän hakevat kaikki miehet. Suomessahan tuo mies saisi heti 100 matchia. Nytkin hän sai tosi paljon matcheja, mutta ei jotenkin ymmärtänyt sitä. Itse naisena saan viikossa sen muutaman matchin, joten aika eri tasolla tuon miehen kanssa.
Mihin perustuu tämä väite, että kaikki miehet hakevat 20-25v naisia? Ei kannata uskoa kaikkia palstatrolleja.
M38
Tästä on tutkimustietoakin olemassa. Eli kaikenikäiset miehet pitävät viehättävimpänä noin 22-vuotiasta naista, nainen sen sijaan kelpuuttaa omanikäisensä miehen.
Siinä tutkimuksessa todettiin itseasiassa, että miehet pitivät n. 22-vuotiaita naisia viehättävimpinä, riippumatta omasta iästään. Naiset puolestaan kokivat suunnilleen itsensä ikäiset miehet viehättävimmiksi.
Kelpuuttaminen on eri asia kuin se, mitä pitää seksuaalisesti viehättävimpänä. Myös moni mies kelpuuttaa itsensä ikäisen naisen siitä huolimatta vaikka pitäisi parikymppisiä naisia kuumempina.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten täällä naiset sanovat miten syy on miehen nirsoudessa jos hän ei "ota" sitä 110kg/165cm, peruskoulun käynyttä, hieman yksinkertaista, tupakoivaa, viinaanmenevää, kahden lapsen yksinhuoltajanaista...TÄYSIN riippumatta siitä minkälainen mies itse on.
"Kyllähän sä saisit naisen mutta ku et kelpuuta"
Viritä tässä sitten rakentavaa keskustelua.
Kirjoitin tähän äsken vastauksen, mutta se katosi jostain syystä. No, lyhyemmin uusi yritys: kenenkään ei tarvitse kelpuuttaa ketään. Mutta ihan samalla tavalla osa naisten saamista lähestymisistä on yhtä epämieluisia kuin tuo kuvaamasi ihmistyyppi on sinulle. Naisia haukutaan sen vuoksi nirsoiksi (kun ei suhdetta etsivälle kelpaa tarjolla oleva yhden illan juttu), mutta kuitenkin itsekin olet huomannut, että jotkut tarjolla olevat vaihtoehdot vaan ovat yksinkertaisesti mahdottomia tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä siis kumma jos matcheja on vaikea saada, jos se valikointi on noin tarkkaa jo alussa ettei yksikään kiinnosta. Itse ainakin ulkonäön puolesta voisin kiinnostua monestakin naisesta tinderissä, sitten jos se match tulisi niin voisi keskustella, että minkälainen nainen siellä oikeasti sitten on. Yleensähän siinä keskutelun alussa jo tulee selväksi, että tämä tulee päättymään nopeasti kun vastapuolella ei kiinnosta.
Mutta siis en minä pelkän kuvien perusteella vielä voi tätä tietää. Siksi tuntuisi erikoiselta pyyhkiä kivan näköinen nainen suoraa vasemmalle. Eri asia jos profiilissa lukee jo jotain sellaista, että on itselle turn off.
M38
Kaikki eivät kiinnostu ihmisistä ulkonäön perusteella. Sellaisille ihmisille varmaan Tinder ei kovin optimaalinen seuranhakukanava olekaan. Ei se välttämättä tarkoita mitään erityistä valikoivuutta, vaan yksinkertaisesti sitä, että ei saa Tinderistä juuri sellaista tietoa toisesta ihmisestä, jonka perusteella osaisi ihmisestä kiinnostua.
Omalla kohdallani voisin sanoa, että n. 95% ns. perusmiehistä suunnilleen omassa ikäluokassani (+/-10v) on ulkoisesti minusta ihan riittävän miellyttävän näköisiä, että ulkonäköön ei mahdollinen kiinnostukseni kaatuisi. En mä kuitenkaan kiinnostu romanttisessa mielessä 95%:sta suunnilleen omaan ikäluokkaan kuuluvista miehistä, koska kiinnostun ihmisestä, en ulkonäöstä. Lopputulos on luonnollisestikin se, että jos en seuraa hakiessani saa miehistä juuri muuta irti, kuin että on se valokuvissa ihan ok-näköinen, niin ei heistä kukaan kiinnostustakaan silloin herätä. Ja minäkään en ole Tinderissä, koska en tiedä kuinka minun siellä pitäisi toimia. Olen vain ajatellut, että ei kaikille kaikki deittailutavat sovellu ja Tinder ei vaikuta tavalta, joka soveltuisi minulle.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut ikinä itse Tinderissä, mutta joskus selasin kaverini tilin kautta miesten profiileita. Jos nyt jätetään huomiotta kaikki kaljatuoppikuvat, keskisormet, sierainselfiet ja paidattomat
Kerrotko ajatuksesi, että mikä niissä paidattomissa niin falskaa?
