Minulla ei ole ollut koskaan niin vähän rahaa kuin nyt.
Tilillä on enää 7230 euroa. Kaikki kallista on nykyään, vielä 10 vuotta sitten tililläni oli 40000 euroa. Kai se johtuu palkasta joka on huonompi kuin 10 v sitten. Pitää kai alkaa säästää tosissaan taas eli ei matkustelua eikä ravintoloita.
Kommentit (46)
Et ole ainoa, monilla muilla on vielä pahempi tilanne. Ongelma on se että tämä rahan katoaminen tulee jatkumaan ja entistä nopeampaan tahtiin.
Lauri ylönen on ulosotossa vaikka tienasi miljoonia joskus.
No voi snif.
Mulla on tilillä 9,16€. En edes kehtaisi nurista jos tilillä olisi rahaa yli 7000€.
Minulla on vain reilu euro, kävi Sulo Vilenit, ja tyhjenisin jopa vararahastonikin. 3.5.tulee palkka. Nyt pitäisi päättää keneltä kerjätä laina, lapselta, eksältä vai aviomieheltä(täysin erilliset raha-asiat)
Sama täällä, mulla on nyt yhtä vähän rahaa tilillä kuin joskus lapsena ja olen 49 vuotias.
Voi sinua pikku ressukkaa. Kyllä kymppitonni täytyy tilillä olla aina. Vähintään.
Mulla oli vuosi sitten tilillä 45 000€. Nyt on vain 30 0000, kun siirsin 15 000 rahastoihin. :)
Minulla on tilillä jotain neljä kymppii ja tuet tulee ensi viikon torstaina Laitoin eurolottoon 40 euroa eli kohta minulla on 120 miljoonaa.
Minulla on tilillä jotain neljä kymppii ja tuet tulee ensi viikon torstaina Laitoin eurolottoon 4 euroa eli kohta minulla on 120 miljoonaa. Siis 4 euroa eikä 40 euroa lottoon.
Olet siis selvästi Trumppia rikkaampi. Onnittelut.
Itselläni on normaalisti 0 - 1000e tilillä. Välillä mennään luoton puolelle, mutta aina saan luoton maksettua ennen kuin korot alkavat rullaamaan.
Ei tunnu järkevältä makuuttaa ropoja tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vain reilu euro, kävi Sulo Vilenit, ja tyhjenisin jopa vararahastonikin. 3.5.tulee palkka. Nyt pitäisi päättää keneltä kerjätä laina, lapselta, eksältä vai aviomieheltä(täysin erilliset raha-asiat)
Voi hyvä luoja!
Vierailija kirjoitti:
Aviopuolisot ovat toisilleen elatusvelvolliset!
Minuakin kauhistuttaa puskurin pieneneminen. Tiedän, että olen onnekas, kun on puskuri, mutta entisenä köyhänä pelkään tosissani, että rahat loppuvat. Palkka riittää elämiseen mutta ei mihinkään extraan, kuten silmälaseihin.
Itsellä täysin päinvastainen tilanne. Vaihdoin työpaikkaa ja saan melkein tonnin enemmän palkkaa. Asuntolainasta on enää rippeet jäljellä ja uusi autokin on velaton.
Olen säästänyt 12000 euroa joista 5000 euroa olen säästänyt työttömyysrahoista. 10 vuotta mennyt säästämiseen.
Tilillä on 5000 euroa,metsässä arvion mukaan noin 170.000euroa,rantatontit, en ole vielä hinnoitellut niitä.Ja sitten minä heräsin ja lähdin keräämään tölkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Lauri ylönen on ulosotossa vaikka tienasi miljoonia joskus.
En oikeesti ymmärrä noita tyyppejä. Maailmalla on muitakin, kuten Kanye West ja 50cent jotka onnistuivat hävittämään miljoonaomaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviopuolisot ovat toisilleen elatusvelvolliset!
Totta, mutta me emme edes asu yhdessä. Mieheni maksaisi silmää räpäyttämättä ja kysymättä, mutta minun ylpeyteni ei taida antaa periksi. Itse asiassa olin kysynyt jo pankilta lainan, mutta sitten aloin miettimään, että jos elän koko kesän suu säkkiä myöten, pärjään ilman. Tiukin hetki osuu tähän, kun maksoin kauppahinnan. Varainsiirtovero ja lainhuuto nappaavat vielä osuutensa, eikä tuhlailu varaa jää.
Se, että tietää saavansa tarvittaessa rahaa lainaksi, mahdollistaa tämän kaltaisen tyhmyyden.
ok