Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on viimeisin tyhmä ostoksesi?

Heleketin mylly
17.01.2021 |

Meille ostettiin kahvimylly. No ei ois kannattanut.

1. Siitä lähtee kamala meteli, eli keitä siinä sitten aamuvarhaisella kuppi kahvia, herätät kaikki.

2. Kahvipavut ovat kalliita (no sen tiesin ennen myllyä)

3. Vastajauhettu kahvi on tajuttoman sähköistä, siksi se onnistuu leviämään joka paikkaan.

4. En huomaa kahvin maussa kovinkaan isoa parannusta normikahviin.

Kommentit (674)

Vierailija
441/674 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin paketin kondomeja treffeille, jäi käyttämättä ja päiväyskin jo meni.

Sähän voit käyttää niitä kurkkujen kanssa mitkä ei ole luomua. ;D

Vierailija
442/674 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummanruskea hiusväri. En sittenkään uskalla värjätä.

Testaa ensin pieneen määrään hiuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/674 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos ostaja onkin mies.

Vierailija
444/674 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvikengät kirjoitti:

Tilasin joskus vuosia sitten Hobby hallista talvikengät. Olivat muuten hyvät. Kivanäköiset ja pitivät hyvin liukkaalla kelillä,mutta varsista älyttömän tiukat. Oli todella vaikea saada niitä pois jaloista. Onneksi sain ne torissa myytyä pois.

Suutarille venytykseen. Osaavat tehdä kengille vaikka mitä.

Vierailija
445/674 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenkien kantapäihin laitettavat liukuesteet. Apteekista ostin ja maksoivat kolmekymppiä. Jäistä mäkeä alas mennessäni liukastuin koska kenkien etuosat liukuivat ja minun olisi kai pitänyt astua kantapäät ensin. Minä yritin vain kävellä normaalisti. En ole käyttänyt niitä sen jälkeen.

Ostin pitopohjakengät ja niillä varovasti kävellessä ovat toimineet hyvin. Nastakengät ovat liukkaat kivilattioilla eikä niillä kai saa edes mennä edes kauppoihin sisään joten ne eivät toimisi minulla.

60-luvun naisvoimistelussa näkee sitä ”varpaat ensin lattiaan” -kävelyä, mutta enpä ole koskaan kuullut kenenkään kutsuvan sitä normaaliksi kävelyksi.

Liikut varmaan viehkeästi!

Vierailija
446/674 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmin vähään aikaan on nettitilauksesta erehdyksessä tilaamani tilli. Kuvittelin tilaavani tuoreen tillin ja sain pienen pussin kuivattua tilliä. Josta kaikki makuaistin omaavat ihmiset tietävät, että se maistuu vain kuivatulta ruoholta eikä miltään muulta.

Vierailija
447/674 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkisormus

Vierailija
448/674 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos ostaja onkin mies.

Voi mieskin käyttää kurkkujen kanssa, tosin olettaisin että useimmiten tarvitaan myös jotain ruokaöljyä lisukkeeksi.

Vierailija
449/674 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sellasen ison lattiatyynyn/rahin ja luulin että siellä on täytteet sisällä, mutta ne olikin muovipussissa ja pussi oli yhdestä kulmasta rikkoutunut, joten täyte (valkoiset pikku pallerot) olivat levinneet sinne pahvilaatikon pohjalle. En sitten jaksanut alkaa palauttamaan, eikä niitä sähköisiä palleroita saanut sieltä laatikon pohjalta oikein millään. Tyyny jäi littanaksi, eikä kelvannut makuualustaksi edes kissoille. Heitin muutaman kk kuluttua roskiin...vaikka olis siitä ehkä kirppiksellä muutaman euron voinut saada, jokuhan olisi voinut täyttää sen (ehkä?) 

Vierailija
450/674 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli jo nettikaupan ostoskorissa kajakki ja kaksipäinen mela, mutta sitten ajattelin että mitä helv taas olen shoppailemassa.

Viimeisin oikeasti ostettu tyhmin ostos oli kirpparilta pehmolaamaompelusetti. Täh.

😂

Vierailija
451/674 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Innostuin Wishistä, Light in the Boxista ym kökkönettikaupoista ja tilasin talvikengät. Ne olivat sopivat ja nätit, mutta se pistävä haju 🤢 !

Tuuletin, pyyhin, pesin, ripottelin ruokasoodaa ja lohikäärmen hikeä ja ties mitä, mutta haju pysyi. Heitin roskiin.

Tilasin reilu vuosi sitten Ebaysta kiinantossut. Ne sellaiset kangasremmikengät, joita käytin pikkutyttönä. Ihan hyvät kokonsa ja mukavuutensa puolesta, mutta se kumma teollinen kiinanhaju on aivan tyrmäävä! Olen tuulettanut ja käyttänyt kaikki mahdolliset hajunpoistokeinot, mutta edelleenkin ne kengät lemuavat niin ettei niitä kärsi ainakaan missään ihmisten ilmoilla käyttää.

Vierailija
452/674 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietaisuhame. Olen mies. 

Vierailija
453/674 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten isältä peritty 60-luvun mehulinko hajosi. Halusin uuden ja toissa syksynä löysin Klasulta edullisen "mehulingon". Ei tullut mehua. Oli sosemylly. Valmisti omenista ruskeaa sakeaa mönjää. On nyt kaapin perällä. 

Vierailija
454/674 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormuksen

Vierailija
455/674 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin alkoholia netistä yli 450 000 eurolla. Vahingossa. Tää ei ees oo vitsi.

Oliko alkoholilla osuutta asiaan?

Vierailija
456/674 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppahame 100 e. Olisi saanu halvemmalla Mut ryhdyin snobbailemaan

Ny kelpaa kahista.

Lämmittää kyllä.

Vierailija
457/674 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä ihanat valkoiset loaferit. Tässä koossa (42) kengät näytti lähinnä kahdelta siljalinen risteilijältä kun peilailin ostostani kotona. Piilotin ne kaapin perälle.

Nauroin hillittömästi 😂, kuvasit tämän niin mainiosti.

Ja halaus ❤️, minulla 41 kokoinen ketara 👠.

Vierailija
458/674 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet kengät. No ei sinänsä tyhmiä koska saan lenkkeiltyä ne puhki, mutta olen aiemmin tehnyt hyvästä syystä päätöksen että lenkkarit on tästä lähtien mustia tai tummia. No joo, toiset niistä ovat valkoiset ja toiset liila-valkoiset. Ja just kun olin ehtinyt ostaa, ehdotuksiin ilmestyi toiset niistä paremman värisenä. No ei auta, toisista tulee työkengät ja toisista lenkkikengät. Piste. Enkä valita.

Vierailija
459/674 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37018 kirjoitti:

Viime kesänä ostin kengät nilkka remmillä. Älyttömän ohut remmi pienillä rei'illä. Niin hitaat pukea ja riisua, että käyttämättä jäivät. Harmittaa, kun maksoin tyhjästä.

Hei, katkaise remmi vaikka sisäpuolelta (huomaamaton kohta) ja ompele väliin pätkä kuminauhaa! Saa pois ja päälle ilman remmin aukaisua. Näin olen itse tehnyt. Onnistuu käsin.

Vierailija
460/674 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kalliin älykellon, jota en voi pitää, koska aiheuttaa allergiaa. En olisi uskonut, että nikkeliä käytetään vielä nykyään kelloissa.