Näyttelijä Armie Hammer halusi muun muassa grillata ja syödä tyttöystävänsä kylkiluut. Fantasioi, että olisi leikannut naisen varpaat irti.
Näyttelijä Armie Hammer, 34, joutui hiljattain valtavan kohun keskelle, kun sosiaalisessa mediassa julkaistiin yksityiskohtaisia viestejä seksifantasioista. Viestit julkisuuteen vuotanut nainen väittää, että niiden lähettäjä on Armie Hammer.
https://www.is.fi/viihde/art-2000007744622.html
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Eli hot or not kyselyn paikka.
Uuni ja grilli kuumana
Vierailija kirjoitti:
Wikipedian mukaan Armie Hammer on puolijuutalainen.
Valittu kansa.
Kinky äijä. Aloin jotenkin pitämään hänestä enemmän nyt, kun aiemmin vaikutti vähän semmoselta tylsältä komealta tyhjäpäältä.
Siis kannibalismi- ja ra is kausfantasioita? Jos on tosiaan näytellyt romanttisia pääosia, niin ne kyllä taitavat nyt loppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuni ja grilli kuumana
No sithän se on hot!
On noilla taiteilijoilla huima mielikuvitus. Minulle ei tulisi mieleenkään tuommoiset jutut, mutta taiteilijat luovuudellaan rikkovatkin aina tavanomaista ajattelua. Olen ihaillut esim Chisun tekstejä. Niissä on outoa ahdistusta ja vaaraa. En osaisi tasapainoisena ihmisenä sellaista tuottaa, mutta hienoja ovat.
Ymmärtäisin kohun jos olisi jotain tehnyt. Fantasiat ovat juurikin vain fantasioita.
Miten ne erottaa nuo kannibaalijutut muista seksipuheista kun ne kaikki on I want to eat you ja jokainen ruoka-aines tarkoittaa jotain seksihommaa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin kohun jos olisi jotain tehnyt. Fantasiat ovat juurikin vain fantasioita.
On tehnytkin, ja paljon.
En tunnista tota näyttelijää mistään mitä olen katsonut, mutta kyllä tämä lisää mielenkiintoa häntä kohtaan. Näyttää tylsältä hollywood-kiiltokuvalta, mutta onkin sisältä kieroutunut ja ehkä jopa paha. Kuka tietää.
Tosin onhan meillä muillakin sairaat fantasiamme, en lähtis niiden pohjalta vielä ketään tuomitsemaan. Itselläni on niin sairaita fantasioita, etten kuuna päivänä niitä kellekään tekstaisi-
Vierailija kirjoitti:
En tunnista tota näyttelijää mistään mitä olen katsonut, mutta kyllä tämä lisää mielenkiintoa häntä kohtaan. Näyttää tylsältä hollywood-kiiltokuvalta, mutta onkin sisältä kieroutunut ja ehkä jopa paha. Kuka tietää.
Tosin onhan meillä muillakin sairaat fantasiamme, en lähtis niiden pohjalta vielä ketään tuomitsemaan. Itselläni on niin sairaita fantasioita, etten kuuna päivänä niitä kellekään tekstaisi-
Häntä on itseasiassa arvosteltu tylsyydestä ja keskinkertaisuudesta, että jos haluaa nähdä sen hopeareunuksen, niin...
Näyttää aikamoiselta tyhjäpäältä, mutta näin jälkiviisaasti voi nähdä hänen silmissään jotain tedbundymaista verenhimoa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne erottaa nuo kannibaalijutut muista seksipuheista kun ne kaikki on I want to eat you ja jokainen ruoka-aines tarkoittaa jotain seksihommaa.
Sen sijaan, että haluaisi imeskellä toisen varpaita, haluaakin leikata ne irti ja kannella mukanaan?
Vierailija kirjoitti:
Wikipedian mukaan Armie Hammer on puolijuutalainen.
Lahjakas, älykäs, komea, hyväkroppainen ja menestynyt.
Harmi, että hänellä on friikkipuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin onhan meillä muillakin sairaat fantasiamme, en lähtis niiden pohjalta vielä ketään tuomitsemaan. Itselläni on niin sairaita fantasioita, etten kuuna päivänä niitä kellekään tekstaisi-Häntä on itseasiassa arvosteltu tylsyydestä ja keskinkertaisuudesta, että jos haluaa nähdä sen hopeareunuksen, niin...
Onko ollut missään tv-sarjoissa? Elokuvia en ole katsellut oikein viime vuosina.
On kyllä tosiaan niin tusinanaama, että tommosia mahtuu viistoista tusinaan.