Voisiko olla enäämitään turhempaa kuin PartyLite??
No on varmasti jotain turhempaakin, mutta aika hömppää on ostella jotain haisukynttilöitä superylihintaan! Kävin yksissä PartyLite-pippaloissa ja nyt saan joka kuukausi esitteen PartyLiten uutuuksista jat tarjouksista. Ihan naurattaa moinen, niinkuin nyt ostaisin joka kuukausi jotain " ihania" ylihintaisia tuoksukynttilöitä tai kynttilänjalkoja, hohhoijaa... Hurahtaako jotkut tämmöisiin vai kuinka ihmeessä kynttilöiden kotimyynti voi kannattaa?
Kommentit (26)
Meillä on kaksi noin 160 cm:ä korkeaa kirjahyllyä, joten ne ovat aika hyvät. Tietsikkapöydässä on sellainen ylätaso. Sitten ruokailutilassa on työpöydän korkuinen senkki, se on tosi hyvä. Keittiön työtasoilla, kylppärin lasihyllyillä, wc:n hyllyllä, saunassa, eteisen seinällä olevan lokerikon päällä palaa =D Käytännössä koko kämppä on tulessa ;-)
Meillä on isommat lapset jo 9 ja 7 ja osaavat varoa, mutta nuorimmainen on vasta 1,5v eli " vaarallisimmassa" mahdollisessa iässä. Lasten mentyä nukkumaan syttyvät kynttilät pöydille...
Kyllä minä kynttilöistä tykkään, mutta PartyLitessä on se vika, että ne kynttilät ja koristeet ovat tuhottaman kalliita, ihan törkeän hintaisia! Ostan kynttilöitä, mutta en noilla hinnoilla. Toisekseen noissa kutsuissa on just tuo vika, että tuntuu siltä, että onko pakko ostaa jotakin, vaikka hinnat ovat ihan epäinhimilliset. Siksi en enää menekään minnekään kutsuille.
Hei! Jos olet pk-seudulta niin ottappa yhteyttä s-postiin niin sovitaan kutsut,tulen mielelläni esittelemään :) tupperit@suomi24.fi
Mutta että lahjaksikin. Ne on minusta ihan kamalaa krääsää enkä halua sellaisia kotiin. Inhottaa kuitenkin heittää kalliita tavaroita roskiin käyttämättömänä (joulun jälkeen).
Tupperitkin ovat ihan laadukkaita, mutta niin sikakalliita. Ja kutsut ovat ihan hassuja! Minun ystäväpiirissäni kukaan ei harrasta niitä, mikä on melkein sääli - kerran vuodessa voisin jossain tuollaisissa piipahtaakin.
mulle on ainakin yhdentekevää mitä vieraat ostaa tai on ostamatta. Pää-asia että tulevat kahville ja kyläilee