Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naapuri kiinnostunut?

Vierailija
17.01.2021 |

Naapurissa asuu ihana mies, jonka kanssa aina hymyillään, moikataan ja vaihdetaan katseita kun nähdään.
Sitten bongasin sen tinderissä ja tuli match. Siellä sit juteltiin jonkin aikaa, hän kertoi että tiesi jo missä oon töissä kun usein kuulemma ajaa mun perässä töihin ja oli katsonut kun käännyn työpaikan pihaan(tästä jo päättelin että jos ei olis kiinnostunut niin tuskin olisi seurannut). Kerran kutsui mut kylään mutta en ollu kotona niin en voinut mennä. Sen jälkeen juttelu jäi joten poistin matchin. Mikä nyt vähän kaduttaa.

Edelleen kun nähdään niin moikataan ja hymyillään mutta kumpikaan ei sano mitään muuta, itse en vaan saa sanaa suusta ku meen lukkoon.

Hänen parkkipaikka ei oo mun vieressä mutta ajoi yksi päivä kaverinsa paikalle, ja nyt ku tätä lunta tullu ni kolas sen paikan ja näin kun hän samalla kolas mun auton takaa ku en ollu vielä itse ehtinyt. Näin sen sitten myöhemmin ja kiitin, hän oli mielestään vähän vain lapioinnut siitä.

Näen parkkipaikalle ni huomaan monesti että kurkkaa mun ikkunan suuntaan kun tulee kotiin.

Onko hän vaan ystävällinen vai onko kiinnostunut?
Merkkien suhteen olettaisin että on mutta miksi sitten lopetti juttelun tinderissä. Ajattelin että onko vaan ujo. Kuitenkin edelleen hakee katsekontaktia kun nähdään.
Olen Joo aikuinen ihminen mutta kun kyseessä naapuri ni en oikein tiedä miten uskaltaa edetä ettei tulis kiusallista.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDD

Minä olin tosi ihastunut yhteen naapurinmiekkoseen. Hän on se, joka moikkasi minua suunnilleen 10 metrin päästä kotioveltaan XD Vaikka olisi voinut vain esittää, ettei huomaa minua XD.

Kyll hän on yksi lemppareistani edelleen, mutta hänelle maistuu liiaksi viinakset XDDD Olen vakoillut someaan XDDDDDD

TIEDÄMME KAIKKI TOISTEMME NIMET, kiitos typerän listan, jonka isännöitsijä jakoi😑😑😑😑

Eli se ei kovin suurta salapoliiseilua vaatinut minulta XD

Minä olen varmasti myös miekkosen lemppari, mutta suomimiekkonen kun on, niin eihän hän mitään yritä XD. Ei tiedä ikäänikään ja varmaan luulee, että meillä on toooosi paljon ikäeroa, vaikkei olekaan XD

Vierailija
22/49 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tapaile viinaksiin meneviä miekkosia muutenkaan, joten... XDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän myö täällä tiedetä, kun ei tunneta kumpaistakaan. Mutta kutuppa se, eiku hän, "päiväkahville", niin eiköhän asiat ala selviämään. Kerro sitten meille kiinnostuneille, onko hänkin kiinnostunut!

Vierailija
24/49 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meet lainaamaan sokeria, kahvia tms :)

Vierailija
25/49 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hän kiinnostunut. Kyllä sen huomaa. Minä itse olin kiinnostunut naapurin miehestä ja kyllä hän sen tajus. Mutta tein itsestäni hölmön. Leivoin kerran korvapuusteja kotona ja näin, kun hän lähti lenkille. Kun palasi lenkiltä, niin olin just sopivasti viemässä roskia. Hän moikkas ja kysyi mitäs sä. Sanoin maistuisko pulla. Hän vastas, että no toi tuli suoraan. Menin punaiseksi ja änkytin, että siis korvapuusteja leivoin. Mies vastas, että enhän mä muuta ajatellut ja hymyili. Mutta joo kelpasi puustit jne. Pari päivää myöhemmin sanoi minulle suoraan, että käytöksestä päätellen et tarjoile pullia ihan kaikille. Myönsin ja hän kysyi lähdenkö ulos deiteille. Lähdin.

