Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies yritti tappaa itsensä viime yönä

Vierailija
17.01.2021 |

Juotiin kolme olutta molemmat. Menin nukkumaan klo 22. Hän ei ilmeisesti ollut tyytyväinen, koska hän meni keittiöön ja otti kaikki lääkkeet, mitä löysi. Masennuslääkkeensä, rauhoittavia, unilääkkeitä, jopa särkylääkkeet. Yli sata tablettia yhteensä. Heräsin, kun se avasi ulko-oven ja juoksin perään, että mitä nyt tapahtuu. Sanoi, että ei ole hengissä enää puolen tunnin päästä. Lähti kuitenkin ulos, vaikka koitin estellä. Soitin saman tien 112, poliisi tuli tosi nopeasti paikalle ja sitten ambulanssi. Ambulanssi vei hänet, en saanut lähteä mukaan koronan takia........... Soitin sairaalaan koko yön ja jatkoin aamulla. Hän on kuulemma teho-osastolla. Olen rukoillut, menin aamulla jopa kirkkoon puhumaan ja rukoilemaan papin kanssa, vaikka en ikinä aikaisemmin ole ollut mitenkään erityisen uskovainen. En tiedä mitä voin enää tehdä. Välillä mietin, että lähden sinne sairaalaan ja etsin koko paikan läpikotaisin. Välillä taas tunnen niin syvää vihaa, että miksi hän teki näin. Miksi hän halusi kuolla, vaikka meillä oli kaikki hyvin ja ollaan yritetty lasta jo jonkin aikaa... Tulen hulluksi.

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Hyvä, että miehesi on hoidossa nyt, toivottavasti selviää. Eiköhän saa ammattiapua tällaisen jälkeen. Jaksamista!

Vierailija
2/124 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa outoa. Maanantaina ei varmaan oo töihin menossa, joten sun varmaan kannattaa ilmoittaa työnantajalle hänen puolestaan et on nyt kuuksuden / pari poissa kuvioista.

Vierailija
4/124 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö sun itse soittaa johonkin kriisipuhelimeen ja jutella asiasta ihan oikean ihmisen kanssa? Saattaisit saada hyviä neuvoja miten kohdata mies ensimmäisen kerran itsemurhayrityksen jälkeen ja miten jatkossa. Myös sinun mielenterveytesi on tärkeää!

Vierailija
5/124 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi läpikohtaisin etsiä, jos hän kerran on teho-osastolla?

Vierailija
6/124 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö sun itse soittaa johonkin kriisipuhelimeen ja jutella asiasta ihan oikean ihmisen kanssa? Saattaisit saada hyviä neuvoja miten kohdata mies ensimmäisen kerran itsemurhayrityksen jälkeen ja miten jatkossa. Myös sinun mielenterveytesi on tärkeää!

Tässä sulle vielä numero kriisipuhelimeen, joka päivystää 24/7. Soita sinne nyt.

09-25250111

Vierailija
7/124 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas idiootti. Kai olis tajunnut et sitä ei kannata sanoa.

Vierailija
8/124 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi kyllä opastaa ja ohjaa ennen kun jättää omaisen yksin tälläisessä tilanteessa.

Vierailija
9/124 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi kyllä opastaa ja ohjaa ennen kun jättää omaisen yksin tälläisessä tilanteessa.

No enpä saanut sellaista käsitystä ap:n viestistä, että apua ja opastusta olisi omaiselle tarjottu.

Vierailija
10/124 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani tilanteestasi. Kuten toinen vastaaja jo ehdotti, niin kriisipuhelimeen soittamista tai kriisichattia kannattaa kokeilla myös. En tiedä, päivystääkö paikkakunnallasi Kriisikeskus Mobile ja että onko se koronan vuoksi avoinna normaalisti. Jos se pappi, jonka kanssa kävit keskustelemassa, oli mukava niin ehkä voisit sopia toisen tapaamisen hänen kanssaan. Tälle palstalle kirjoittaminen on ikävä kyllä vähän venäläistä rulettia. Saatat saada vastauksen joltain huippuempaattiselta ja fiksulta ihmiseltä, tai sitten kimppuusi lauman trolleja tai persoonallisuushäiriöisiä ajantappajia.

Kovasti voimia sekä tähän hetkeen että huomiseen!

Vierailija
11/124 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereiden kanssa on hankala kuolla. Ei sillä saa kuin pysyvän maksavaurion.

Vierailija
12/124 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka nyt oikeasti muka tulee mammapalstalle tällaisen tapahtuman jälkeen?

Vierailija
13/124 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan juu.

Vierailija
14/124 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan.

Vierailija
15/124 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne.Toivottavasti löydät apua.

Vierailija
16/124 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö mies kun meni kertomaan, itse ainakin salaan koko homman ettei epäonnistu.

M38

Vierailija
17/124 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan, joten AP:lla on kyllä sairas mielikuvitus. Kyllä jos joku hoitoa kaipaa niin tällaisten provo aloitusten kirjoittaja.

Vierailija
18/124 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitit sairaalaan koko yön?

Provo tämä on, sairas sellainen.

Vierailija
19/124 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmö mies kun meni kertomaan, itse ainakin salaan koko homman ettei epäonnistu.

M38

Ehkä kyseessä oli enemmänkin avunhuuto, nyt kai sit apua saa.

Toivottavasti kaikki järjestyy.

Vierailija
20/124 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillereiden kanssa on hankala kuolla. Ei sillä saa kuin pysyvän maksavaurion.

Ja löysän vatsan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi