Mikä on viimeisin tyhmä ostoksesi?
Meille ostettiin kahvimylly. No ei ois kannattanut.
1. Siitä lähtee kamala meteli, eli keitä siinä sitten aamuvarhaisella kuppi kahvia, herätät kaikki.
2. Kahvipavut ovat kalliita (no sen tiesin ennen myllyä)
3. Vastajauhettu kahvi on tajuttoman sähköistä, siksi se onnistuu leviämään joka paikkaan.
4. En huomaa kahvin maussa kovinkaan isoa parannusta normikahviin.
Kommentit (674)
Hattarakone poikani 10-vuotissynttäreille. Minälikka väänsin hattaroita joita kukaan ei halunnut. Lapset kyllä dippailivat kaikki porkkanat ja kukkakaalit ja kurkut alta aikayksikön. Haikein mielin irrotin otteeni The Hattarakoneesta ja menin suikaloimaan lisää kasvistikkuja tarjottavaksi........
Mulla oli pakkomielle valkoisesta villakangastakista. No alesta sen sitten löysin puoleen hintaan, mutta hintava oli kuitenkin. Ensimmäisellä käyttökerralla sain jotenkin jätettyä takin helman auton oven väliin, pitkä takki kun on. Nyt siinä on helmassa noin 15-20 sentin musta viiru, jota en ole saanut pois. Takki ei ole myöskään vesipestävä ja pesulaan en ole raaskinut viedä vielä, kun ei ole rahaa. Mitä oikein kuvittelin ostaessani valkoisen takin, jota ei voi edes itse pestä?
Työkaverin suosituksesta tavallisiin kenkiin kiinnitettävät retkiluistimet. Niin tukevia kenkiä minulla ei ole, etteivät nilkat tutisisi niin, että pystyssä on hankala pysyä Kunnon hokkarit olisivat varmasti luonnonjäällä paremmat kuin nuo painavat raudat.
Kaulatatuointi, joka epäonnistui ja on ruma. Ei ole varaa poistattaa ja peittäminenkin on hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti ongelma ei ole kuulokkeissa, vaan tietokoneesi surkeassa bluetooth-komponentissa. Esim. Lenovon koneisiin on mahdotonta yhdistää Bluetooth-kuulokkeita. Kokeile yhdistää puhelimeesi. Huomaat varmasti eron.
Sama kokemus! Itsellänikin Lensku, ja langattomat kuulokkeet takkuilevat siinä jatkuvasti. Muuten olen ollut siihen erinomaisen tyytyväinen, loistava kone bluetoothia lukuun ottamatta.
Estee lauderin meikkivoide. Yli 50€. Ihan paskaa ja vääränväristä, cmyyjä vielä
Neuvoi. Palasin takaisin Lidlin 2,49€ voiteeseen joka on sika hyvä.
Tyhmänä olen ostanut kaksi halpaa keittiövaakaa, joista kumpikaan ei näytä oikein. Tarvitsen paketteja varten ihan grammankin tarkkuuden. Välillä kun testaan ja punnitsen esim. tyhjää mukia niin se painaa 200 gr ja sit sekunnin päästä 215 gr.
Pitää ostaa oikea kirjevaaka.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmänä olen ostanut kaksi halpaa keittiövaakaa, joista kumpikaan ei näytä oikein. Tarvitsen paketteja varten ihan grammankin tarkkuuden. Välillä kun testaan ja punnitsen esim. tyhjää mukia niin se painaa 200 gr ja sit sekunnin päästä 215 gr.
Pitää ostaa oikea kirjevaaka.
Niin ja kummankin vaa'an ohjeissa sanottiin, että on 1 gr tarkkuus. No ei ole.
Gigantin yleiskone tammikuus- jota en ole edes vielä saanut! Juuri tuli ilmoitus, että siirtyy toimitus vielä lisää eli toukokuulle... Taidan perua koko jutun...
1 kk eliittikumppaneita. Paskin ever!! Ei chatin chattia, ei matchin matchia, ei mitään aktiviteettia. Täysin kuollut sivusto josta ei saanut mitään irti. Pariin otteeseen pääsin tinderin tapaan selaaman tyyppejä.
Menin muuten 2 kk tauon jälkeen taas Tinderiin. Samoja naamoja pyörii. Hetkessä yli 100 likes mutta mun mieleen ei ketään. Ottakaa nyt hyvät ihmiset lapset, röökit ja viinat pois niistä kuvista niin kasvaa mahikset!
Sellaisen kumisen hienon jumppalaitteen. Käyt esim maahan makaamaan, jalat lenkkeihin ja ei kun veivaamaan. Vatsalihakset kasvaa kohisten ja oot äkkiä kesäkunnossa. Voit treenata myös käsilihaksia seisoma-asennossa. Vitsit että on hyvä laite. Toivottavasti et ole kovin vahva, mitään vastusta tuolla laitteella et nimittäin saa, ihan saman treenin voit tehdä vaikka muovipussilla. Näitä laitteita löytyy vihreitä,turkoosia ja muistaakseni punaisena. Ei muutakuin kaupoille 😂
Ostin kalliista lankakaupasta lankoja, koska ne olivat niin kauniita. Enkä yhtään tiedä, mitä niistä tekisin. Minulla on myös satasella lankoja saman kaupan verkkokaupassa, koska ne ovat niin ihania. En ole vielä maksanut niitä, joten peli ei ole menetetty
almaliini kirjoitti:
Hattarakone poikani 10-vuotissynttäreille. Minälikka väänsin hattaroita joita kukaan ei halunnut. Lapset kyllä dippailivat kaikki porkkanat ja kukkakaalit ja kurkut alta aikayksikön. Haikein mielin irrotin otteeni The Hattarakoneesta ja menin suikaloimaan lisää kasvistikkuja tarjottavaksi........
Aivan varmasti! Hieno vegaanisatu taas.
Painopeitto, verrattavissa vesisänkyhömppään.
Hammasvälisuihkun. Ei toimi mulla, liian tiukat hammasvälit, vesi suihkuaa peilikaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Etsy-verkkokaupasta ulkomailta tosi hienon koristehehkulampun. Ainut ongelma on, se ei kannaltaan käy mihinkään tavalliseen lampunjalkaan. En ole edes netistä löytänyt sopivia B22-lamppuadaptereita.
Hieno on siis tämä kyseinen hehkulamppu, mutta mitäpä sillä teen kun en saa sitä mitenkään päälle.
Kaikkialta saa adapterin, ikeastakin. Alilta melkein ilmaiseksikin.
Sähköturvallisuus onkin sitten taattu!
Vierailija kirjoitti:
Tahini, koska hummusohje vaati. Vielä kun saisi aikaiseksi tehdä sitä hummusta :D
Mulla sama! Tahini jääkaapissa. Ostin myös Lidln tehosilppurin, jotta mössäisin Pirkka-kikherneet. Kaapissa kaikki odottavat tarmonpuuskaa.
Juuri kevätsiivousta tehdessäni törmäsin muoviseen skeittilautaan, jonka ostin Hulluilta päiviltä ehkä 5 vuotta sitten. Luultavasti tulin järkiini jossain vaiheessa, koska en ole edes yrittänyt käyttää sitä kertaakaan (ikä yli 40 enkä oo ikinä skeitannut). Haluisko joku ton?
Kissan eläinlääkärikäynti. Kaikki tutkittiin
ja mitään ei löytynyt, kissakin parani pian käynnin jälkeen.
300€ köyhempi
Museokortti tammikuussa 2020. En ole voinut käyttää kertaakaan, meni aivan hukkaan :(