Onko naapuri kiinnostunut?
Naapurissa asuu ihana mies, jonka kanssa aina hymyillään, moikataan ja vaihdetaan katseita kun nähdään.
Sitten bongasin sen tinderissä ja tuli match. Siellä sit juteltiin jonkin aikaa, hän kertoi että tiesi jo missä oon töissä kun usein kuulemma ajaa mun perässä töihin ja oli katsonut kun käännyn työpaikan pihaan(tästä jo päättelin että jos ei olis kiinnostunut niin tuskin olisi seurannut). Kerran kutsui mut kylään mutta en ollu kotona niin en voinut mennä. Sen jälkeen juttelu jäi joten poistin matchin. Mikä nyt vähän kaduttaa.
Edelleen kun nähdään niin moikataan ja hymyillään mutta kumpikaan ei sano mitään muuta, itse en vaan saa sanaa suusta ku meen lukkoon.
Hänen parkkipaikka ei oo mun vieressä mutta ajoi yksi päivä kaverinsa paikalle, ja nyt ku tätä lunta tullu ni kolas sen paikan ja näin kun hän samalla kolas mun auton takaa ku en ollu vielä itse ehtinyt. Näin sen sitten myöhemmin ja kiitin, hän oli mielestään vähän vain lapioinnut siitä.
Näen parkkipaikalle ni huomaan monesti että kurkkaa mun ikkunan suuntaan kun tulee kotiin.
Onko hän vaan ystävällinen vai onko kiinnostunut?
Merkkien suhteen olettaisin että on mutta miksi sitten lopetti juttelun tinderissä. Ajattelin että onko vaan ujo. Kuitenkin edelleen hakee katsekontaktia kun nähdään.
Olen Joo aikuinen ihminen mutta kun kyseessä naapuri ni en oikein tiedä miten uskaltaa edetä ettei tulis kiusallista.
Kommentit (49)
Teillä on tinder match, kutsuttu kylään, viestitelty, ym. Tietty on kiinnostunut. Sinä et ilmeisesti ole. Olet vain vähän töpinöissäsi kiinnostuneesta ihmisestä.
Tai sitten ap ja tämä naapuri ovat niin ujoja,ettei etene..tule kertomaan, onko edennyt?
On ihmisillä ongelmat... v***u sä oot tyhmä AP. Haista paska, v***n idiootti tinderh***a, painu jonnekkin demiin tai suoli24:ään jauhaan paskaasi.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ap ja tämä naapuri ovat niin ujoja,ettei etene..tule kertomaan, onko edennyt?
Tilanne ei ole edennyt :D
Tai no sen verran, että hän talvella kolasi mun autopaikan ja putsasi auton, pyytämättä. Kiitin häntä kun nähtiin. Todella harvoin törmätään, mutta kun nähdään niin hän pitää minulle ovea auki ja minä hänelle, vaikka toinen olisi kauempana tulossa, aina hymyillään.
Itse en ole yleensö ujo, mutta silloin kun joku ihminen kolahtaa, niin menen ihan lukkoon kun näen hänet. Tässä on käynyt juuri niin, sydän hakkaa ja en saa aloitettu keskustelua, vaikka olisin etukäteen miettinyt mitä voisin sanoa. En tiedä onko hän ujo vai ei vaan kiinnostunut. En kuitenkaan usko, että huvikseen mun autopaikkaa aina kolaa, kun ei tee sitä kenellekään muulle naapurille.
Tää on ihan naurettavaa, tiedän sen, mut kumpikaan ei vaan saa aikaiseksi tehtyä aloitetta :D
Ap
No kylläpä on saamattomia ihmisiä täälläkin.
Siitä vaan rohkeasti pyytämään treffeille ja jos tulee pakit, niin ei tarvii enää miettiä asiaa. Ihmeellistä kissa ja hiiri leikkiä.
Tuskin enää kiinnostunut kun ei ole tehnyt asialle mitää, itse jättäisin tuon ihastuksen siihen. Tai jos jää vaivaamaan niin kysyt ulos ja katsot mitä vastaa. Varaudut pakkeihin ja kiusallisiin kohtaamisiin jatkossa.
onkohan tilanne edennyt...?