Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko olla enäämitään turhempaa kuin PartyLite??

Vierailija
03.08.2006 |

No on varmasti jotain turhempaakin, mutta aika hömppää on ostella jotain haisukynttilöitä superylihintaan! Kävin yksissä PartyLite-pippaloissa ja nyt saan joka kuukausi esitteen PartyLiten uutuuksista jat tarjouksista. Ihan naurattaa moinen, niinkuin nyt ostaisin joka kuukausi jotain " ihania" ylihintaisia tuoksukynttilöitä tai kynttilänjalkoja, hohhoijaa... Hurahtaako jotkut tämmöisiin vai kuinka ihmeessä kynttilöiden kotimyynti voi kannattaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi jotkut tuotteista ovat huonoja, itsekin joskus oli " pakko" ostaa kutsuilta jotain... ja petyin kovasti laatuun.

Ylihintaista, turhaa.

Nykyään joka kaupasta saa jo vastaavia murto-osalla noiden hinnoista. Ja tosiaan laatuun ei kannata vedota, hinta-laatusuhde nimenomaan on surkea!

Vierailija
2/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on totisesti muutakin rahanmenoa, kuin ylihintaiset kynttilät ja muu krääsä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim napanöyhtä, kynttilä (erittäin kalliskin) antaa sentäs lämpöä jos viime hätä on.

Vierailija
4/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, tosin en tajua mitään tuppervaare-orifleimi-golden-juttujakaan. Kaikki pelkkää turhaa p**kaa jos suoraan sanotaan.

Vierailija
5/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut yksillä kutsuilla ja kamalan hintaisia kynttilöitä. Ja emännät kilpaa kiljuen ostivat niitä ja vauhkosivat niistä..ei ymmärrä

Vierailija
6/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja järkytyin niistä hinnoista!! Lopulta oli pakko ostaa muutama sellainen pieni kynttilä, jotka sulavat astiaan... vähän tuikkukynttilää suurempi... ja hinta oli 12 euroa/6 kpl... ei mitään järkeä.

Vierailija
7/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuin joku herätyskokous, kun kaikki kilvan kehuvat niitä tuotteita ja kertoilevat esimerkkitarinoita niiden erinomaisuudesta. Humoristista... :)

Vierailija
8/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä ollenkaan tuollaisia kotikutsujuttuja. Nykyisin kieltäydyn aina, jos kutsutaan. Niillä on " sosiaalinen pakko" ostaa ylihintaista kamaa.

Ja jos ne tavarat olisivat nyt niin kamalan laadukkaita, eiköhän niitä myytäisi ihan tavallisissa kaupoissa. Kyllähän valmistaja tienaisi paljon enemmän sillä tavalla. Mutta ainoastaan kun naiset kokoontuvat keskenään, voidaan myydä tavallista muovia sikahintaan.

Itse ostin kerran lastenvaatteita kotikutsuilta. Kyllä otti päähän jälkeenpäin ja sen jälkeen en ole enää moista virhettä tehnyt ja kotikutsuille en mene.

Vierailija:

En ymmärrä, tosin en tajua mitään tuppervaare-orifleimi-golden-juttujakaan. Kaikki pelkkää turhaa p**kaa jos suoraan sanotaan.

Vierailija
9/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä on, uskokaa tai älkää, näitä justiin PartyLiteen ja Tupperiin höpsähtäneitä rouvia :) Olen ittekin saanut kutsuja, mutta vielä en ole jaksanut mennä. Kynttilät on kauniita, mutta mun mielestä niiden ei kuulu haista tai tuoksua (what ever) enkä kehtaa maksaakaan hirveetä hintaa, kun tuikkuja saa 2 eurolla ison säkin lähikaupasta :P

Vierailija
10/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin oon ollut monilla kutsuilla enkä oo ikinä ostanut mitään!

Vierailija
11/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän laittaa tarjottavat...

Vierailija
12/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jopa myöntää myyvänsä liikeideaa, ei tuotteita!!!!!!! hah

Vierailija
13/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne välitä tilaako joku vai ei

- 12

Vierailija
14/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut Goldenin vitamiinit ja ihmepesuaineet jotka kestää ikuisuuden ja maksaa ihan hirvittävästi... Ennemmin sitä ostaa marketeista pesupulverit yms ja vitamiinit apteekista jos tarvis...

Vierailija
15/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen pakkomyyntiä et saavat halvemmalla jotain tuotteita sit

Vierailija
16/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse voisin pitää kutsut.

Vierailija
17/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minusta on ihanaa ostaa sellaisia ylellisiä kynttilätuotteita. Palavat muuten huomattavasti kauemmin kuin keskiverto Havit. Poltan vuodet ympäriinsä kynttilöitä, joten minulla rutkasti kokemusta ja tuoretta vertailutietoa. Välillä poltan tuoksulla ja välillä ilman, riippuen tilanteesta. Vaahtokylpyyn mennessä tuoksulla ja illallisella ilman. Kynttilät ovat minulle yksi tärkeimmistä vaihdeltavista sisustuselementeistä. Olen sellainen tunnelmoija ja nautiskelija. Odotan innolla pimeitä iltoja ja syysmyrskyjä. Silloin on ihana käpertyä rakkaansa kainaloon ja nautti lasi hyvää punaviiniä uuden hienon PartyLite-kynttilän lämpöisessä valossa. Ei, en ole myyjä. Kutsuja pidän kyllä parit vuodessa.

Vierailija
18/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kynttiläfriikki, mutta nyt lapsen myötä se on jäänyt, kun ei missään niitä oikein uskalla pitää. Kirjahyllykin on liian korkea =(

Vierailija
19/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupperwarekutsuja tuli pidettyä aikoinaan mutta kokeilujen jälkeen totesin, että ne eivät ole niin paljon laadukkaampia kun kaupassa, että niistä viitsisi maksaa. Sen sijaan partyliten jutut ovat! Toki nyt kynttiläkoristeita kaupoistakin saa mutta enpä ole moniin niin kivoihin törmännyt. En osta kynttilänjalkoja vaan kaikkia kivoja koristeita seinälle ym. Partyliten kynttilöitä ei voi verrata mihinkään mitä kaupasta saa. Kaupan tuikut ensinnäkin palavat nopeammin, ovat metallikipossa ja kolmannekseen ovat steariinia. Partyliten kynttilät ovat läpinäkyvässä astiassa jolloin ne hehkuvat sieltä. Toisekseen ne ovat parafiinia eli koko kynttilä muuttuu nestemäiseksi eikä tulisydän kaiva kuoppaa itselleen. Ihanan näköistä kun vaikka punainen kynttilä luo hehkua isolle alueelle tai kuviota seinään syksyn hämärässä! Ja niitä saa myös hajuttomina! Nämä partylite- tuotteet ovat todellakin paljon laadukkaampia ja kauniita kun kaupasta saatavat vastaavat! Tutkittu on.

Ja en ole partylitemyyjä vaan emäntä :) Ps. mulla on kutsut 15.8.

Vierailija
20/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremman emännänlahjan, mitä enemmän vieraat tilaa, joten kyllä tuolla tosiaan on " pakko" ostaa jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi