74v nainen ja virtsankarkailu.
Olen 74v nainen ja minulla on ruvennut virtsat karkailemaan. Kuinka elän tämän kanssa? Apuja kaivataan.
Kommentit (15)
Kannattaa koittaa sitä Tens-laitetta. Maksaa jotain 120 €. Itselläni on sellainen, vaikkakaan virtsankarkailua ei ole, pitääkseni lantiopohjani kunnossa. Koen sen olevan kyllä joka euron arvoinen.
Terveyskeskukseen soitto? Apua löytyy ja tarvittaessa lääkitystäkin.
Lantipohjalihaksia vahvistamaan, tenat käyttöön ja lääkäriin selvittämään mistä johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Lantipohjalihaksia vahvistamaan, tenat käyttöön ja lääkäriin selvittämään mistä johtuu.
Ei aina ole kyse huonoista lantionpohjalihaksista.
Kartsa Virkailija konsultoi tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä se haittaa tuossa iässä.
Odota vaan kun itsekin vanhenet ja alkaa kaikki vanhuuden vaivoista tulla arkitodellisuutta.
Lantionpohjalihakset kuntoon.
Tenat käyttöön, niin ne muutkin mummot käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odota vaan kun itsekin vanhenet ja alkaa kaikki vanhuuden vaivoista tulla arkitodellisuutta.
Mulla on ihan 45-vuotiaasta lähtien ollut virtsankarkailua. Ei se ikää katso. Olen menossa virtsankarkailuleikkaukseen. Niitä tehdään myös ikäihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Ai niitä miesten malleja myös?
Vierailija kirjoitti:
Meillä mummolla oli kohtu jotenkin laskeuntunut alemmaksi, siitä jouhtui pieni karkainut, hyvin pärjäsi ohuella inkotenssisuojalla.
Vierailija kirjoitti:
Sinuako ei itseäsi haittaisi?
Ovestinia sinne, ja Tenojen lisäksi voi kokeilla myös menkkapikkareita, niitä on monenlaisia.
Up