Yleisesti täällä dissataan noita paidattomia, kumma kun kaikissa tinder esimerkeissä paidattomat lihaskimput kehuskelevat saavansa loputtomasti seksiä.
Jotenkin ei käy yksi yhteen, että ei muka paidattomat lihaskimput kiinnosta, ja samalla todellisuus on tätä:
Miljoonat villiintyivät 34-vuotiaan supertähden paljaasta kropasta – ”Voi pyhä Sylvi!”
https://www.is.fi/eurosarjat/art-2000006573048.html
Jonkun julkkiksen instagram-kuvan kehuminen lienee kyllä aika eri asia kuin se, millaista miestä itselleen parisuhteeseen etsii. Saavathan nämä Maisat, Sofiat ja Amandatkin satoja tykkäyksiä instassa, mutta tuskin jokainen heidän kuvistaan tykkäävä mies ehdoin tahdoin itse haluaisi elämänkumppanikseen instassa tissejään ja peppuaan tuhansille miehille heruttavaa naista?
Toisaalta nykyään kun tinderissä goldilla näkee kuka on tykännyt ja ilman goldiakin osaa siitä suttukuvasta päätellä, niin naiset kun swaippailevat harvemmin oikealle ja mies kun swaippaa paljon anteliaammin, jolloin voi ajatella, että sillon kun mies saa matchin, niin nainen on tosissaan haluamassa tutustua. Enää ei naisen tarvitse markkina-arvoa testaillessaan huvin vuoksi matchailla kun ilman matchiakin jo huomaa jos mies on tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme jo ymmärtäneet, että miehet antavat Tinderissä tykkäyksiä niillekin, joista eivät oikeasti tykkää (siis eivät ole kiinnostuneita). Ja sitten kun/jos tällaisen ei-kiinnostavan naisen kanssa tulee match, purkaudutaan ja avaudutaan siitä, että vain "kamalia", "rumia" ja epäkiinnostavia naisia" tulee matchiksi.
Eli se epäkiinnostavuus näyttäytyy vain eri tavoin. Naiset eivät alunperinkään lähde tykkäilemään niistä, joista eivät ole kiinnostuneita, miehet tykkäilevät kaikista, ja karsivat sitten suutuksissaan ne saadut matchit pois "epäkiinnostavina".
Matchien keräilijälle naisten tilanne vaikuttaa hyvältä, mutta jos oikeasti sopivaa kumppania etsii, silloinhan tilanne on molempien sukupuolien kohdalla se, että jotkut yksilöt saavat enemmän kiinnostusta osakseen kuin toiset, ja joidenkin on todella vaikea löytää kumppania. Kyllä minäkin tunnen naisia, joista kukaan mies ei ollut kiinnostunut. En tiedä, minkä pankin päällä he istuivat, mutta ainakaan kukaan ei koskaan osoittanut heille kiinnostusta.
Niin ja eikö se silloin naiselle ole paljon ikävämpi tilanne; tykkäät vain niistä, jotka oikeasti miellyttää, ja kun tulee mätsi niin toiveet herää, mutta kun oletkin miehen mielestä liian ruma tms hän vain poistaa sinut, koska on tykännyt isnusta vain algrotimin takia. Mies taas tietää, että jos nainen on tykännyt hänestä, eli kun tulee mätsi, niin nainen on kiinnostunut. En ymmärrä miesten valitusta.
Itse tykkäilen vain niistä joihin oikeasti voisin tutustua. Eikä se kyllä omien kokemusten mukaan toimi naisten suunnastakaan kyllä noin. Jos oikeasti olisivat kiinnostuneita niin varmaan vastailisivatkin jotain kun viestillä lähestyy.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkäilen vain niistä joihin oikeasti voisin tutustua. Eikä se kyllä omien kokemusten mukaan toimi naisten suunnastakaan kyllä noin. Jos oikeasti olisivat kiinnostuneita niin varmaan vastailisivatkin jotain kun viestillä lähestyy.
M38
Etkös sinä tässä ketjussa just kertonut, että sinusta ekaksi viestiksi riittää pelkkä "moi" tai "mitäs sulle" tyylinen viesti?
Mulla kyllä löytyy empatiaa yksinäisille ihmisille. Tämä ei kuitenkaan koske niitä naisvihamielisiä uhriutujia, joiden mielestä naiset ovat heille seksiä velkaa ja jotenkin velvollisia korjaamaan "epäsuhdan", joka ei ole edes heidän aiheuttamansa.
Joten, nyt kun on tullut selväksi, että minulta löytyy empatiaa yksinäisille ihmisille, niin mitä te sillä ajattelitte tehdä?
Naiset kun eivät voi tätä miesten luomaa ongelmaa ratkaista. Vai voitteko kirkkain silmin väittää, että jos teillä olisi valittavissa teitä miellyttävä henkilö vs. henkilö joka teitä ei miellytä, niin skippaisitte tuon ensiksi mainitun jotta voitte antaa empaattisuuttanne mahdollisuuden viimeksi mainitulle?