Vierailija
26/49 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt meet lainaamaan sokeria, kahvia tms :)

En voi mennä kun en tiiä missä asunnossa asuu ku on ylemmässä kerroksessa enkä ikinä nähny mikä ovi :D

Vierailija
27/49 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hän kiinnostunut. Kyllä sen huomaa. Minä itse olin kiinnostunut naapurin miehestä ja kyllä hän sen tajus. Mutta tein itsestäni hölmön. Leivoin kerran korvapuusteja kotona ja näin, kun hän lähti lenkille. Kun palasi lenkiltä, niin olin just sopivasti viemässä roskia. Hän moikkas ja kysyi mitäs sä. Sanoin maistuisko pulla. Hän vastas, että no toi tuli suoraan. Menin punaiseksi ja änkytin, että siis korvapuusteja leivoin. Mies vastas, että enhän mä muuta ajatellut ja hymyili. Mutta joo kelpasi puustit jne. Pari päivää myöhemmin sanoi minulle suoraan, että käytöksestä päätellen et tarjoile pullia ihan kaikille. Myönsin ja hän kysyi lähdenkö ulos deiteille. Lähdin.

Aina rohkeasti teit mutta hienoa jos lopputulos oli hyvä!

Itse en ehkä halua noin suunnitella sitä kun tuntuu et sit se on nii väkinäistä.

Onhan meidän pitäny tavata mutta peruuntunut joten kyllä mä oletan että ois kiinnostunut. Ja kun tekee palveluksia että lapioi mun paikan niin kai siinä jotakin on.

Ap

Vierailija
28/49 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne tinderiä, mutta pystytkö vielä siellä hänelle jutteleen? Tai onko sulla hänen numero? Face? Laita viestiä uusiks..kysele että mitäs teet vkonloppuna, ehdittäiskö kahvittelemaan...? Mieti asia niin, että et menetä mitään, vaikka homma ei toimiskaan.

29/49 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No leivo joku kiva suolainen piiras. Soira ovikelloa ja sano, että toit vähän lämpimäisiä, jos maistuisi. Jos on kiinnostunut, niin kutsuu sinut siinä samalla iltateelle jakamaan luomustasi.

Vierailija
30/49 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi että ihailen sinun ja muiden kaltaistesi rohkeutta. Minusta ei ikinä olisi tuollaiseen.

Vierailija
31/49 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne tinderiä, mutta pystytkö vielä siellä hänelle jutteleen? Tai onko sulla hänen numero? Face? Laita viestiä uusiks..kysele että mitäs teet vkonloppuna, ehdittäiskö kahvittelemaan...? Mieti asia niin, että et menetä mitään, vaikka homma ei toimiskaan.

No latasin tinderin uudelleen tauon jälkeen ja tänään bongasin hänet sieltä, nyt tässä odotan tuleeko match :D se jo kertoo paljon jos tulee tai jos ei tule. Numeroa ei ole enkä tiedä sukunimeä joten vaikee löytää facesta.

Mä nyt yritän kehittää jotain keskustelua jos törmätään, mutta sekin tapahtuu niin harvoin.

Ap

Vierailija
32/49 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatko tila-autolla?

Vierailija
33/49 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatko tila-autolla?

En :D

Vierailija
34/49 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei oo asia edennyt kun ei oo nähty rapussa pitkään aikaan, mutta huomaan kun hän parkkipaikalla ohi mennessään katsoo aina mun ikkunan suuntaan nopeasti.

Eli vaikuttaa muultakin kuin vain ystävälliseltä naapurilta. Harmi kun törmätään niin harvoin

Ap

Vierailija
35/49 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä pyöreäksi, alapää ohjaa onneen. Oikeesti 0/5

Vierailija
36/49 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät autopaikan, niin isännöitsijä kertoo kyllä asunnon numeron. Sitten vaan soittamaan ovikelloa ja kun ovi aukeaa niin kysyt:

- Voitaisko panna?

Vierailija
37/49 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ku sä oot kiinnostunu naapurista ite

Vierailija
38/49 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun velvollisuutesi tehdä seuraava siirto. Nykyaikana ei miehenä voi yhtään ylittää sopivuuden rajaa tai löytää itsensä metoosoturien uhrilistalta.

Vierailija
39/49 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä,

Tilanne vieläkään edennyt mihinkää. Ei ikinä törmätä tai sit just ajamassa pois ku hän tulee. Moikkaa ja hymyilee kyllä aina kaukaa jos vaan nähdään. Aloittaisin keskustelua jos törmättäis.

Vaikka tästä on jo aikaa ja homma ei etene, ni haluisin nähdä mitä tästä tulee koska aina ku näen hänet ni mun vatsanpohjassa tuntuu ja alkaa jännittää, sillee hyväl tavalla. Oon aina treffeillä oottanu et tulis tää fiilis mut ei oo tullu, sit hänen kanssa tulee vaik ollaa vaan vähän juteltu. En yhtää tiiä tuleeks hänelle sama olo.

Ap

Vierailija
40/49 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen olen ihastunut, mutta ei ikinä törmätä :D

Ap