Naurettavaa kyllä miten miehet syyttävät naisia siitä, että Tinder ei heillä toimi, vaikka eivät itse osaa "pelata" sitä oikein. Swaippaamalla kaikki oikealle Tinder rankkaa teidät pakan pohjalle, jolloin te ette enää edes näy kenellekään. Ja kun naiset tietävät että miehet tekevät päätöksen jatkoon pääsemisestä vasta kun syntyy match, niin miksi ihmeessä naisen ylipäätään pitäisi tuossa tilanteessa olla se, joka ensiksi laittaa viestiä, kun ei voi olla varma tarkoittiko tämä match nyt edes sitä, että mies on kiinnostunut?
Tällä tavalla naiset myös nousevat Tinderin algoritmeissa ylöspäin joka johtaa siihen, että luonnollisestikin heillä on varaa mistä valita. Onko siis vieläkin naisten vika, että he valkkaavat heitä miellyttävimmät miehet päältä?
Puhumattakaan siitä, että Tinder nyt on psykologiseltakin kannalta aivan tuhoon tuomittu ajatus. Kun ihmisellä on loputtomasti valinnanvaraa, eli kun sen edessä ruudulla on swaipattavissa sadoittain ellei tuhansittain potentiaalisia treffikumppaneita, päätöksenteko vaikeutuu. Ihmisen on paljon helpompi päättää ottaako suklaa- vai vaniljajäätelöä, vs. kun vaihtoehdot ovat suklaa-, vanilja-, mansikka-, mangomeloni-, minttu-, rommirusina-, kinuski-, päärynä-, kuningatar-, nougat-, vai lakritsijäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävää, että nainen ei ymmärrä naisten ongelmaa Tinderissä. Eli naisilla ongelmana on liiallinen viestitulva ja kaikki "moi jenna", "mitä kuuluu" yms viestin avaukset vain hukkuu sinne massaan. Pitää keksiä naisen profiilista jotain poikkeavaa, mm. jos profiilissa on koira/kissa/mitä tahansa, niin sitä kommentoimalla saa helpoiten vastauksen.
Ei se loppupeleissä oo niin vaikeaa, kun ymmärtää naisten motiivit.
Niinpä.
En ole ikinä ollut Tinderissä, mutta itse kokisin nuo "moi" ja "mitä kuuluu" -viestit tosi hankalina. Mitä sellaisiin kuuluu vastata? Jos kuulumiseni ovat vaikka tavallista arkea, niin ei kai nyt kuitenkaan jotain "ihan hyvää, siivosin just ja kohta menen kauppaan" -juttuja kukaan halua Tinder-matchilta saada. Tai sitten jos vastaa vain takaisin "no moi vaan sinnekin" tai "ihan hyvää, mitä sulle" niin eikö tuo ole vähän kuin tyhjien viestien lähettelyä.
Kuulostaa siltä, että ne "moi" ja "mitä kuuluu" ovat vain toive saada se TOINEN osapuoli aloittamaan varsinainen keskustelu, jos itse ei keksi mitään sanottavaa. Mutta itseäni ainakin ärsyttäisi, jos toinen heittäisi tuollaisen viestin ja velvoittaisi minua keksimään meille jutteluun sisältöä. Ekassa viestissä olisi helppo kommentoida jotain toisen profiilista, mutta jos toinen on jo aloittanut keskustelun tuollaisella höpinälinjalla, olisi epäluontevaa lähteä penkomaan sieltä profiilista jotain, millä nyt vastaisi moikkaukseen.
Joten kyllä - minäkin sanoisin, että keskustelu kannattaa aloittaa sanomalla jotain toisen profiiliin liittyvää, ettei heti lähdetä tuollaiseen tyhjien viestien lähettelyyn.
Teille pitäs aina heittää joku uniikki kommentti alkuun, jotta erottus joukosta. Suurin osa miehistä ei kuitenkaan ole mitään runoniekkoja, joilta löytys joka mätsille uniikki alotus.
Totta. Naiset saavat niin paljon viestejä, että niitä ärsyttää ne yleisimmät keskustelunavaukset. Usein pyytävät jo profiilissaan lähettämään viestin joka erottuu hyvällä tavalla. Mutta siinä vaiheessa, kun miehenä luet naisen keskustelunavauksen, niin ne on just sitä samaa ”moi, mitä kuuluu?”-tasoa mistä naiset valittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Etkös sinä tässä ketjussa just kertonut, että sinusta ekaksi viestiksi riittää pelkkä "moi" tai "mitäs sulle" tyylinen viesti?
Mielestäni se pitäisi riittää siihen, että näkee kannattaako enempää edes alkaa panostamaan. Mutta en silti tuollaisia ole koskaan lähettänyt juuri tästä syystä ettei sellaista avausta kannata tehdä, koska siihen ei takuulla vastata.
M38
Omat harrastukset eivät ole ryhmäharrastuksia pääsääntöisesti eli en ole kyllä.
M38